Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4226)
Jos Aada olisi erityisherkkä, hän käyttäytyisi todennäköisesti aivan eri tavalla ohjelmassa ja kilpailutilanteessa. Minusta hän on vain oppinut hyödyntämään kyyneleet täydellä teholla, koska on huomannut, että siten saa muun toiminnan keskeytymään ja huomion kiinnittymään häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100 % erityisherkkä ja vetänyt yli 10 v erityisherkkien vertaisryhmää. Aada on aivan selvästi myös erityisherkkä ja itkukin herkässä siksi. Ei taatusti ollut kyyneleissä kyse mistään mustasukkaisuudesta. Hänhän itki myös kun kuuli valinnastaan farmiviikolle. Toiset vaan on herkkiä ja tunteellisia. Aadan haukkuminen täällä on niin väärin.
Juuri tätä mieltä olen itsekin. Herkkä ihminen liikuttuu myös ilosta. Täällä se heti teilataan juonitteluksi.
Erityisherkkyys ei ole tekosyy sille, että voi täysin unohtaa kaikki käytöstavat ja muiden ihmisten huomioimisen.
Naulan kantaan! Kylässä aikuisen ihmisen pitäis osata käyttäytyä niin että ottaa kaikki huomioon tasapuolisesti ja antaa jokaiselle arvoa. En ite kehtais ainakaan lähtee kylään kiukuttelee...
Vierailija kirjoitti:
Tuokin kääkkä jo pian 60 vuotta, aika menee....
Sinäkin olet joskus vanha kääkkä ellet kuole sitä ennen 😄
Jotkut tiesi täällä kertoa että Perttu valitsi Aadan. Aika kokematon ja vailla mitään ihmistuntemusta täytyy kaverin olla kun huonoimman valitsi! Kaksi muuta neitokaista olivat hyviä ehdokkaita.
Matilla on minusta jotakin samoja piirteitä kun huutokauppakeisarin Markulla. En tiedä onko puhetyyli, jokin kasvonpiire vai mikä. Onko kukaan muu huomannut?
Ville käy itse poistelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Perttu valitsi väärän emännän. Perustelen asian sillä ettei mielestäni heidän kemiat kohdanneet. Viimeistä jaksoa odotellessa...
Todellakin! Tyhmä valinta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perttu valitsi väärän emännän. Perustelen asian sillä ettei mielestäni heidän kemiat kohdanneet. Viimeistä jaksoa odotellessa...
Kukas olisi itsesi mielestä ollut Pertulle paras?
Jompikumpi niistä kahdesta söpösta tytöstä
Ville voisi kehittää Mute-öljyn, "kukaan ei halua kuulla".
Käyttäjä1973 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukat eivät voi samaistua Aadaan.
Anniina ja Emilia emäntämäisine olemuksineen vetoavat paremmin tuohon kohderyhmään.
tätä itsekin veikkaan syyksi Aadan maalittamiselle.. on se väärin kun hoikin valitaan xD170 kg serlokki maalittaa päivittäin täällä ihmisiä, soitto lähtee poliisille pian. Sama on jatkunut jo monen kauden ajan!
Mä oon ottanut serlokin tiedot ylös ja Aadaan otan tarvittaessa yhteyttä, maalittamisen suhteen edetään poliisin pakeille. Serlokki on niin monta vuotta kiusannut täällä ihmisiä, että mä oon löytänyt omasta älykkästä piiristäni (jota serlokilla ei ole) tyyppejä, jotka kyllä todistavat nämä poliisille.
Sairas ihminen, joka sinunkin viestejäsi kyylää. usein on suljetulla ja kehittää kaikenmoisia salaliittoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Matilla on minusta jotakin samoja piirteitä kun huutokauppakeisarin Markulla. En tiedä onko puhetyyli, jokin kasvonpiire vai mikä. Onko kukaan muu huomannut?
En näe yhteistä, mutta kuulen kyllä. Puherytmissä on paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Aada olisi erityisherkkä, hän käyttäytyisi todennäköisesti aivan eri tavalla ohjelmassa ja kilpailutilanteessa. Minusta hän on vain oppinut hyödyntämään kyyneleet täydellä teholla, koska on huomannut, että siten saa muun toiminnan keskeytymään ja huomion kiinnittymään häneen.
Aada on teeskentelevä pelle! Huijaa ihmisiä esittämällä erilaista kuin oikeasti on. Loputtomiin ei kukaa. Voi näytellä ja ajan mittaan näyttää Pertulle oikean luonteensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Se on puhetyyli
Tänne ilkeästi kirjoittelijat, muistakaa miten Jasminelle kävi!
Niinpä. Kukapa muu. Samaa mieltä.
Perttu paljasti tyhmyytensä valitessaan Aadan!!! Tulee vielä katumapäälle kun Aada oikean luontonsa näyttää. Kertoohan se ihmisestä jotain ettei ole tuohon ikään mennessä vielä seurustellut ja lapsen isäkään ei häntä huolinut. Ohjelmassa yritti teeskennellä toisenlaista kuin on että tulisi valituksi ja Perttu meni kuin menikin halpaan!
Vierailija kirjoitti:
Tänne ilkeästi kirjoittelijat, muistakaa miten Jasminelle kävi!
Jasmin ei ollutkaan tuollainen koppava ja ylimielinen bimbo kun Aada. Ei olisi tullut mieleenkään häntä arvostella negatiiviseen sävyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan sitten se.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut! Samanlainen puhetyyli.
😂😂😂