IL: "Tapani jätti runkunalusen kauppaan". Järkyttävä kielioppiselkkaus. Skandaali josta some kohahtelee vappuun saakka.
Tapani jätti runkunalusen kauppaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/58fdff80-9e19-41bb-93ab-0edab4662a22
Kommentit (22)
Eihän ole yhtään pikkusieluista kirjoittelua?
Vai onko tämä jotain kieroa körttialueen huumoria?
Onko se ulkomailla kirjoitettu. Vai joku suomalainen leikkinyt kirjoittaessa?
Eihän kyse ole kielioppivirheestä vaan kirjoitusvirheestä.
No voi Elias Tapani Jalmari -parkaa, kun moisen runkunalusta- järkytyksen koki.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmisillä ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää tekemistä.
Eikä oikeita ongelmia.
Ällös huoli, eiköhän eräs ex-pm kuvaa viimeistään pääsiäisenä oman runkunalusensa someen ja toimittelijat saa muuta wouhotettavaa.
Mikä on runku, missä se vitsi piilee, jolle koko suku nauraa. He ilmeisesti tietävät runkusta paljonkin. Minä en.
Miksei Tero Tapani ottanut alustaa mukaansa?
Sellaista kuumaa sutinaa kotitaloustavarahyllyllä.
Iltalehti tuntee lukijansa ja uutisoi siitä mikä heitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tuntee lukijansa ja uutisoi siitä mikä heitä kiinnostaa.
Runkku... runkkaaminen... tirsk!
Tapani pahoitti niin mielensä että jätti ruukunalusen ostamatta kun siinä oli kirjoitusvirhe? Aika neitimäinen mies.
Ehkäpä hän käyttää runkunalusena talouspaperia. Toki kauppaan jäi kestävämpi vaihtoehto.
Kaukaa haettua. Sen sijaan nauroin jostain syystä aikoinaan ihan hillittömästi, kun mainoksessa luki katuharha katuharjan kuvan yhteydessä.
On lehdissä ennenkin ollut hölmöjä juttuja. Ne oli yleensä vähän syrjässä paperilehdissä. Täytejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tapani pahoitti niin mielensä että jätti ruukunalusen ostamatta kun siinä oli kirjoitusvirhe? Aika neitimäinen mies.
Minä olen neiti, eikä runkunalunen häiritse minua lainkaan. Ellei nyt käytettynä eteen tuoda.
Tyypin elämässä ei taida paljon tapahtua. Jaksaa päivitellä yhtä kirjoitusvirhettä ja perää laadunvalvontaa. :D
Miksi tällaista joutavaa natinaa ja negatiivisuutta oikein lietsotaan median toimesta?
Kun ihmisillä ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää tekemistä.