Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta

Vierailija
19.02.2025 |

Vaan kaikki on ensisijaisesti käytänöllistä ja mielellään mahdollisimman halpaa, hajutonta ja väritöntä.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö kuitenkin miehiä, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta?

Vierailija
42/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei haku ap:ta. Sen sijaan ihmiset tuovat esille syitä, mikseivät jaa ap:n kanssa samaa arvomaailmaa kosmetiikan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei meikkaaminen kunnosta, enkä aio jatkossakaan meikata vain sen takia että niin muka kuuluisi tehdä. minulla on ihan kivan väriset hiukset ilman väriaineita, siisti ja tasainen iho. 

Liikuntaa voisin lisätä ja nukkua enemmän. 

Vierailija
44/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutu kauniimmaksi kauneudenhoidolla.

Vierailija
45/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö kuitenkin miehiä, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta?

En ymmärrä kyllä niitäkään, mutta miehiä ja heidän ajatuksiaan en ymmärrä muutenkaan.

Ap

Vierailija
46/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä meikannut enkä pynttäytynyt.

Miehiä on piisannut ihan naturellinakin. Olen luonnonkaunis.

Tässä ei olekaan kyse meikkaamisesta ja "pynttäytymisestä". Ja kaikkein vähiten miehistä. Erikoista, että nämä asiat tulevat joillekin ensimmäisenä mieleen sanasta kauneudenhoito.

Ap

Et silti ole vastannut kysymykseen, että mitä se kauneudenhoito sitten pitää sisällään?

Vierailija
47/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on samanlainen rutiini kuin hampaidenpesu, ei siitä mitään kicksejä tule. En puolestani ymmärrä ylenmääräistä meikkaamista ja mönjillä lutraamista. Luonnollinen ja kevyt meikki on paras. Käytän aikani johonkin muuhun kuin naamani värittämiseen, eikä se tarkoita mitään ankeutta elämässä.

Vierailija
48/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin noin 40-vuotiaaksi asti. Sitten elämän uuvuttamana en enää laita paljon aikaa kauneuden hoitoon. Tietty johonkin juhliin ja tilaisuuksiin mutta muuten on alkanut se puunaaminen kyllästyttämään. Iän mukana tulee kaikenlaisia vaiheita, painotukset, arvot ja ajankäyttö muuttuvat.

Vierailija
49/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan kauneudenhoidolla? Mulle se on esim että otan kuuman rentouttavan suihkun ja rasvaan kasvot ja kropan. Kyllä minä tuollaisista joskus nautin. 

Vierailija
50/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta tääkin tietenkin, mutta olkoon.

Itse en höntyile suhteesta toiseen, vaan saatan elää vuosia yksin, kunnes todella hieno tyyppi astuu elämääni - oikealla hetkellä. En etsi, en jahtaa, vaan vedän puoleeni.

Nämä sinkkuvuodet toki ovat kotioloissa aika arkista harmautta versus suhteessa oman kullan kanssa nättinä, puunattuna, kuurattuna, viehkona seireeninä..🤗

Soolona kotona en meikkaa tai hiuksia käherrä. Asuna on usein verskat ja huppari, pyjama, kylpytakki. Ehkä pitkä mekko.

Mitäpä sitä omalle peilikuvalleen pukeutumaan.

Silti olen yksinkin eläessäni tosi tarkka ihonhoitorutiinistani.Vaikka en meikkaa, haluan pitää ihoni huippukunnossa. Huippukuntoinen iho ei hurjasti ehostuksiakaan vaadi. Meikkikin onnistuu loistavasti sileälle kanvaasille.

Mutta jopa on eri ääni kellossa tällä seireenillä parisuhteillessa. Kotirytkyt mänöö kaappiin. Mietin ja harkitsen hiukset, asut, kynnet, tuoksut, alusvaatteet, tuoksukynttilät, kaikki detaljit > miellyttääkseni mielitiettyäni. 

Luonnollisesti myös Hän haluaa miellyttää naistaan ollen hyvin huoliteltu ja hyväntuoksuinen minulle.

Ison summan olen säästänyt skippaamalla  kauneussalonkien body sugaring-käynnit jo useiden vuosien ajan. Sheivaus, epilaattori ja Veetin hair removal-voiteet ovat korvanneet hintavammat salonkikarvanpoistot.

Seuraavaa sokerivahausta odotellessa..

Vierailija
51/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tommosia ku on luonnonkaunis

Vierailija
52/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään siitä miltä joku rasvainen tuntuu iholla. Ja siis tähän rasvaiseen luen kaikki voidemaiset koostumukset.

Laitan kyllä meikkiä silloin harvoin jos on joku meno, mutta en pidä siitä miltä se tuntuu ihollani. Inhoan myös kaikkien kosteusvoiteiden ja muiden levittämistä ja odottelua, kun se ei enää tunnut iholla. 

Vierailija
53/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei olekaan kyse meikkaamisesta ja "pynttäytymisestä". Ja kaikkein vähiten miehistä. Erikoista, että nämä asiat tulevat joillekin ensimmäisenä mieleen sanasta kauneudenhoito.

Ap

Et silti ole vastannut kysymykseen, että mitä se kauneudenhoito sitten pitää sisällään?

Kuorintoja, naamioita, seerumeita, puhdistustuotteita, voiteita, hiustenhoitotuotteita, jalkakylpyjä, kynsilakkaa jne.

Ap

Vierailija
54/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ei ole  ymmärrystä vanhemmilta periytynyt.

Vierailija
55/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuorintoja, naamioita, seerumeita, puhdistustuotteita, voiteita, hiustenhoitotuotteita, jalkakylpyjä, kynsilakkaa jne.

Ap

Suurin osa noista on markkinointikikka että saavat enemmän rahaa. Fiksut ihmiset tietää tuon. MIksi naama tarvitisi 5 erilaista puhdistusmenetelmää? Kyllä yksi ttai pari riittää. Sama juttu voiteissa, kaikki nuo "silmänympärys voiteet" on ihan samaa tököttiä kuin esim kasvovoide. Kaikille on vain tehty oma nimi, että naiset kuluttaisi enemmän rahaa. Jalkakylpy sen sijaan kuulostaa rentouttavalta. Kampauksia on kiva joskus tehdä esim juhliin.

Vierailija
56/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua kovinkaan paljoa.

Ap

Vierailija
57/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suurin osa noista on markkinointikikka että saavat enemmän rahaa. Fiksut ihmiset tietää tuon. MIksi naama tarvitisi 5 e

Ajatteletko näin myös muista harrastuksista, että ovat vain markkinamiesten sumutusta? Koska sitähän ne ovat ihan samalla tavalla. 

Ap

Vierailija
58/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Perunat kuoritaan. Ootko kuin peruna, möykkyinen, keltainen ja pyöreä?

Vierailija
59/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, että ei voi sietää hajustettuja tuotteita ja pitää elämästään yksinkertaisemmalla tavalla? On ihanan helppoa kun ei joudu ikinä kuluttamaan aikaansa itselle turhien asioiden miettimiseen ja hankkimiseen. Nykyään Hienoa suomalaista shampootakin saa hajustamattomana ja siihen on hajustamaton hoitoaine kaverina. Kun on käsittelemätön tukka, se hoituu noilla. 

Muutenkaan en usko kaikkia kosmetiikkaväittämiä. Siksi minulle puhdistus, kosteutusta ja aurinkosuoja ovat riittävät ihonhoitotoimrt kun iho ei ole sairas.

ja moni ihotautilääkäri on kanssasi samaa mieltä. Mutta kosmetiikkabisnes on valtava ja osaahan ostaa ja ostaa. Välillä huvittaa kun joku influensseri päivittää jotakin ihottumaa ja pohdiskelee että pitäisikö ostaa joku uusi rauhoittava seerumi sen ongelman hoitoon..nope, mieluummin karsia sitä järjetöntä nykyrutiinia.

Vierailija
60/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ollut aina jotenkin luonnostaan kaunis, eikä minun ole tarvinnut kovin paljon panostaa kauneudenhoitoon. En käytä meikkejä, eikä ihoni vaadi hoitamista. Henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen, puhtaat ja itselle sopivat vaatteet ja asusteet, hiukset "ojennuksessa". Näin on menty ja mennään jatkossakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan