En ymmärrä naisia, jotka ei saa mitään iloa kauneudenhoidosta
Vaan kaikki on ensisijaisesti käytänöllistä ja mielellään mahdollisimman halpaa, hajutonta ja väritöntä.
Kommentit (109)
Jotkut naiset vielä yrittää todistaa että naiset ei ole pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä. Huonolla menestyksellä kun suurin osa naisista on pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä jotakuta voi kiinnostaa muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset noin paljon? Tätä minä en ymmärrä.
Osalle ihmisistä muiden tekemiset ja niiden miettiminen saavat elämän tuntumaan elämisen arvoiselta.
Jos pitää itseään tarpeeksi hyvännäköisenä, ei koe tarvetta langeta kosmetiikkateollisuuden ansoihin.
Musta mun mies näyttää tosi kivalta. Se ei hoida ihoaan yhtään millään tavalla, paitsi kesällä käyttää aurinkorasvaa. Hiukset ajelee, ei tee niillekään muuta. En ymmärrä tätä, miksei voisi näyttää kivalta ilman ihmeempää puunaamista ja laittautumista. Näinhän miehetkin tekee.
Minä tykkään meikata ja hoitaa ihoa sekä hiuksia. Käytän aamuisin peilin edessä n 20 min. Tykkään myös tuoksuista. Olen aina ollut tällainen, turhamainen nainen. Omia rahojani laitan kosmetiikkasn joten ei pitäisi kenenkään persettä kaivella. Enkä ihmettele naisia jotka eivät meikkaa. Jokainen tyylillään.
En ole ikinä meikannut enkä pynttäytynyt.
Miehiä on piisannut ihan naturellinakin. Olen luonnonkaunis.
Miksi kaikkien pitäisi kiinnostua samoista asioista kuin sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnonkaunis. Peseydyn ja käytän samaa kosteusvoidetta kasvoihin ja käsiin. Muutamiin juhliin olen käynyt ammattimeikkaajalla. Ei vaan kiinnosta. Aviossa yli 20 vuotta. Ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.
Erikoinen tuo kommentin loppuosa.. Kun on aviossa, niin ei tarvitse yhtään välittää siitä miltä näyttää?
Ap
Lue ensimmäinen lause uudelleen ajatuksella.
Minusta on sinänsä kiva meikata ja laittaa hiukset. Mutta en tykkää siitä, että jos joku päivä niin ei jaksakaan tehdä, näyttää aivan tosi erilaiselta luomuna. Siispä jos meikkaan, käytän vain kevyesti sävyttäviä tuotteita ja käytän tosi neutraaleja keinoja ehostaa itseäni. Se on käytännönläheistä, säästää aikaa ja rahaa, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.
Petrokemian sivutuotteita ts. myrkyllisiä ja tarpeettomia kalliita aineita naamaan, ei kiitos minulle!!!
Jos joku on kiinnostunut, olkoon.
Minä taas en jaksa naisia, joilla kaikki pyörii meikkien, kosmetiikan ja vaatteiden ostelun ympärillä. Ovat liian pinnallisen itserakkaan ja yksinkertaisen oloisia minun makuuni.
Eniten naisen ulkonäköön vaikuttaa hyväkuntoinen kroppa, joka saadaan aikaiseksi liikuntaa harrastamalla ja syömällä pieniä annoksia erityisen terveellisesti. Kakkosena on terveet ja hyvin hoidetut hiukset.
Nauttia saa mistä haluaa mutta tämä "kauneudenhoito" ei välttämättä tee kantajansa erityisen hyvännäköiseksi ellei sillä tarkoiteta juuri liikunnan harrastamista ja terveellisten ruokien syömistä. On täysin loogista, että jotkut toteaa olevansa mitä ovat ja keskittyvät videopeleihin joidenkin vaatteiden tai kasvohoitojen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä meikannut enkä pynttäytynyt.
Miehiä on piisannut ihan naturellinakin. Olen luonnonkaunis.
Tässä ei olekaan kyse meikkaamisesta ja "pynttäytymisestä". Ja kaikkein vähiten miehistä. Erikoista, että nämä asiat tulevat joillekin ensimmäisenä mieleen sanasta kauneudenhoito.
Ap
Iho tuntuu likaiselta jos siinä on monta kerrosta jotain tököttejä.
En siitä mitenkään erityisemmin nauti, mutta huolehdin kyllä ulkonäöstäni. Ihoa hoidan ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Toimistopäivinä ja juhliin tai ravintolaan lähtiessä meikkaan.
Mutta onhan se vähän sellaista pakkopullaa.
Tykkään olla kai väritön. Musta kirkkaat värit on rumia. Voin mä joskus risparia laittaa mutta siihen se jääkin. Meikki myös vanhentaa minua kummasti kun näytän ikäistäni nuoremmalta. t.n33
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vielä yrittää todistaa että naiset ei ole pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä. Huonolla menestyksellä kun suurin osa naisista on pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä
Mikä siitä tekee ulkonäkökeskeisen naisesta jos ei kerta laittaudu?
Emmä jaksa. Mä en vaan enää niin välitä siitä miltä näytän. Puhtaus ja siistiit nätit vaatteet riittää.
Ja rehellisesti, en jaksa illalla pestä meikkejä pois, joten siksi en meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun lukee, niin voi tehdä täysin päinvastaisen päätelmän. Kukaan ei meikkaa eikä välitä ulkonäöstään ja ap:ta haukutaan turhamaiseksi pöljäksi.
Mitä siihen "kauneudenhoitoon" kuuluu? Peseydyn, kampaan hiukseni, rasvaan naamani, harjaan ja lankaan hampaani. Joskus meikkaan juhliiin. Pitäisikö tehdä enemmänkin, vai?