50+ naisten vaiettu häpeä: ulosteen ja virtsan tuoksu
Miten te muut tädit peitätte näiden eritteiden tuoksut?
Joku hajuvesi tms?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Vanhat naiset haisee yleensä kuselle. Miksi he eivät hoidata virtsankarkailua kuntoon? Monella ilmeisesti lisäksi löysä suoli.
Olen myös tämän huomannut, sillä asun talossa jossa suurin osa asukkaista on yli 65v eläkeläismummoja. Se halu rappukäytävässä on järkyttävä.
Oon käynyt joskus hoivakodissa kattomassa mummoa ja kyllä siellä haisee. Siitä ei pääse mihinkään! Ihan sama, mitä mieltä palstalaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Vanhat naiset haisee yleensä kuselle. Miksi he eivät hoidata virtsankarkailua kuntoon? Monella ilmeisesti lisäksi löysä suoli.
Olen myös tämän huomannut, sillä asun talossa jossa suurin osa asukkaista on yli 65v eläkeläismummoja. Se halu rappukäytävässä on järkyttävä.
Asut siis vanhainkodissa? Vai palvelutalossa? Yleensä naiset on rasittavan siistejä. Ukot taas pieree ja haisee.
Mitä ihmettä?! :D Suurin osa viisikymppisistä naisista ei kylläkään ole sellaisessa kunnossa, että pitäisi vaipoissa kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt joskus hoivakodissa kattomassa mummoa ja kyllä siellä haisee. Siitä ei pääse mihinkään! Ihan sama, mitä mieltä palstalaiset ovat.
Asut siis hoivakodissa niiden 65-vuotiaiden eläkeläisten kanssa, jos rappukäytävässäsi kerran haisee?
Vierailija kirjoitti:
Vanhusväki ei vaihda Tenoja tarpeeksi usein. Sama vaiva miehillä! Johtunee siitä ettei ole varaa. Virtsatietulehdus on lisäksi alidiagnosoitu ja alihoidettu vaiva, mistä tuskin voi näitä +80-v. naisia syyttää vaan sotejärjestelmää ja asenteita.
Juu ei haise eritteet kun asioi vessassa.
Miesten löyhkä on sanoinkuvaamaton kun peseytymään ei ole ikinä opittu tai sukkua ja alusvaatteita vaihtamaan.
Hoivakodissa? Ok. Tuskin siellä 5kymppisiä paljon on haisemassa. Mutta kyllä ne papat jotka on vielä hengissä haisee yhtä pahalta varsinkin jos pääsee vain kerran viikossa suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummosi terveenä hoivakodissa?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että joku ei ymmärrä eroa tuoksun ja hajun välillä?
Mutta sanotaanhan hajuvesiäkin hajuvesiksi eikä tuoksuvesiksi? Miten tämän selität arvon älykkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhusväki ei vaihda Tenoja tarpeeksi usein. Sama vaiva miehillä! Johtunee siitä ettei ole varaa. Virtsatietulehdus on lisäksi alidiagnosoitu ja alihoidettu vaiva, mistä tuskin voi näitä +80-v. naisia syyttää vaan sotejärjestelmää ja asenteita.
Juu ei haise eritteet kun asioi vessassa.
Miesten löyhkä on sanoinkuvaamaton kun peseytymään ei ole ikinä opittu tai sukkua ja alusvaatteita vaihtamaan.
Niinpä. Sitten pestään itsensä saunassa kaksi kertaa viikossa. Kun aina on tehty niin👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitamattomsn virtsatietulehduksen haju. Se kertoo yhteiskunnan asenteista.
Ap haisee sen lisäksi hieltä, sissijuustolta ja tunkaiselta homeelta. Käry.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs palstan +50-v kurpat suuttuivat taas. No, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Söpöä, miten Huoris kuvittelee provoillaan olevan oikein suurtakin vaikutusta. Seuraavaksi tulee kommentti " menipä tunteisiin", joka on niiiin kulunutta jo, että ei taida enää nuoriso moista käyttää.
Käy ap. pesulla useammin niin et haise.
Uloste ja virtsa tehdään pönttöön. Sen jälkeen pestään paikat suihkulla. Tee sinäkin noin niin et haise.
Huoris saanut ahdistuskohtauksen persujen mittausalamäestä ja Trumpin paljastumisesta hänellekin i d i o o t i k s i.
Me muuthan on nää tiedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asut siis hoivakodissa niiden 65-vuotiaiden eläkeläisten kanssa, jos rappukäytävässäsi kerran haisee?
Tä? Sanoin et oon "hoivakodissa kattoomassa mummoa". En siis ite asu siellä!
Silloin kun kävin siellä, niin kyllä siellä haisi selvästi.
Mun äiti käytti pitkään Opium hajuvettä, joka muuten peittää hyvin virtsan tuoksun.
Toinen hyvä tuoksunpeittäjä on Poeme.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naisette haisette. Monet porsineet haisee jo 30v kun ei ole pidätyskykyä ja suolikin vuotaa 🥳
Sut kuitenkin on hajun estämiseksi kastroitu jo pikku porsaana? Eipä uskoisi. Toivoa sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummosi terveenä hoivakodissa?
Selkäkipujen takii on siellä, muuten terve. Mutta haisee selvästi vahalle ihmiselle.
peseydyt,pesusieni, siihen pesuainetta, istut haarot levällään ihan kylpyhuoneen lattialla ja muistat sen peräaukon ,joka myös sheivataan. akat joo haisee. haju vähenee ihan vähän iän myötä kun ne kiertotöhnät vähenee ja yhdynnät hiipuu,eli spermiidi ei enää yhdisty omiin ja valu jopa 2pv. mutta obs,,, vanhojen akkojen virtsa se vasta haiseekin pahalle,siinä ihan oma sävynsä.
Miten voi olla, että joku ei ymmärrä eroa tuoksun ja hajun välillä?