puristeleeko teidän miehet rintojanne jatkuvasti?
Minun mies on kokoajan rinnoissani kiinni kotona. Heti jos on toppia päällä tai olen pelkästään alusvaatteet päällä niin mies on puristelemassa niitä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa naiset tyytyväisiä kun miehenne ihannoi vielä teitä osoittaa rakkautta sinua kohtaan + kiinnostaa vuosienkin jälkeen !! miehen stressi vähenee jo pelkästä tissien tuijottelusta ja niiden koskettelusta hellästi..ja se pyllyn puristelu on myös kivaa..
nämä on myös yksi tapa miehen rakkauden osoituksia naistansa kohtaan .
pitää olla hiekkaa pillussa jos nämä inhottavat..
vai onko parempi ettei saa kosketusta? läheisyyttä?
kai tämäkin vastaus poitetaan kun on vastustusta näihin asioihin...
Hyi s**tana. Tajuatko, ettei ketään kiinnosta mikä sun kaltasen p*skasen miesh*ron mielestä on "kivaa"? Mut voihan olla, että joku nainen tekee maailmalle palveluksen ja kohta tulee sun viiminen huominen.
kyllä on sairas mieli! ja tämä että toivoo toisen kuolemaa ei ole tervettä
no sairauksille ei voi mitään varsinkin kun se oon päässä
Vierailija kirjoitti:
Voi kun puristelisikin! Mut mies ei oo koskenutkaan muhun enää moneen vuoteen :(
Mulla ois todella herkät ja kosketusta janoavat 80G herkkutissitkin mitä hiplata, mut ei kelpaa...
Tuli mieleen voisko joku muu korjata tilanteen ja missä päin pitäisi hiplata
Naiset hommatkaa miehillenne kotihintti jota saa puristella ja joka kulauttaa miehenne tarpeet nielusta alas arkena ja viikonloppuna!
Kyllähän tuo mies puristelee monta kertaa päivässä ohimennessään. . Minusta se ihan oikeastikin tuntuu hyvälle.
kyllä on sairas mieli! ja tämä että toivoo toisen kuolemaa ei ole tervettä
no sairauksille ei voi mitään varsinkin kun se oon päässä