Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4226)
Vierailija kirjoitti:
Outi on juuri oikea Villelle.
Outi on liian tasokas Villelle ja ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outi vaikutti todella pitävän Villestä.
Vierailija kirjoitti:
Pullukat eivät voi samaistua Aadaan.
Anniina ja Emilia emäntämäisine olemuksineen vetoavat paremmin tuohon kohderyhmään.
Niin, maatilan emännältä tosiaankin edellytetään sekä hyvää henkistä tasapainoa että vahvaa fyysistä kuntoa. Juuri siksi A ja E vetoavat paremmin useimpiin normaaleihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outi vaikutti todella pitävän Villestä.
Pitikö Villestä vai unelma-asunnosta Costa del Solissa?
Kyllä se vielä kohta mönkii paikalle, vai onko TÖISSÄ? Tunnistaa heikohkosta suomen kielestä ja hassuista emojeista!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100 % erityisherkkä ja vetänyt yli 10 v erityisherkkien vertaisryhmää. Aada on aivan selvästi myös erityisherkkä ja itkukin herkässä siksi. Ei taatusti ollut kyyneleissä kyse mistään mustasukkaisuudesta. Hänhän itki myös kun kuuli valinnastaan farmiviikolle. Toiset vaan on herkkiä ja tunteellisia. Aadan haukkuminen täällä on niin väärin.
Juuri tätä mieltä olen itsekin. Herkkä ihminen liikuttuu myös ilosta. Täällä se heti teilataan juonitteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100 % erityisherkkä ja vetänyt yli 10 v erityisherkkien vertaisryhmää. Aada on aivan selvästi myös erityisherkkä ja itkukin herkässä siksi. Ei taatusti ollut kyyneleissä kyse mistään mustasukkaisuudesta. Hänhän itki myös kun kuuli valinnastaan farmiviikolle. Toiset vaan on herkkiä ja tunteellisia. Aadan haukkuminen täällä on niin väärin.
Juuri tätä mieltä olen itsekin. Herkkä ihminen liikuttuu myös ilosta. Täällä se heti teilataan juonitteluksi.
Erityisherkkyys ei ole tekosyy sille, että voi täysin unohtaa kaikki käytöstavat ja muiden ihmisten huomioimisen.
Aadalle voisi löytyä töitä Hollywoodista. Filmitähtiainesta
Mikä idea se viinikellunta reissulla oli. Tosi huono valinta. Perttu on kaiken kaikkiaan aika jäykkä (tylsä 💤 💤) ehdokkaiden kanssa. Outi ja Ville vaikuttavat hyvälle parille. Outi on niin rakastunut, toivottavasti Villen tunne myös rehellinen. Antti on nyt niin testot pinnassa että huh huh. Vai on kuivakausi taputeltu, onkohan harrastettu jo jotain muutakin kuin vieressä istumista....
Vierailija kirjoitti:
Siis seuraavilla kausilla vois yleisöäänestyksellä tehdä sen morsianvalinnan, niin tulis oikeampi valinta. Ihan tyhmää että yks maajussi saa päättää ihan yksinään tuon :)
Tää olis hyvä. 😁😁 Ohjelmaan tarvitaan ehdottomasti lisää draamaa! Tätä kahvittelua kukaan jaksa kattella. Sellanen loppujakso niin kuin jenkkisarjoissa, missä kaikki farmiviikolla olleet istuu isossa puoliympyrässä repimässä toisiaan tukasta. Olis ihana! 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viisi päivää myöhemmin samassa lehdessä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-tean-raju-tilitys-jukan-ka…
Kuvien perusteella ei ainakaan mikään harmaa hiirulainen. Miesten mieleinen, kaunis nainen.
ps
tuolla Artolla näyttäis olleen kunnon varustus ;)
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2010030511239036
Onko arto vielä naisiin päin?
Vierailija kirjoitti:
Outi vaikutti tosi ihanalta ihmiseltä ja miksei ihan sopivalta Villelle, toivottavasti ovat onnellisia.
Ihmettelen kyllä visuaalisella alalla olevan ihmisen habitusta. Vartalotyypille täysin epäsopivat peruskamppeet päällä koko ajan. Kasvojen muodolle huonoin mahdollinen kampaus. Todella toivoisin, että hän edes värjäisi hiuksensa, koska muuten tuntuu vain korostavan tuota omaa värittömyyttään. Sääli, ihan kivannäköinen ihminen olis jos vähän panostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti pidän miehiä, jotka värjäävät hiuksensa, hieman naismaisina. Mutta minä olenkin vanha.
Miksi pidät naismaisuutta huonona ominaisuutena? Erityisen hälyttävää, jos olet itse nainen. Sisäistetty naisviha istuu tiukassa. Toivon että heräät.
Vierailija kirjoitti:
Anniina ja Emilia emäntämäisine olemuksineen vetoavat paremmin tuohon kohderyhmään.
tätä itsekin veikkaan syyksi Aadan maalittamiselle.. on se väärin kun hoikin valitaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi oli liian arvoituksellinen treffeillä. Huumori on kivaa, mutta sen taakse piiloutua kisatilanteessa on harmi, koska Matin kanssa ei syvempää keskustelua syntynyt.
Suvi on aivan liian pinnallinen Matille. Typeryyksien ja mukahauskuuksien heittely huumorin varjolla on kyllästyttävää.
Mattihan se pinnallinen on. Toivottavasti kukaan noista naisista ei huoli häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hiusten värjäämien ei todellakaan ole pakollista, ei miehelle eikä naiselle. ihmisen elämään kuuluu vanheneminen eikä kenenkään velvollisuus ole yrittää sitä kaikin keinoin peittää esim värjäämällä hiuksiaan.
Monesti tuo vain vanhentaa, kun päähän lyödään ihan väärä väri, kuten ihan musta. se yleensä vain vanhentaa. Jos ihminen on vanha hän saa siltä myös näyttää.
Noista treffeistä sen verran, että kyllä se Aada minun mielestä sai huonot treffit. Suoraan pihasta, kun oli tullut niin traktorin rattiin pellolle ja sitten pellonlaitaan kahville. Noilla muilla tytöillä oli kunnon treffit.
Mieluummin olisin ollut veneilemässä ja viinikellumassa vaikka siellä joku olikin perää pitämässä, kun ajamassa kauhusta kankeana traktoria :D
Maatalon emännäksi haluavan ei pitäisi olla kauhusta kankeana traktorin ratissa. Ärsyttävää se kiljahtelu ja esittäminen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä itsekin veikkaan syyksi Aadan maalittamiselle.. on se väärin kun hoikin valitaan xD170 kg serlokki maalittaa päivittäin täällä ihmisiä, soitto lähtee poliisille pian. Sama on jatkunut jo monen kauden ajan!
Sairas tyyppi ja juttelee itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi oli liian arvoituksellinen treffeillä. Huumori on kivaa, mutta sen taakse piiloutua kisatilanteessa on harmi, koska Matin kanssa ei syvempää keskustelua syntynyt.
Suvi on aivan liian pinnallinen Matille. Typeryyksien ja mukahauskuuksien heittely huumorin varjolla on kyllästyttävää.
Mattihan se pinnallinen on. Toivottavasti kukaan noista naisista ei huoli häntä.
Hehän ovat juuri samantyyppusiä kaksimielisiä puhuvia pinnallisia ihmisiä ,,,
Minä olen läski keski-ikäinen akka ja pitäisin Aadaa samalla tavalla keskenkasvuisena ja huomionhakuisena, vaikka hän painaisi 150 kg. Käyttäytymistä arvioidaan, ulkonäkö on sivuseikka. En pidä teennäisistä lumihiutaleista.
Olikos tämä Kummelista?