Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6481)
Vierailija kirjoitti:
HEIPPARALLAAAAAAA....Laitetaan heti aamuun 30 kpl mainoksia....HEIPPARALLAAAAA......
Juostaan leilit hölskyen viljapellossa, HEIPPARALLAAA, tämä on elämänne ensimmäinen päivä, HEIPPATIRALLAAA
AIKA läpinäkyvää tää touhu täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain yhden asian : kun lähtee treffeille, vois pestä hiukset. Mutta kyllä yleisesti ottaen nyt oli panostettu ulkonäköön enemmän kuin viimeksi kaudella.
Se voisi olla vähimmäisvaatimus. Silmään pisti myös muutamat nuhjaantuneet ja nyppyiset huopa/villatakit joillakin naisilla ja muutenkin vähän reppananoloista pukeutumista. Vaikkei ulkonäkö olekaan maailman tärkein asia, niin se on kuitenkin se ensimmäinen viesti minkä itsestämme toisille annamme. Jos vielä on kyseessä treffit/puolisoehdokkaan ensitapaaminen, niin luulisi, että suurin osa ymmärtäisi myös skarpata ulkoista olemustaan. Nämäkin naiset olivat sentään edenneet jo noinkin pitkälle, mutta alistuneen ja ryhdittömän oloinen ulkoinen habitus nukkatakkeineen ei ole luokseen kutsuvaa. Jos vielä tied
Tuo Ville ei olekaan suomalainen perusmaajussi. Mikä lie miehiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti vaikuttaa ihanalta luonnonlapselta.
Antti on ihana tuulahdus menneestä, kadonneesta ajasta, kuin suoraan Suomi-Filmistä. Pellonpientareen liinatukkaisesta nuorukaisesta hassuine heittoineen ohikäyskentelevälle lehmipiialle. Henkseleitä paukutteleva, silmää iskevä pellavapaita...
Ja huom. sanon tämän ihan positiivisessa mielessä. Hahmo kaukana nykyajan perusdiginatiiveista, merkkivaatteilla leveilevistä, someriippuvaisista yms. nuorista...
Ihan kertakaikkiaan huippu kuvailu Antista!!!
Voi miten toivonkaan Antille rakkautta. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten seurata Mattia, kenestä kiinnostuu ja miten etenee. Ville on tyylikäs mies, mutta jokin siinä mietityttää eikä itseä sytytä. Kaikinpuolin kuitenkin antanut hienon kuvan miehestä.
Tämä on kiva pohdintaketju!
Liian hyvää ollakseen totta-vaikutelma tulee Villestä . Nuorelle maajussille sopii kuka vaan niistä kolmesta nuoresta naisesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Antti valitsee sen jolla pyöreät silmälasit.
Mä taas uskon, että valitsee sen toisen pitkähiuksisen, ilman rillejä.
Sitä pulskaa punatukkaa ei ainakaan.
Etkö sinä vieläkään käsitä, että tämä EI ole missikilpailu. Se meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten seurata Mattia, kenestä kiinnostuu ja miten etenee. Ville on tyylikäs mies, mutta jokin siinä mietityttää eikä itseä sytytä. Kaikinpuolin kuitenkin antanut hienon kuvan miehestä.
Tyylikäs?!. Tyylikkyys tai sen puute näkyy pikkuasioiden hallinnassa. Mustat sukat ja valkoiset tennarit. Kiitos riittää tämän ihmisen tyylikkyydestä.
Ensimmäinen asia, joka Miialle tuli linnunlaulusta mieleen, oli ampuminen haulikolla. Onpa hurmaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIPPARALLAAAAAAA....Laitetaan heti aamuun 30 kpl mainoksia....HEIPPARALLAAAAA......
Juostaan leilit hölskyen viljapellossa, HEIPPARALLAAA, tämä on elämänne ensimmäinen päivä, HEIPPATIRALLAAA
Nyt kun tuli tuo uusi versio HEIPPATIRALLAAA, niin en enää tahdo pysyä perässä. Voitteko ottaa lisää mainoksia väliin, niin voin hetken sulatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vuodesta toiseen tuhdit tiputetaan ensin. Mieltymykset vain on aika yleismaallisia näissä, toki silmänsä voi sulkea ja nyyhkiä kun kehopositiivisuus ei automaattisesti koskekaan pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ville on täyttänyt 59 ja moni nainen oli nuorempi kuin hän eivätkä olleet mitään nahistuneita. Ville on harmaantunut itsekin ja mahaa on kuten tuossa iässä jo yleensä. Ihan asiallisia kaikki jutteli. Ei se 5 min kameroiden edessä vielä paljoa kerro
Niinpä. Villehän kertoi esittelyssään tulleensa vastikään isoisäksi. Ei vaareilla ole kysyntää kovinkaan laajasti. Plus Ville vaikutti olevan mielissään näistä naisista, ihan outoa että joku katsoja alkaa "vaatimaan" Villelle toisenlaisia naisia. Itse hän oli kyseiset ehdokkaat valinnut yli 100 kirjeen joukosta. Nuo naiset olivat oikein laadukkaita tuolle vaarille. 😄
Ai ei ole kysyntää?? Villehän sai kaksi laatikollista kirjeitä. Kaikissa 50+ sinkkutapahtumissa, -ryhmissä ym. on naisia viisinkertainen määrä miehiin verrattuna. Naiset pysyvät aktiivisina ja tekevät asioita sen eteen, että löytäisivät vielä elämäänsä rakkautta. Miehet käpertyvät katkeruuteensa, eivät halua kehittää itseään, eivät lähde ulos ns. markkinoille, vaan kotisohvalta huutelevat että mikä on kun ei tavallinen mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vuodesta toiseen tuhdit tiputetaan ensin. Mieltymykset vain on aika yleismaallisia näissä, toki silmänsä voi sulkea ja nyyhkiä kun kehopositiivisuus ei automaattisesti koskekaan pariutumista.
Näinhän se on ja Maunokin sai tanttarat kimppuunsa kun kertoi vain oman toiveensa tulevasta morsiamesta. No lopputulos oli, että käveli käsikädessä lesbon kanssa pellonreunaa ja yksi ehdokas oli rikosprosessissa marinoitunut, mutta kiva että tapasi omansa sitten myöhemmin ja menivät naimisiinkin. Ja hoikka nätti nainen on.
Kylläpä oli kiusallinen Kaikki tarinat eka jakso 😄 Heidin ja miehen treffit - ei tullut mitään kun toinen jännitti. Lisäksi pystyi sanomaan syyksi hakea miehen rauhallisuus, mies yritti kysellä mitä muita syitä niin Heidi vastaa että haluaa kokeilla maatilan emäntänä oloa. Floppi
Onko oranssitukkaisella jussilla k*hitysvammainen ehdokas? Onkohan ollut tietoinen tästä seikasta vai iskeekö tajuntaan livenä.
Villestä tulee ulkoisesti mieleen filosofimme Esa Saarinen!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen asia, joka Miialle tuli linnunlaulusta mieleen, oli ampuminen haulikolla. Onpa hurmaavaa.
Jotain karkeaa hänessä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on todella komea ja fiksu mies. Esittelyjaksoata päätellen rahaakin on. Ei mikään perus suomijuntti. Hämmästelen, että ei ottanut jatkoon muutamaa erityisen kaunista ja tasokkaalta vaikuttavaa naista .
Näyttiks se tiliotteensa vai mistä tiedät, että rahaakin on.
Tässä varmaan moni olettaa asioita. Eli kun äijä kietaisee jonkun rätin viinahissinsä ympärille ja laittaa harmaan ja harventuvan, nähtävästi mäntysuovalla pestyn, tukkansa poninhännälle, hän onkin rikas ja fiksu, oikein maailmanmies. Itse en ole koskaan sietänyt tällaisia keikareita.
Terv. N64
Vierailija kirjoitti:
Villestä tulee ulkoisesti mieleen filosofimme Esa Saarinen!
Älä loukkaa Esa Saarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on todella komea ja fiksu mies. Esittelyjaksoata päätellen rahaakin on. Ei mikään perus suomijuntti. Hämmästelen, että ei ottanut jatkoon muutamaa erityisen kaunista ja tasokkaalta vaikuttavaa naista .
Näyttiks se tiliotteensa vai mistä tiedät, että rahaakin on.
Tässä varmaan moni olettaa asioita. Eli kun äijä kietaisee jonkun rätin viinahissinsä ympärille ja laittaa harmaan ja harventuvan, nähtävästi mäntysuovalla pestyn, tukkansa poninhännälle, hän onkin rikas ja fiksu, oikein maailmanmies. Itse en ole koskaan sietänyt tällaisia keikareita.
Terv. N64
Edes yksi kommentoija, joka tajuaa täsmälleen tuon miehen läpinäkyvyyden. Ihmettelen täällä ihmisten sinisilmäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli kiusallinen Kaikki tarinat eka jakso 😄 Heidin ja miehen treffit - ei tullut mitään kun toinen jännitti. Lisäksi pystyi sanomaan syyksi hakea miehen rauhallisuus, mies yritti kysellä mitä muita syitä niin Heidi vastaa että haluaa kokeilla maatilan emäntänä oloa. Floppi
Onko oranssitukkaisella jussilla k*hitysvammainen ehdokas? Onkohan ollut tietoinen tästä seikasta vai iskeekö tajuntaan livenä.
Minä näin vaan Tuomaksen ja hänen eka treffit. Muu aika oli Vapun kiherrystä ja hörötystä ja kiusoittelia. Olis sekin aika näytetty varsinaista asiaa.