Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6487)

Vierailija
3161/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Aadan reaktio toisen kivempiin treffeihin oli aito. Pikemminkin muiden suhtautuminen oli ainakin kuvattu hyvin kiusaantuneeksi, kukaan ei sanonut mitään, ilmekään ei värähtänyt. Oon kokenut, että siinä porukassa (Perttu ja leidit) Aada on aidoimmasta päästä. Muut puhuu, mitä kuuluu puhua, korrektisti, mikä saa heidän persoonansa vaikuttamaan niiiiin värittömiltä ja kauhean tylsiltä. 

Vierailija
3162/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moninin perhe Italian Umbriassa tekee kuitenkin  aitoa oliiviöljyä jo kolmannessa sukupolvessa. Zefferino itse on paikan päällä aina ja tarkastaa päivittäin öljyn itse. Siinä on oikea farmari.

He on tuottaneet oliiviöljyä jo vuodesta 1920. Ja päätyneet klassikoksi. Italialaiset rakastavat tätä maaseudun tuotetta siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, miten Matin porukka ei ota liian vakavasti ohjelmaa tai elämää ylipäätään. Heissä on eletyn elemän tuomaa rentoutta ja karskiutta. 

Vierailija
3164/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on siksi niin kiva, että nämä ihmiset ovat aitoja. Tuolla ollaan omana itsenään. Se on tämän ohjelman sydän vuodesta toiseen. Kiitos maajussi-ohjelmasta.

Vierailija
3165/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun miehet ovat hyviä miehiä. Juurevia, jalat maassa olevia ja monesti vielä hyvät vanhat arvot kunniassaan. Näin se on.

Tällain kaupunkilaisnaisen näkökulmasta, jolla kokemusta kaupunkilaismiehistä, niin erittäin ihania ja hyviä miehiä kaupungissakin on. Aika tyhmää alkaa vertailemaan tuolla tavoin. 

Vierailija
3166/6487 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuinka söpöjä olivat Jonna ja Tuomas treffeillään. Sinä oli aitoa, vilpitöntä ja konstailematonta tunnelmaa ja tunnetta.

Kyllä. Tässä onkin ehkä koko kauden menestystarina!

Vierailija
3167/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1973 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme Aadassa porukkaa ärsyttää? Minusta tuntuu että hän on vaan vähän epävarma ja varmaan takkiinsa saanut parisuhteissa. Luulen että hän on ihan oikeasti kiinnostunut Pertusta. Ja vielä kilpailuhenkinenkin.

Varmaankin se että hänestä huomaa että kuvittelee olevansa muita ehdokkaita parempi. Se näkyy hänestä selvästi

no onhan hän ihan eri planeetalta kuin nuo kaksi muuta

On, mutta ei hyvässä...

Vierailija
3168/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuinka söpöjä olivat Jonna ja Tuomas treffeillään. Sinä oli aitoa, vilpitöntä ja konstailematonta tunnelmaa ja tunnetta.

Juu näin oli. Omakin sydän alkoi läpättämään. Tunne tuli ruudusta läpi. Uijui. Ihanaa. Ihan jo se, että katsotaan toista noin kuin he tekivät.

Tykkään silmiin katsomisesta, mutta tuollainen tuijotus tuntuu tosi vaivaannuttavalta jo sivusta katsottuna. Tuomas tuijotti kuin lihan palaa...

Vierailija
3169/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo olisi Miialle vastapuoli. Miia tuollainen räväkkä rääväsuu. Jarmo saisi Miian vähän rauhoittumaan.

He täydentäisivät toisiaan. 

Miiakin huomaisi, että voisi joskus miettiä, mitä suustaan päästelee ulos.

Kaikesta voi puhua, mutta nätisti eikä revitellä pahimman kaavan mukaan.

Vierailija
3170/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vanhempi nainen. Minulle riittäisi ihan se, että Ville asuu osan vuodesta Espanjassa ja voisimme viettää aikaa yhdessä siellä. Oli mitkä oliivilehdot tahansa tai ei. Omasta kodista en näillä vuosin luopuisi enkä koko aikaa asua yhdessä. Tämä on myös monille muille aikuisille naisille samantyylistä ajattelua. Uskon vahvasti, että myös Villen ehdokkaat eivät edes sen kummempaa tiivistä elämää halua. Ovat omillaan toimeentulevia ja tuskin kaipaavat perinteistä, ehkä puhumatonta ja naista huomioimatonta maajussia. Kevyempää ja huolettomampaa seuraa kaipaavat. Turha on nyt murehtia Villen plantaaseista tai omaisuuksista. 

Ei tuollaiset yli viisikymppiset naiset hae enää mitään maajussia perhettä perustamaan. Johan sekin kertoo, että asuu ja työskentelee osan vuodesta Suomessa että ei tosiaankaan ole Espanjassa mikään oliivipuutarhan viljelijä.

Pisti silmään tällainen yhden sortin naisen logiikka, itse olen myös jo reilusti yli 50 nainen ja olen täysin eri mieltä. Siinä olemme samaa mieltä ettei perheen perustaminen enää ole ajankohtaista mutta sitten, ensinnäkin annoit tunnustusta Villen firman voitolliselle tulokselle..., onko tuo tulos, pyöristettynä n. 2778,00€ tyydyttävä??? Millä tämä mies elää? Sitten SINULLE sopisi olla puolet vuodesta Espanjassa ja ilmeisesti Ville olisi puolet sinun luona? Näin jos sinulta kysytään ja tuskin kysytään, ongelmat tulisivat heti kyseeseen, se ensimmäinen riita. Ville ei muutenkaan halua olla yhdessä 24/7 mutta silti toiveissaan on kasvaa yhdessä pariskuntana...🤔 Toki Ville varmasti tarvitsee yöpaikkaa ja ruokaa, joten tuo saattaisi onnistua silloin tällöin, välillä Ville katoaisi aina selittämättä määrittelemättömiksi ajoiksi, sillä hänellä on koko ajan jotain aluillaan, meneillään ja lopuillaan. Luultavasti myös niitä enkeleitä ympäri maata, ainakin kirjeiden perusteella 130, joihin ehdottomasti haluaa tutustua, enkelit tarjoaa jos kortti on unohtunut toisen takin taskuun tai miesten olkalaukkuun. Villen velmuilut kyllä saattaa mennä läpi, koska Ville osaa puhua kauniisti ja sujuvasti, tuo tullessaan kukkakimpun ja sinun sydän sulaa. Kuvitteletko tosissasi että tuo mies tyytyisi vain vaikkapa sinuun ja eläisitte onnellisina elämän loppuun? Älä nyt ainakaan takaa hänen vekseleitään. Tämä kirjoitus oli suuntaanäyttävä eikä kerro oikeaa totuutta "maajussi" Villestä, sillä sitä minulla ei ole tarjota, en tunne häntä, mielikuva perustuu hänen itsensä antamasta vaikutelmasta, mutta näitä "Villejä" on paljon. Paljon on myös naisia, jotka edelleen jäävät haaveilemaan ja odottamaan Villeä takaisin, ovat valmiit tekemään hänen eteensä paljon kunhan saavat häneltä edes pienen palan huomiota ja niitä ihania suunnitelmia on mukava kuunnella.

Vierailija
3171/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä Villen kahden naisen maalaamia tuoleja voitu näyttää lopuksi, että mitä saivat aikaan.

Ja kaikki tarinat -puolelta, mikä tämä Tuomaksen etämorsianehdokas oli juuri ennen kuin Tuomaksen piti tehdä valinta kahden jäljellä olevan väliltä? Oliko kenties vähän myöhään liikkeellä tuotanto tämän kanssa.

Mihin joutui myös esittelyjaksossa naisten tuomat lahjat, kehystetty itse maalaama akvarelli ja toisen naisen kehystetty itse keksitty runo. Kovin välinpitämättömästi näytti ottavan ne vastaan ja hyvä kun ei kipannut niitä roskiin samantien ja ainakin toisen näistä naisista tiputti tähän enää vilkaisemattakaan. Enkelit oli koossa.

Vierailija
3172/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä Villen kahden naisen maalaamia tuoleja voitu näyttää lopuksi, että mitä saivat aikaan.

Ja kaikki tarinat -puolelta, mikä tämä Tuomaksen etämorsianehdokas oli juuri ennen kuin Tuomaksen piti tehdä valinta kahden jäljellä olevan väliltä? Oliko kenties vähän myöhään liikkeellä tuotanto tämän kanssa.

Etämorsian oli heti alusta asti etäyhteydellä mukana, hän oli satuttanut selkänsä eikä päässyt muiden tavoin farmille. Siinä meni mahkut, mistä voi tietää mikä pysyvä haitta hänelle olisi aiheutunut ja eipä hänellä ollut siten mitään asiaa maatilan raskaisiin töihin.

Vierailija
3173/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään tällainen yhden sortin naisen logiikka, itse olen myös jo reilusti yli 50 nainen ja olen täysin eri mieltä. Siinä olemme samaa mieltä ettei perheen perustaminen enää ole ajankohtaista mutta sitten, ensinnäkin annoit tunnustusta Villen firman voitolliselle tulokselle..., onko tuo tulos, pyöristettynä n. 2778,00€ tyydyttävä??? Millä tämä mies elää? Sitten SINULLE sopisi olla puolet vuodesta Espanjassa ja ilmeisesti Ville olisi puolet sinun luona? Näin jos sinulta kysytään ja tuskin kysytään, ongelmat tulisivat heti kyseeseen, se ensimmäinen riita. Ville ei muutenkaan halua olla yhdessä 24/7 mutta silti toiveissaan on kasvaa yhdessä pariskuntana...🤔 Toki Ville varmasti tarvitsee yöpaikkaa ja ruokaa, joten tuo saattaisi onnistua silloin tällöin, välillä Ville katoaisi aina selittämättä määrittelemättömiksi ajoiksi, sillä hänellä on koko ajan jotain aluillaan, meneillään ja lopuillaan. Luultavasti myös niitä enkeleitä ympäri maata, ainakin kirjeiden perusteella 130, joihin ehdottomasti haluaa tutustua, enkelit tarjoaa jos kortti on unohtunut toisen takin taskuun tai miesten olkalaukkuun. Villen velmuilut kyllä saattaa mennä läpi, koska Ville osaa puhua kauniisti ja sujuvasti, tuo tullessaan kukkakimpun ja sinun sydän sulaa. Kuvitteletko tosissasi että tuo mies tyytyisi vain vaikkapa sinuun ja eläisitte onnellisina elämän loppuun? Älä nyt ainakaan takaa hänen vekseleitään. Tämä kirjoitus oli suuntaanäyttävä eikä kerro oikeaa totuutta "maajussi" Villestä, sillä sitä minulla ei ole tarjota, en tunne häntä, mielikuva perustuu hänen itsensä antamasta vaikutelmasta, mutta näitä "Villejä" on paljon. Paljon on myös naisia, jotka edelleen jäävät haaveilemaan ja odottamaan Villeä takaisin, ovat valmiit tekemään hänen eteensä paljon kunhan saavat häneltä edes pienen palan huomiota ja niitä ihania suunnitelmia on mukava kuunnella.

TÄMÄ

Vierailija
3174/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko totta, että Pia olisi ihastunut siihen Alexiin? En olisi uskonut.

Miia ei kai taida ketään löytää? Se perhomies olisi ehkä sopiva harrastuksiltaan, mutta kun on niin hiljainen mies!

Vierailija
3175/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vanhempi nainen. Minulle riittäisi ihan se, että Ville asuu osan vuodesta Espanjassa ja voisimme viettää aikaa yhdessä siellä. Oli mitkä oliivilehdot tahansa tai ei. Omasta kodista en näillä vuosin luopuisi enkä koko aikaa asua yhdessä. Tämä on myös monille muille aikuisille naisille samantyylistä ajattelua. Uskon vahvasti, että myös Villen ehdokkaat eivät edes sen kummempaa tiivistä elämää halua. Ovat omillaan toimeentulevia ja tuskin kaipaavat perinteistä, ehkä puhumatonta ja naista huomioimatonta maajussia. Kevyempää ja huolettomampaa seuraa kaipaavat. Turha on nyt murehtia Villen plantaaseista tai omaisuuksista. 

Ei tuollaiset yli viisikymppiset naiset hae enää mitään maajussia perhettä perustamaan. Johan sekin kertoo, että asuu ja työskentelee osan vuodesta Suomessa että ei tosiaankaan

Kappalejakoa pitkiin teksteihin, kiitos🤯

Vierailija
3176/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko totta, että Pia olisi ihastunut siihen Alexiin? En olisi uskonut.

Miia ei kai taida ketään löytää? Se perhomies olisi ehkä sopiva harrastuksiltaan, mutta kun on niin hiljainen mies!

Minusta Miialle paras olisi Jarmo. Ne hiukset vaan siitä keskeltä lyhemmäksi harottamasta. 

Miehessä on jonkinlaista vanhanajan karismaa.  Se perhomies on niin tuppisuu, ettei mitään rajaa.

Oon itekin hiljanen, mutta jos toinen ei saa sanaa suustaan edes kysyttäessä niin ei hyvä. 

Vierailija
3177/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista Tuomaksen ikää, mutta nuoreksi mieheksi vanhahtavan tyylinenen. Itse ikävystyisin, en näe mitään romanttista virettä hänessä. No, en ole edes hänen ikäluokkaansakaan. 

Hyvä, Tuomas ei olekaan sinulle. Sulla ei tarvitsekaan olla häneen romanttista virettä. 

Vierailija
3178/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Aadan reaktio toisen kivempiin treffeihin oli aito. Pikemminkin muiden suhtautuminen oli ainakin kuvattu hyvin kiusaantuneeksi, kukaan ei sanonut mitään, ilmekään ei värähtänyt. Oon kokenut, että siinä porukassa (Perttu ja leidit) Aada on aidoimmasta päästä. Muut puhuu, mitä kuuluu puhua, korrektisti, mikä saa heidän persoonansa vaikuttamaan niiiiin värittömiltä ja kauhean tylsiltä. 

Olen huomannut tämän myös. Miksi nuori ihminen ei saisi olla aito, tunteva ihminen? Tietenkin se voi ärsyttää, mutta tunteistahan tässä ohjelmassa on kysymys. Se vaaleahiuksinen puhuu kuin olisi jossain työtehtävässä, kovin asiallinen. Sekin on kyllä ymmärrettävää, kun on kamerat kuvaamassa.

Vierailija
3179/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset yli viisikymppiset naiset hae enää mitään maajussia perhettä perustamaan. Johan sekin kertoo, että asuu ja työskentelee osan vuodesta Suomessa että ei tosiaankaan

!!!!

Vierailija
3180/6487 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1973 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme Aadassa porukkaa ärsyttää? Minusta tuntuu että hän on vaan vähän epävarma ja varmaan takkiinsa saanut parisuhteissa. Luulen että hän on ihan oikeasti kiinnostunut Pertusta. Ja vielä kilpailuhenkinenkin.

Varmaankin se että hänestä huomaa että kuvittelee olevansa muita ehdokkaita parempi. Se näkyy hänestä selvästi

juuri tämä!

Mun mies katseli tovin hiljaa hissukseen tätä ohjelmaa ja sanoi, että onpas feikki tuo Aada. Muut kaksi naista ihan jees.

On olevinaan niin kaino, mutta mikroilmeistä huomaa, kun se ei osaa peittää, että on ilkeä. Se tekohymy kuolee hyvin äkkiä naamalta, kun muut tytöt sanovat Pertulle jotain. 

Ja mitä se itkun feikkaus oli, kun p

Voe mahoton, miunkii mies alati minnuu myötäelöö. Ei tässä huushollissa ou erpurroo ollunna hankinnasta alakaen.

Vaehtulu tokkiisa virkistäs. Tom Jones, vaek sarmatti onkii, täätys kaet vaehtoo vähän nuorempaan. Tämä miul on nyt https://www.fruugo.fi/tom-jones-lifesize-pahvi-cutout-standee-standup/p….

Mitteepä suosittelet? Oes mukava suha istualleen omaks sohvaperunaks.

Oun myös havvainna, jotta sanomisillain on enempi paenoarvoo, kun "miun MIES sillai sano"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi