Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4171)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pudas tukka ja kevyt meikki , tekee naiselle oikeutta. Ei tarvi tekoripsiä ja tötteröhuulia, mutta likanen roikkuva tukka ym ei kyllä ole viehättävää.
Joillakin valitettavasti hius on sellainen, että vaikka sen aamulla peset, on se jo illalla rasvaisen näköinen :(
Mutta joo, likaiset hiukset on kyllä luotaantyöntävät.
Kritiikki kohdistuu Villeen, mutta se suurin syypää on kyllä MTV kun on ko. papparaisen ohjelmaan mukaan pyytänyt. Toki Ville olisi voinut olla fiksu ja jättää mainonnan väliin, mutta luultavasti mainonta juuri olikin se hänen päämääränsä.
Jos Ville on maajussi niin olen minäkin, vaikka olen aina asunut kaupungissa, mutta mulla kesällä oli amppelitomaatti ja pelargonia parvekkeella, ja olen käynyt italialaisella oliivitarhalla joskus parikymppisenä. Joko saa ilmoittautua seuraavalle kaudelle?
Sammoo mieltä jotta Maikkarilla katos harkinta tuon ukon suhteen, mutta eipään ou ensimmäine kerta kun tosi-telekkaris on tuotantoon kuuluvien kavereit, iha niiku nytte Ville on Vapun tuttava. Toki jos ukko haluttii johonnii ohjelmaan niin ehkä joku muu kuin muajussi ois ollunna parempi, ja oisha sille voinu sannoo jotta älä sitten ihan liian piälleliimatusti ittees ja tuotteitas mainosta. Muuteha ukko männöö iha huvista, ainakkii minnuu se naurattaa, vaikka ehkei häne tarkoitus ou olla huvituksen kohe. Vitsihä se on ja nauru pidentää ikkee. Toivon vuan jotta ne emäntä ehokkaat ei pety pahasti.
Tulossa myyntiin Witkan Kitka liukuvoide vanhemmille naisille.
Oliiviöljypohjainen luomu luonnontuote suoraan Espanjasta.
Villen Enkelit suosittelevat!
Ja purkkiin Villen hymyilevä kuva.
Harrastan pirttiviljelyä, pääsenkö ensi kaudelle maajussiksi?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitten ne vähätkin seksin halut katoaa 😂
Witkan oliiviöljy-seerumi ja -voide aikuiselle iholle. "Toimii kuin junan vessa" toteaa tuotteen kehittäjä Ville 58v joka ei näytä päivääkään yli 7-kymppiseltä. Osta ja sinäkin saat hehkuvan ja nuorekkaan ihon kuten Villellä. Jos tilaat nyt, saat extralahjana Villen nimikirjoituksen jonka arvo 100 pesetaa.
Mitä, onko Ville vasta 58??? 😯
Eipä Miia ja Ritva myöskään ole maajusseja. Yritystoimintaa kummallakin ja Miia vielä toista kertaa. Hän on todennäköisesti näkyvyyttä hakemassa niinkuin Villekin ja Ritva myös enkä pidä sitä mitenkään huonona asiana vaikka toivoisinkin että oltaisiin tosissaan hakemassa kaveria. Jokainen taaplaa tyylillään kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pudas tukka ja kevyt meikki , tekee naiselle oikeutta. Ei tarvi tekoripsiä ja tötteröhuulia, mutta likanen roikkuva tukka ym ei kyllä ole viehättävää.
Totta, ei todellakaan. Sama myös miehille, puhdas tukka ja muu olemus, ehkä jotain hoitovoidetta iholle ja joku kiva miesten tuoksu. Pieni huomaavaisuus muita ja itseään kohtaan on aina plussaa. Nostaa myös omaa mielialaa ja itsetuntoa. Onhan se itsevarmempaa mennä treffeille kun on hiukan parempi versio itsestään kuin lattea arkiolemus. Kohteliaisuutta muita kohtaan.
Naisellisuus tai miehekkyys ei ole kiinni itsensä laittamisesta j huolehtimisesta sinällään. Mutta miksi mielletään nuo asiat kielteiseksi kun ne ovat myönteisiä? Jokainen yleensä suhtautuu myönteisimmin puhtaaseen ja siistiin, itselleen sopiviin vaatteisiin pukeutuneeseen ihmiseen. Miksi sitten ei nyt kun on kyseessä parinhaku? Kuka haluaa parikseen epäsiistin ja huolimattoman oloisen ihmisen? En vaan käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, ei todellakaan. Sama myös miehille, puhdas tukka ja muu olemus, ehkä jotain hoitovoidetta iholle ja joku kiva miesten tuoksu. Pieni huomaavaisuus muita ja itseään kohtaan on aina plussaa. Nostaa myös omaa mielialaa ja itsetuntoa. Onhan se itsevarmempaa mennä treffeille kun on hiukan parempi versio itsestään kuin lattea arkiolemus. Kohteliaisuutta muita kohtaan. Itse ajattelisin, että jos ei yhtään halua nähdä vaivaa minkä vaikutuksen antaa itsestään niin ei tältä ihmiseltä paljon kannata odottaa muutakaan huomaavaisuutta elämässä.
Naisellisuus tai miehekkyys ei ole kiinni itsensä laittamisesta j huolehtimisesta sinällään. Mutta miksi mielletään nuo asiat kielteiseksi kun ne ovat myönteisiä? Jokainen yleensä suhtautuu myönteisimmin puhtaaseen ja siistiin, itselleen sopiviin vaatteisiin pukeutuneeseen ihmiseen. Miksi sitten ei nyt kun on kyseessä parinhaku? Kuka haluaa parikseen epäsiistin ja huolimattoman oloisen ihmisen? En vaan käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Aada meni autosta suoraan traktoriin treffeille. Olisi luullut että Perttu olisi tarjonnut syötävää kun toinen kuitenkin ajanut pitkän matkan. Luulisi että Aada olisi halunnut käydä paskalla ennen treffejä.
Luuletko sä, että ne telkkaripätkät kertoo jokaisen syömisen ja vessassa käynnin. On ongelmat jollakin.
Vierailija kirjoitti:
Toimii myös ehkäisyvalmisteena. Oltiin petipuuhiin menossa ja mies otti liukuvoudeputkilon kaapista. Katsottiin siinä olevaa Villen kuvaa ja todettiin yhteen ääneen "meillähän jäi ristisanatehtävä kesken".
Vierailija kirjoitti:
Kritiikki kohdistuu Villeen, mutta se suurin syypää on kyllä MTV kun on ko. papparaisen ohjelmaan mukaan pyytänyt. Toki Ville olisi voinut olla fiksu ja jättää mainonnan väliin, mutta luultavasti mainonta juuri olikin se hänen päämääränsä.
Jos Ville on maajussi niin olen minäkin, vaikka olen aina asunut kaupungissa, mutta mulla kesällä oli amppelitomaatti ja pelargonia parvekkeella, ja olen käynyt italialaisella oliivitarhalla joskus parikymppisenä. Joko saa ilmoittautua seuraavalle kaudelle?
En nyt puutu muuhun Villen moittimiseen olen siitä jo kommentointiin. Mutta näin yleisesti on epäkohteliasta ja alentuvaa puhua papparaisesta. Tämä sana on tullut esiin joissain muissakin viesteissä. Ohjelmaan on otettu ja on sallittua ottaa eri ikäisiä ihmisiä. Hyvä niin. Se, että nämä ovat hiukan vanhempia kuin jotkut muut osallistujat ei ole lupa nimitellä heitä ikänsä vuoksi. Sitäpaitsi nykyään tuonikäiset ihmiset eivät edes ole vanhuksia tai papparaisia tai mammaraisia. Mikään ikä ei oikeuta alentuvaan kielenkäyttöön eikä muuhunkaan alentuvaan kirjoitteluun.
Olisiko fiksua kutsua näitä nuorempia poikasiksi, pojannassikoiksi, hujopeiksi, tytönheitukoiksi, pimuiksi, typyköiksi tms. ?
Täällä muutama ihminen koko ajan haukkuu ja arvostelee Villeä. Tekstistä huomaa että samat hlöt on asialla. Onkohan kyseessä Villen ehdokkaat joita ei valittu. Katkeruus ja kostonhimo ovat usein kannuste ilkeilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sammoo mieltä jotta Maikkarilla katos harkinta tuon ukon suhteen, mutta eipään ou ensimmäine kerta kun tosi-telekkaris on tuotantoon kuuluvien kavereit, iha niiku nytte Ville on Vapun tuttava. Toki jos ukko haluttii johonnii ohjelmaan niin ehkä joku muu kuin muajussi ois ollunna parempi, ja oisha sille voinu sannoo jotta älä sitten ihan liian piälleliimatusti ittees ja tuotteitas mainosta. Muuteha ukko männöö iha huvista, ainakkii minnuu se naurattaa, vaikka ehkei häne tarkoitus ou olla huvituksen kohe. Vitsihä se on ja nauru pidentää ikkee. Toivon vuan jotta ne emäntä ehokkaat ei pety pahasti.
Mitä siitä, jos Ville asuu esimerkiksi kerrostalossa? Hyvin moni muukin ihminen asuu ja viihtyy ihan hyvin. Tuonikäiset ihmiset elävät hyvin paljon niin, että vaikka ovat parisuhteessa tai seurustelevat eivät asu yhdessä. Nimenomaan omasta tahdostaan, ovat niin fiksuja, että tajuavat suhteen toimivan paremmin kun kumpikin pitää omat asuntonsa. Ei noilla vuosilla ole tarvetta perheen perustamiseen. Pääpaino on yhdessäololle silloin kun molemmille sopii ja mukava ajanvietto yhdessä. Ei sitä arkea enää niin paljon kaipaa kun moni on elänyt jo perhe-elämää velvollisuuksineen. Myös usein pitkän työelämän, ei kaipaa niitäkään rutiineja kun eläkkeellä tai lähellä sitä jo on.
Kuten on huomattu elämä maatiloilla on työntäyteistä, jos tuonikäisenä isäntänä ja emäntänä vielä kukaan edes haluaisi olla. Pitää huomata, että Villen ehdokkaat tuskin kaipaavat sitä perinteistä maatilaa ja maatilan elämää tai emännyyttä. Heillä on vapaa-aikaa ja haluavat myös vapaa-aikaa kumppaninsa kanssa viettää. Eiköhän Villen ehdokkaat juuri arvosta niitä ominaisuuksia joita Villessä ja Villen elämässä on. Ymmärtävät kyllä mihin ovat lähteneet.
Turha on muiden murehtia ja katsoa asioita omasta näkökulmastaan liikaa. On jopa alentuvaa antaa mielikuva, että nämä ihan fiksut naiset olisivat joitain höynäytettäviä reppanoita. Eiköhän myös heillä ole elämänkokemusta ihan tarpeeksi. En saa heistä kenestäkään mielikuvaa avuttomasta miehen vietävissä olevasta mistään ymmärtämättömästä naisesta. Reippaita, keskustelevaisia, ajattelevia, ulospäinsuuntautuvia ja älykkään oloisia naisia ovat.
Senverran nyt on sanottava kun näitä kommentteja luin. Ville ja Villen ehdokkaat ovat kaikki esiintymiskykyisiä ja keskustelutaitoisia henkilöitä. Myös ulkoisesti asiallisia, iloisia ja kohteliaita toisilleen. He saavat täällä kaikista enemmän kuraa ja epäluuloja niskaansa. Miten tämä on mahdollista?
Pappa, papparainen, ukko.. mummi, mummeli, eukko..
Ei noi ole haukkumasanoja!
Mua täditellään vaik en ole kenellekään täti, mua mummotellaan vaik mulla ei ole yhtään lastenlasta, mieheni sanoo mua akaks ja mä häntä ukoks. Ei ole haukkumista, enkä nokkiini ota edes mummottelusta vaikka olenkin vasta 60+.
Ville on mua huomattavasti nuorempi ja kyllä mä hänestä voisin käyttää ukkoa, pappaa tai vaikka papparaista. Ei se olisi haukkumista, eikä niin pal ikäänkään viittaavaa.
Jospa ei kompastuta lillukanvarsiin tai nähdä piruja siellä missä niitä ei ole.
"se, että hakee miehekseen maajussia, ei ole syy unohtaa naisellisuuttaan."
Naisellisuuttakin on monenlaista. Naisellisuus ei ole pelkästään sitä, että meikkaat ja yrität näyttää kauniilta. Ja minusta on aika surullista, jos mies näkee vaimonsa vain meikattuna kauniina ja vielä vanhanakin muistelee, miten vaimo oli kaunis, kun oli laitettu. Jostakin ei saa edes meikattuna ja laitettuna naisellisia ja toiset on sitä ihan luonnostaan, ihan ilman mitään laittamista.
Myönnän kyllä, että esim Piasta saisi meikkaamalla ja eri hiustyylillä varmaan aika tyrmäävänkin ilmestyksen koska Pialla on hyvät hampaat , ihan hyvä kasvojen malli ja hienot hiukset, jotka ei nyt pääse oikeuksiinsa tuolla kampauksella.
Mutta noin muuten, ei naisilla ole mitään velvollisuutta yrittää olla muuta, kuin mitä ovat, jos eivät itse nää siihen tarvetta. Puhtaus ja siistit vaatteet on perus vaatimus molemmille sukupuolille.