Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6487)

Vierailija
3181/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jäikö kuulematta, mutta esittelyssä ainakin oli, että pertusta tulee myöhemmin tilan jatkaja eikä ole sitä vielä. 

Vierailija
3182/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuinka söpöjä olivat Jonna ja Tuomas treffeillään. Sinä oli aitoa, vilpitöntä ja konstailematonta tunnelmaa ja tunnetta.

Juu näin oli. Omakin sydän alkoi läpättämään. Tunne tuli ruudusta läpi. Uijui. Ihanaa. Ihan jo se, että katsotaan toista noin kuin he tekivät.

Tykkään silmiin katsomisesta, mutta tuollainen tuijotus tuntuu tosi vaivaannuttavalta jo sivusta katsottuna. Tuomas tuijotti kuin lihan palaa...

Minua myös tuo pysähtynyt ja tuijottava tilanne vaivaannutti. Sanoin miltei ääneen, että pistäkää jo kamerat poikki tuo tuijotus. Osin varmaan tapahtui siksi kun kumpikaan ei osannut sanoa mitään ja eivät osanneet katkaista itse tilannetta. Lopultahan Tuomas sitten tajusi sanoa sen vakion, että pitääköhän jo lähteä katsomaan mitä ne muut... Myös tuo pitkä halaus tuntui ulkopuoliselta siltä, että jäivät siihen jumiin ja kumpikaan ei osannut lopettaa. Eivät osanneet päättää milloin pitää lopettaa. Halaus oli kuitenkin liian pitkä luontevaksi loppuhalaukseksi. Tuollainen tilanne olisi ollut todella kiusallista. En minä nähnyt suurta tunnetta vaan kaksi hiljaista sanatonta ihmistä jotka eivät oikein tienneet miten selvitä juttutuokiosta luontevasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3174, pitkä Villeä ja vanhempia naisia koskevaviesti. En pystynyt lainaamaan. Vastaan nyt omasta puolestani.

Olen itse tämä vanhempi nainen. En välitä millään tasolla enää jostain perinteisestä parisuhteesta säännöllisine viikkosiivouksineen, ruoka-aikoineen itse kaiken omin pikku kätösin terveellisesti valmistaen, aikaisin aamulla ylösnousuineen, sisustuksesta ja kodinhoidosta, yleensä tylsistä rutiineista ja muiden mielipiteitä noudattaen. Koskas oikein nautin elämästä ellen nyt? Miehen tuloilla en väliä kunhan omat kulunsa kattaa ja hiukan minua hemmottelee. Itse olen tullut toimeen jo kauan yksin. 

Uskon, että mitään miestä en enää ryhdy elättämään kun en ole tähänkään saakka tehnyt. Uskon myös, että Ville pystyy sen elintason elämää viettämään mikä minullekin riittää. Olen elänyt värikkään elämän itsekin, joten enköhän osaa erottaa huijarin jos Ville siksi osoittautuisi. Minua juuri viehättää mies, joka on itsekin elämästä nautiskelija ja asioita voidaan tehdä spontaanisti. Jutellaan, vietetään aikaa yhdessä kun se kummallekkin sopii, syödään ulkona hyvän viinin kera. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. 

Osa vuodesta etelässä sopii minulle hyvin. Voin olla itseksinikin välillä, en ahdistu. Olen tottunut elämään yksin, viihdyn ihan hyvin, mutta mukava, puhelias miesseura ei ole välillä pahitteeksi. Mustasukkainen en ole, olen flirttailija hiukan itsekin. Olen tosiaan naispuolinen Ville. Tajuan hyvin tuon hänen tyylinsä olla naisten seurassa. Minua se ei haittaa enkä hae siitä sivujuonteita. Me vanhemmat naisetkin ollaan hyvin erilaisia, jos jotain tuollainen tyyli ja elämäntyyli ei kiinnosta se silti kiinnostaa hyvinkin monia. En kaipaa vakavaa ja totista miestä ja tasaista rutiininomaista elämää ainakaan vielä. 

Vierailija
3184/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo Villen kysymys: "Miltä tuntuis tämmönen mies, joka osan aikaa espanjassa", tarkoitettu niin, että hän yksin siellä? Ilman Maaritia, tässä tapauksessa. 

Mutta Maaritpa oli lähdössä mukaan, kun oli jo espanjaa opiskellut. Hyvä vastaus oli häneltä.

Ihan sama miten oli, mutta jotenkin oli hauska tilanne. Miten lie taas editoitu. Viihdyttävää katsottavaa.

Vierailija
3185/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miian Jarmo, se vanhin kaveri, on kuin Suomi-elokuvien Tapio Rautavaara, jotain samaa on :) Hummani hei!

Juu   , mutta  tuli mieleen Tapani Kansa  ekaksi  kun näki.  

Vierailija
3186/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo Villen kysymys: "Miltä tuntuis tämmönen mies, joka osan aikaa espanjassa", tarkoitettu niin, että hän yksin siellä? Ilman Maaritia, tässä tapauksessa. 

Mutta Maaritpa oli lähdössä mukaan, kun oli jo espanjaa opiskellut. Hyvä vastaus oli häneltä.

Ihan sama miten oli, mutta jotenkin oli hauska tilanne. Miten lie taas editoitu. Viihdyttävää katsottavaa.

Ei hän Maaritia tule valitsemaan, näki ettei ole kiinnostusta molemmin puolin.

Vierailija
3187/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi lähtemään tuohon ohjelmaan. A. Pelkään kameroita B. Pelkäisin näitä kommentteja. Minusta ihan jokainen osallistuja on super rohkea ja hienoa että löytyy eri persoonia mitä seurata turvallisesti omalta sohvalta. Uskoisin että jos täälläkin jokainen kommentoija joutuisi esittää naaman sekä nimen, olisi keskustelu täysin erilaista. Helppoa se on verhon takaa heittää arvosteluita kun oma naama ei näy. Toisaalta se kertoo heikkoudesta jos kirjottaa nimettömänä "vihapostia". Arvostelkaan vaan mutta seiskää nimienne takana ni saatte painoarvoa enemmän. 

Vierailija
3188/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei olisi lähtemään tuohon ohjelmaan. A. Pelkään kameroita B. Pelkäisin näitä kommentteja. Minusta ihan jokainen osallistuja on super rohkea ja hienoa että löytyy eri persoonia mitä seurata turvallisesti omalta sohvalta. Uskoisin että jos täälläkin jokainen kommentoija joutuisi esittää naaman sekä nimen, olisi keskustelu täysin erilaista. Helppoa se on verhon takaa heittää arvosteluita kun oma naama ei näy. Toisaalta se kertoo heikkoudesta jos kirjottaa nimettömänä "vihapostia". Arvostelkaan vaan mutta seiskää nimienne takana ni saatte painoarvoa enemmän. 

Ohjeistat ihmisiä, vaikka kirjoitat itse anonyymina keskustelijana;) 

Vierailija
3189/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottiko noin koville? Voi sua... 

Vierailija
3190/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun sua taisi ottaa, kun et enää muuta osannut kirjoittaa. 

Vierailija
3191/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä koko ajan Aadasta puhutaan?! Onhan siellä nyt muitakin naisia. Piia ei ole todellakaan ihastunut keneenkään eikä ole niin sanonut. Olin varma ettei valitse kumpaakaan urveloa😆ihmettelin kun valitsi,ei olisi ollut pakko. On niin fiksu ihminen että valitsi Aleksin, selvää on ettei tuosta mitään romanssia tule.

Kyllä Pia näin totesi Katsomon uusimmassa jaksossa. Laitoin oikein tekstityksen päälle, kun ei muuten saanut selvää. Siis suoraan kameralle kertoi: "olen ihastunut".

Ja pitkät halaukset päälle 😍

jakso 7, aika 5.55

"kyl mä voin sanoa suoraan , että olen ihastunut"

viimeisestä sanasta ei saa oikein selvää, mutta katsomon tekstityksellä se selviää

Ei se sana mitenkään voinut olla "ihastunut". Tekstitykseen en luota, ne ei yleensäkään pidä aina paikkaansa. Johan Pian olemus kertoi ihan muuta.

Vierailija
3192/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun sua taisi ottaa, kun et enää muuta osan

Ei mulla ole mikään hätänä. Siksi en hauku täällä ihmisiä. Jos haukkuisin, kantaisi siitä vastuun rehellisesti ja palautteen antaisin suoraan henkilölle. Ohjeistaminen ja ilkkuminen on eri asia.. Mutta jatka toki samaan malliin jos sinut on kasvatettu noin. 

Vierailija
3193/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä kiinnitetään paljon huomiota esillä olevien tyyppien yksittäisiin hiuksiinkin...nyt hius on siellä suunnalla...pitäis olla toiseen suuntaan...liian pitkät hiukset...liian suorat...liian sekaiset ja niin edelleen.

Huvittaa nämä kommentit.

Tulkaapa tosiaan itse näytille, niin alkaisi totuus paljastua.

Kaikki olemme yksilöitä ja emme voi miellyttää kaikkia. 

Täydellistä ihmistä kun ei ole eikä tule.

Jokainen taaplaa tyylillään...mut hauskinta on arvailla, keistä tulisi hyvä pari.

Vierailija
3194/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä koko ajan Aadasta puhutaan?! Onhan siellä nyt muitakin naisia. Piia ei ole todellakaan ihastunut keneenkään eikä ole niin sanonut. Olin varma ettei valitse kumpaakaan urveloa😆ihmettelin kun valitsi,ei olisi ollut pakko. On niin fiksu ihminen että valitsi Aleksin, selvää on ettei tuosta mitään romanssia tule.

Kyllä Pia näin totesi Katsomon uusimmassa jaksossa. Laitoin oikein tekstityksen päälle, kun ei muuten saanut selvää. Siis suoraan kameralle kertoi: "olen ihastunut".

Ja pitkät halaukset päälle 😍

jakso 7, aika 5.55

"kyl mä voin sanoa suoraan , että olen ihastunut"

viimeisestä sanasta ei saa oikein selvää, mutta katsomon tekstityksellä se selviää

Ei se sana mite

Piti katsoa moneen kertaan tuo Piian lause, kun viimeisestä sanasta ei saanut juurikaan selvää, mutta päädyin siihen, että sana oli "pettynyt". Se olis sopinut muutenkin siihen kohtaan, kun jutteluhetki Aleksin kans meni täysin Piian monologiksi.

Vierailija
3195/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ohjeistaminen ja ihmisten haukkuminen rinnastettavissa toisiinsa? 

Vierailija
3196/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa näkyy kommentteja ei-anonyymisti. Ihan yhtä rankkaa kritiikkiä sieltäkin sataa. Käykää itse katsomassa. Oletteko muuten huomanneet että kritiikki on koko ajan aika saman suuntaista ja sitä tulee monelta eri taholta? Punalippu liehuu.

Vierailija
3197/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Pertulla hyvä valinta Aada,ei ole oikeasti kiinnostunut Pertusta,haluaa vain voittaa.

Vierailija
3198/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Pertulla hyvä valinta Aada,ei ole oikeasti kiinnostunut Pertusta,haluaa vain voittaa.

Mikäli Aadalla on anoppi talossa ni lähtee nopeesti kotiin. En usko että pärjää talossa missä on matriarkka. 

Vierailija
3199/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Aadalla on anoppi talossa ni lähtee nopeesti kotiin. En usko että pärjää talossa missä on matriarkka. 

Aada halusi kovasti päästä maalle ja sisustamaan taloa. Eipä taida matriarkka suostua tähän.

Vierailija
3200/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aada halusi kovasti päästä maalle ja sisustamaan taloa. Eipä taida matriarkka suostua tähän.

Juu ei varmasti suostu. Siitä saisi hyvän jatko ohjelman kyllä tehtyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi