Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puristeleeko teidän miehet rintojanne jatkuvasti?

Vierailija
19.02.2025 |

Minun mies on kokoajan rinnoissani kiinni kotona. Heti jos on toppia päällä tai olen pelkästään alusvaatteet päällä niin mies on puristelemassa niitä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat on tehty puristelua varten! T: M65+

Et oo näköjään päässyt kokeilemaan. 

Eukon tissejä ei viitsi enää puristella niin puristelen tsekkityttöjen kiinteitä nöpöttimiä! T: M65+

Ainoa nöpötin mitä sä puristelet on sun jalkosi välissä 🤭

Paksu lompakko niin helppo on lempeä pyytää! T: M65+

Vierailija
22/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole nainen. Puristelu sattuu ja typerä kouriminen on väkivaltaa. Suosittelen kouluttamaan miehen tuosta pois polvella muniin.

Ja sinä olet vammainen idiootti kun kuvittelet että kaikki naiset kokevat asiat samalla tavalla kuin itse koet.

Ja sulka lienee veltot utareet, joista katosi tunto 30 vuotta ja kiloa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole nainen. Puristelu sattuu ja typerä kouriminen on väkivaltaa. Suosittelen kouluttamaan miehen tuosta pois polvella muniin.

Olen nainen kylläkin. Ei minusta puristelu aina satu, silloin sattuu kun on menkat. AP

Kumitissit on tunnottomat, Pasi.

Paha sanoa, en omista. AP

Vierailija
24/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukon tissejä ei viitsi enää puristella niin puristelen tsekkityttöjen kiinteitä nöpöttimiä! T: M65+

Ainoa nöpötin mitä sä puristelet on sun jalkosi välissä 🤭

Paksu lompakko niin helppo on lempeä pyytää! T: M65+

Lapsilta seksiä ostava raato ilmiannettu.

Vierailija
25/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pysty pitämään edelleenkään näppejään erossa mun tisseistä. Välillä se on ihan imartelevaa, että hän edelleen niin kovasti haluaa minua, vaikka ollaan oltu yhdessä jo yli 15 vuotta ja ollaan jo reilusti nelikymppisiä. Välillä se on sitten ihan vaan ärsyttävää. Mutta kiva että tykkää, niin mäkin tykkään siitä!

Vierailija
26/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedo ilmiannettu. 

Dorka! T: M65+

Pedo!

18v. tsekki ottaa suihin niin siitä on pedot kaukana! Ja ukrainalaiset on hyviä myös! T: M65+

Vierailija
27/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellästi jos puristee se on ok, mutta kovakouraisemmin se lähinnä vihloo tai sattuu.

Vierailija
28/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysän tissin voi vetää solmuun, kiinteää ei, koska siinä on tunto. Joskys rintsikan kupista voi luiskahtaa rullalla ollut nahkainen metritissi. Kannattaa muistaa.

Vierailija
29/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt jatkuvasti ole puristelemassa, mutta aika lailla päivittäin huomioi niitä jotenkin, koskettelemalla tai vähintään katsomalla pitkään. Eikä puristele niin että sattuu, joskus hipaisee vaan, joskus ottaa kunnolla kiinni. Ei tuo mua haittaa, tiedän hänen tykkäävän rinnoistani.

Vierailija
30/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei pysty pitämään edelleenkään näppejään erossa mun tisseistä. Välillä se on ihan imartelevaa, että hän edelleen niin kovasti haluaa minua, vaikka ollaan oltu yhdessä jo yli 15 vuotta ja ollaan jo reilusti nelikymppisiä. Välillä se on sitten ihan vaan ärsyttävää. Mutta kiva että tykkää, niin mäkin tykkään siitä!

Eukollakin oli hyvät tissit vielä viidenkympin puolella ja sitten rupsahti! Onneksi nuorta ja kiinteää puristeltavaa löytyy! T: M65+

Vierailija
31/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että teillä klikkaa hyvin :)

Vierailija
32/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tulee takaapäin halaaman, hän varmasti tarttuu rintoihini ja jos halataan normaalisti, niin tarttuu perseestä kiinni ja puristelee sitä.

Vierailija
33/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennemminkin sormi persereiällä miehiä mutta tulee niitä tissejäkin toisinaan kokeiltua

Vierailija
34/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena poikaystävä joka teki tuota jatkuvasti. Ei mitenkään puristellut liikaa, mutta hyväili ja usein siveli kevyesti. Vaatteiden päältä ja alta. Niin ihanaa ja tuota oon jäänyt kaipaamaan. Rakastin paljastaa rintani hänelle, rakastin sitä miten hän otti ne esiin ennen kuin ehdin tehdä mitään. Pidin tiukkoja vaatteita ja nautin niiden erottuvuudesta niistä ja poikaystäväni huomiosta.

Vierailija
35/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelisin kerran vuodessa, mutta se ei käy. Puristelisin joka viides vuosi, mutta sama homma. Puristelisin silloin kun täytän tasakymmeniä, mutta se ei käy. Se ei kertakaikkiaan käy. Silloin yleensä myös pyritään muualle, ettei ukko keksi mitään vuosipäiväänsä vedoten. Tällä terveydellä seuraavan vuosipäivän saavuttaminen ei ole varmaa, mutta silloin aion puristaa väkisin. Istun sitten linnassa vaikka. Ensikertalaisena kuitenkin.

Vierailija
36/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä ollaan nyt väkivaltaisia! Väkivaltaa se on polvella muniin iskeminenkin. Voit olla ex tuollaisen jälkeen. Jos et tykkää miehestäsi, niin silloin sen varmaan tulkitsetkin väkivallaksi, mutta ajattelepa vain, että tykkäisit, niin kouriminen olisi mitä ihaninta huomiota. Aina voi sanoa, jos sattuu, koska tuskin kukaan mies satuttaa haluaa.

Itse nautin, kun kouritaan. Ei mikään ikuisuuksia kestä, joten antaa tulla vaan...

Vierailija
37/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos on hiekkap***u. On myös naisia, jotka innostuu tuosta. Ja käymän muniin kiinni, mutta eivät polvella.

Vierailija
38/65 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan tosi kiva elämä ja mahtava parisuhde.

Vierailija
39/65 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu, järjetön otsikko. Samoin sisältö. "Kokoajan".

Vierailija
40/65 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan tosi kiva elämä ja mahtava parisuhde.

Niin mulla onkin. Toisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi