Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4206)
Villen ja Villen enkeleiden kohdalla täytyy kiittää Mute-nappulan olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kestämään tuo Pertun ja Aadan suhde.
Ei.. Aada tulee huomaamaan ettei työt lopu tekemällä, edes viikonloppuisin tai juhlapyhinä. Eikä itse pysty aikatauluttaa kaikkea kun työt aikatauluttaa. Luulen ettei yhteinen aika riitä, ja niin hän lähtee takaisin kaupunkiin missä palveluita ja ystäviä on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sarjan historiassa jo farmi viikolla jonkun ehdokkaan kanssa harrastettu enemmän kuin suutelemista? Käyty jossain ladossa.....
Ainakin Saarijärvellä eräs maalaisakka otti kaksi miestä farmille, joista toisen kanssa pelehti koko viikon ajan ja sitten valinnan kohdalla jätti. Se oli ainakin aitoa touhua, eikä yhtään feikattu! Oisko joskus 10 vuotta sitten, armottomia juntteja olivat kaikki kolme. Taisi se valittu pelimies muutaman kerran käydä tuuppaamassa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näinkin melanoomatietoisena aikana maajussien ja morsioiden pitää aina paahtua pahimmassa paisteessa? Outillakin hiki valui ja siristi koko ajan silmiä, aika epämiellyttävää varmasti muuten miellyttävillä treffeillä. Olishan siellä laguunissa varjoapaikkaakin ollut.
Lisäksi laguuni mahtoi haista, vihreänä levästä eikä vesi liikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sarjan historiassa jo farmi viikolla jonkun ehdokkaan kanssa harrastettu enemmän kuin suutelemista? Käyty jossain ladossa.....
Ainakin Saarijärvellä eräs maalaisakka otti kaksi miestä farmille, joista toisen kanssa pelehti koko viikon ajan ja sitten valinnan kohdalla jätti. Se oli ainakin aitoa touhua, eikä yhtään feikattu! Oisko joskus 10 vuotta sitten, armottomia juntteja olivat kaikki kolme. Taisi se valittu pelimies muutaman kerran käydä tuuppaamassa sitten.
Taitaa olla eräs noista kolmesta paikalla, veikkaanpa että itse EMÄNTÄ. ;)
Aada halusi, että lapsensa pääsee kirmaamaan niitylle kuin lehmät ja hän voi itse istua aurinkotuolilla juomassa mojitoa ja katsoa lapsen kirmailua.
Aada ja Aada.... En jaksa, et palstalla jauhetaan hänestä jatkuvasti. Muut jussit ja morsiot on kiinnostavampia!
Vierailija kirjoitti:
Aada ja Aada.... En jaksa, et palstalla jauhetaan hänestä jatkuvasti. Muut jussit ja morsiot on kiinnostavampia!
No älä sitten jaksa. Minä kyllä jaksan:)
Se nuori pitkä mies on veikeä..en muista nimeä vai onko Antti..jolla kuiva kausi ollu
Vierailija kirjoitti:
Villen ja Villen enkeleiden kohdalla täytyy kiittää Mute-nappulan olemassaolosta.
Ääni meni, menispä kuvakin 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muistaakseni aika harmaa hiirulainen, oikein keskisuomalainen tavis. Ja se tosissaan ollut ukko oli todella mustasukkainen ja lähti ovet paukkuen farmilta. Se oli todellista viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muistaakseni aika harmaa hiirulainen, oikein keskisuomalainen tavis. Ja se tosissaan ollut ukko oli todella mustasukkainen ja lähti ovet paukkuen farmilta. Se oli todellista viihdettä!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-tea-kauppaa-hevostilaansa-…
Jukkis varmasti ollut "loppuelämän rakkaus"!
Ja viisi päivää myöhemmin samassa lehdessä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-tean-raju-tilitys-jukan-ka…
Vierailija kirjoitti:
No okei... Mikä sen yhen pitkän miehen nimi oli? Se joka valitsi Matiltan? Luulen että heidän suhde syvenee. Mies on ilonen, hauska ja reipas. Matilta taas tuntui olevan ahkera ja järkevä joka osaa myös heittäytyä.
Muistan tämän, tuota Artoa kävi vähän jopa sääliksi, toki oli aika mustasukkainen muistaakseni.
Tuokin kääkkä jo pian 60 vuotta, aika menee....
Tuossa Jukassa on vähän tämän vuoden Villeä, pikaisella kuvatsekkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö jotakin tietoa näistä. Ei kai tämä se Hottisen akka ollut? Sillä oli kyllä punaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ja viisi päivää myöhemmin samassa lehdessä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-tean-raju-tilitys-jukan-ka…
Kuvien perusteella ei ainakaan mikään harmaa hiirulainen. Miesten mieleinen, kaunis nainen.
ps
tuolla Artolla näyttäis olleen kunnon varustus ;)
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2010030511239036
Ei tule kestämään tuo Pertun ja Aadan suhde.