Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta

Vierailija
19.02.2025 |

Vaan kaikki on ensisijaisesti käytänöllistä ja mielellään mahdollisimman halpaa, hajutonta ja väritöntä.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen "kauneudenhoitoon" kuuluu? Peseydyn, kampaan hiukseni, rasvaan naamani, harjaan ja lankaan hampaani. Joskus meikkaan juhliiin. Pitäisikö tehdä enemmänkin, vai?

Vierailija
22/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vielä yrittää todistaa että naiset ei ole pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä. Huonolla menestyksellä kun suurin osa naisista on pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jotakuta voi kiinnostaa muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset noin paljon? Tätä minä en ymmärrä.

Osalle ihmisistä muiden tekemiset ja niiden miettiminen saavat elämän tuntumaan elämisen arvoiselta.

Vierailija
24/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää itseään tarpeeksi hyvännäköisenä, ei koe tarvetta langeta kosmetiikkateollisuuden ansoihin.

Vierailija
25/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mun mies näyttää tosi kivalta. Se ei hoida ihoaan yhtään millään tavalla, paitsi kesällä käyttää aurinkorasvaa. Hiukset ajelee, ei tee niillekään muuta. En ymmärrä tätä, miksei voisi näyttää kivalta ilman ihmeempää puunaamista ja laittautumista. Näinhän miehetkin tekee.

Vierailija
26/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään meikata ja hoitaa ihoa sekä hiuksia. Käytän aamuisin peilin edessä n 20 min. Tykkään myös tuoksuista. Olen aina ollut tällainen, turhamainen nainen. Omia rahojani laitan kosmetiikkasn joten ei pitäisi kenenkään persettä kaivella. Enkä ihmettele naisia jotka eivät meikkaa. Jokainen tyylillään.

Vierailija
27/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä meikannut enkä pynttäytynyt.

Miehiä on piisannut ihan naturellinakin. Olen luonnonkaunis.

Vierailija
28/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi kiinnostua samoista asioista kuin sinun?

Vierailija
29/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis. Peseydyn ja käytän samaa kosteusvoidetta kasvoihin ja käsiin. Muutamiin juhliin olen käynyt ammattimeikkaajalla. Ei vaan kiinnosta. Aviossa yli 20 vuotta. Ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.

Erikoinen tuo kommentin loppuosa.. Kun on aviossa, niin ei tarvitse yhtään välittää siitä miltä näyttää?

Ap

Lue ensimmäinen lause uudelleen ajatuksella.

Vierailija
30/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sinänsä kiva meikata ja laittaa hiukset. Mutta en tykkää siitä, että jos joku päivä niin ei jaksakaan tehdä, näyttää aivan tosi erilaiselta luomuna. Siispä jos meikkaan, käytän vain kevyesti sävyttäviä tuotteita ja käytän tosi neutraaleja keinoja ehostaa itseäni. Se on käytännönläheistä, säästää aikaa ja rahaa, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. 

Vierailija
31/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrokemian sivutuotteita ts. myrkyllisiä ja tarpeettomia kalliita aineita naamaan, ei kiitos minulle!!!

Jos joku on kiinnostunut, olkoon.

Vierailija
32/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa naisia, joilla kaikki pyörii meikkien, kosmetiikan ja vaatteiden ostelun ympärillä. Ovat liian pinnallisen itserakkaan  ja yksinkertaisen oloisia minun makuuni. 

Vierailija
33/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naisen ulkonäköön vaikuttaa hyväkuntoinen kroppa, joka saadaan aikaiseksi liikuntaa harrastamalla ja syömällä pieniä annoksia erityisen terveellisesti. Kakkosena on terveet ja hyvin hoidetut hiukset. 

Nauttia saa mistä haluaa mutta tämä "kauneudenhoito" ei välttämättä tee kantajansa erityisen hyvännäköiseksi ellei sillä tarkoiteta juuri liikunnan harrastamista ja terveellisten ruokien syömistä. On täysin loogista, että jotkut toteaa olevansa mitä ovat ja keskittyvät videopeleihin joidenkin vaatteiden tai kasvohoitojen sijaan. 

Vierailija
34/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä meikannut enkä pynttäytynyt.

Miehiä on piisannut ihan naturellinakin. Olen luonnonkaunis.

Tässä ei olekaan kyse meikkaamisesta ja "pynttäytymisestä". Ja kaikkein vähiten miehistä. Erikoista, että nämä asiat tulevat joillekin ensimmäisenä mieleen sanasta kauneudenhoito.

Ap

Vierailija
35/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho tuntuu likaiselta jos siinä on monta kerrosta jotain tököttejä.

Vierailija
36/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siitä mitenkään erityisemmin nauti, mutta huolehdin kyllä ulkonäöstäni. Ihoa hoidan ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Toimistopäivinä ja juhliin tai ravintolaan lähtiessä meikkaan.

Mutta onhan se vähän sellaista pakkopullaa. 

Vierailija
37/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla kai väritön. Musta kirkkaat värit on rumia. Voin mä joskus risparia laittaa mutta siihen se jääkin. Meikki myös vanhentaa minua kummasti kun näytän ikäistäni nuoremmalta. t.n33

Vierailija
38/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vielä yrittää todistaa että naiset ei ole pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä. Huonolla menestyksellä kun suurin osa naisista on pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä

Mikä siitä tekee ulkonäkökeskeisen naisesta jos ei kerta laittaudu?

Vierailija
39/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa. Mä en vaan enää niin välitä siitä miltä näytän. Puhtaus ja siistiit nätit vaatteet riittää.

Ja rehellisesti, en jaksa illalla pestä meikkejä pois, joten siksi en meikkaa.

Vierailija
40/109 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee, niin voi tehdä täysin päinvastaisen päätelmän. Kukaan ei meikkaa eikä välitä ulkonäöstään ja ap:ta haukutaan turhamaiseksi pöljäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi