Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1790)

Vierailija
1761/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun Ritva löytäis kivan miehen. Vaikka nyt sitten ohjelman jälkeen joku maalaisjärkinen tavan kunnon mies ottais yhteyttä. Surkeaa etteivät uskaltaneet kirjoittaa hänelle :( moni pelkää tulla kameroiden eteen enkä ihmettele kun tätäkin kommentointia täällä katsoo.

Näin on! ja monet tuon ikäiset miehet eivät katso tällaisia ohjelmia vai olenko väärässä? Ei ainakaan mun mies katsoisi ellen minä katsoisi. Hän on 56-v eli juuri Ritvan ikäinen.

Vierailija
1762/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pelaa kovilla, oli kuulemma musisoinut naisilleen illan ratoksi.

Mikähän oli instrumentti.

Digipiano ainakin näkyi hänen jossain asumuksessaan. Ehkä kunnon pelimiehellä on stagepiano erikseen auton takakontissa aina varalla valmiina.

Ai sen amerikanraudan takakontissa. Mahtaako siinä olla takakonttia. Varmaan, kyllähän Ville semmosen asian on tarkistanut autokaupoilla, saa aina konsertin pystyyn, kun naisia näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN MUN MUN MUN MUN

Vierailija
1764/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tarinat Pialla oli treffit sen pulskan miehen kanssa joka änkytti ja heilutti sormia pakkoliikkeitä tmv oli. En tiedä mut vois olla joku neurolepti käytössä ja aiheuttaa tuon? Se mies uteli Pian läheisyysasioita. Pia sanoi ettei joka pv tarvi halata. Aika turhaa uteli läheisyydestä, koska Piaa ei tuo äijä yhtään kiinnosta!

Miestä jännitti hirveästi ja hän pyyteli anteeksi jotain käsien liikkeitä. Hän oli sydämellinen ja toivoi kovasti, että Pian kanssa synkkaisi. Ei kaikkea tarvitse arvostella.

Harvinaisen ymmärtävä viesti. 😅 Itseä olisi ahdistanut kehitysvammaiselta näyttävä/kuulostava mies treffikumppanina. Mietin diagnoosia, olisiko vesipää. Joku tiesi kertoa olevan myös ahdistelija.

Vierailija
1765/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Digipiano ainakin näkyi hänen jossain asumuksessaan. Ehkä kunnon pelimiehellä on stagepiano erikseen auton takakontissa aina varalla valmiina.

Ai sen amerikanraudan takakontissa. Mahtaako siinä olla takakonttia. Varmaan, kyllähän Ville semmosen asian on tarkistanut autokaupoilla, saa aina konsertin pystyyn, kun naisia näkyvillä.

Jenkki taisi olla lainassa vain, mut joku punainen Volvo siellä seisoi parkissa "väistötiloissa". Ehkä sekin oli huollon sijaisauto 😎

Vierailija
1766/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUT MUT MUT MUT MUT

Vierailija
1767/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Villen valinnat pikatreffeille näytettiin, olin yllättynyt, koska olin ihan varma, että hän olis valinnut kaikista nuorimmat ja kauneimmat kirjoittajista - koska uskon, että kolme-nelikymppisiäkin oli kirjeiden joukossa. Positiivinen yllätys, että valitsi suunnilleen itsensä ikäisiä naisia. Ainakin jos ihan oikeasti etsii elämänkumppania eikä mitään elättäjää.

Mistä illuusio, että meitä 3-kymppisiä naisia kiinnostaisi lähes 60-vuotias ukko, joka kaiken lisäksi vieläpä isoisä. Miksi luulet nuorempien kirjoittaneen jollekin eläkeikää lähestyvälle miehelle. Tervetuloa todellisuuteen. 🤭

Vierailija
1768/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin esittelyjaksossa että piia on kauden kummajainen mut hänhän on normaali verrattuna hänen ehdokkaisiinsa

Vierailija
1769/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas olis kyllä saanut olla tuossa maajussien pääohjelmassa. 

Aika erikoista on Tuomaksen puheenparsi ja ehdokkaansa. Yksi istuskeli hiljaa ja toinen tuijotti jotenkin oudon maanisesti. Tosin tuijottelijasta Tuomas tykkäsikin.

Vierailija
1770/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin esittelyjaksossa että piia on kauden kummajainen mut hänhän on normaali verrattuna hänen ehdokkaisiinsa

Joo mutta onhan piiakin eleiltään kuin 50v Raipe

Vierailija
1771/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas olis kyllä saanut olla tuossa maajussien pääohjelmassa. 

Aika erikoista on Tuomaksen puheenparsi ja ehdokkaansa. Yksi istuskeli hiljaa ja toinen tuijotti jotenkin oudon maanisesti. Tosin tuijottelijasta Tuomas tykkäsikin.

Niimpä, kaikki 4 hyvin erikoisia, etenkin se lähihoitaja, mutta ovat erikoisen miehen. Makuun

Vierailija
1772/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian ehdokkaat on sellaisia miehiä, joita voi sielunsa silmin nähdä palstallakin pyörivän...

Olen ajatellut täsmälleen samaa!

Vierailija
1773/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen lihava vaalea nainen sopisi piian lihavan hikoilija miehen kumppaniksi

Vierailija
1774/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville pelaa kovilla, oli kuulemma musisoinut naisilleen illan ratoksi.

Mikähän oli instrumentti.

Nahkafagottia veikkaan!

Vierailija
1775/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että Pian ehdokkaista Jarnolla ei ollut mitään kokemusta maatilan töistä? Puhuivat pelkästään traktorin ajamisesta ja siinä Jarno tunnusti, ettei ole hänelle tuttu vehje.

Sillä tuskin on mitään väliä, kun Piiaa ei yksinkertaisesti kiinnosta kukaan näistö ehdokkaista. Vaikutti siinä leikkimielisiä kisoja vetäessään, että Piia olisi näiden miesten kuntoutusohjaaja jossain päivätoimintakeskuksessa ja nämä miehet asiakkaana siellä. Sellaiset vibat tuli. 

Naurahdin, hyvä kuvaus.

Vierailija
1776/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko antaa lisätietoja Piian ehdokkaan rikoscasestä?

Vierailija
1777/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville laulanut joskus 90-luvulla Ville ja Pinja nimisessä duossa. Löytyy youtubesta.

Vierailija
1778/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ainoa joka kuuli "väärin". Matti ja Suvi jotain keskustelivat. Jolloin Suvi sanoi "yhtyvänsä" johonkin Matin mielipiteeseen. 

Matti siihen, että "voisihan sitä harrastaa...(tauko)...jotakin yhteistä harrastusta".

Näillä on ihan omat jutut rivienvälissä.

Vierailija
1779/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen porukka kovin nauravaista, hyvä niin. Mutta eipä arki ole pelkkää naurun röhötystä kellään. 

Vierailija
1780/1790 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen ja sen lähihoitajan pikatreffeistä tuli mieleen Aki Kaurismäen elokuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän