Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6487)
No ei tasan ole Aada kaunein, hän on myös oikein nätti, mutta mielestäni nämä kaksi muuta ovat kauniimpia. Toki nämä on mielipide asioita.
Vierailija kirjoitti:
150 kirjettä kertoo, että naiset haluavat asumaan Espanjaan varakkaan ja komean miehen vaimona. Espanjan "maajussi" olisi kuitenkin voinut olla vaikka seinästä repäisty piru ja kirjeitä olisi tullut kuin sieniä sateella.
Jos Ville olisi ollut oikea maajussi jolla navetta täynnä nautoja, peltotyöt tehtävänä ja amerikanraudan sijaan kämänen setori ja kaulahuivin sekä bleiserin sijaan navettahaalari ja hankkijan lippalakki.. niin.. kuinka moni iäkkäämpi lady olisi hinkunut työleirille nimeltä maatila?
Tässä on asian ydin. Nuoremmat eivät tajua, että tuonikäiset naiset eivät kaipaa tylsää työsarkaa ja työvaatteissa raatamista jossain pienellä paikkakunnalla. Moni on jo lähellä eläkeikääkin. Usein ovat kokeneet vanhemmat suomalaiset miehet myös tylsäksi seuraksi. Tuohan on juuri ihanneelämää ja mieskin erilainen kuin tavistursake.
En muista Tuomaksen ikää, mutta nuoreksi mieheksi vanhahtavan tyylinenen. Itse ikävystyisin, en näe mitään romanttista virettä hänessä. No, en ole edes hänen ikäluokkaansakaan.
Siis miten tuo Aleksi ei saanut MITÄÄN sanottua noilla vikoilla keskustelutreffeillä. Leikkaajat huomannu saman ja pistäneet kiusallista musiikkia taustalle. Istuu ku tatti ja Pia kertoo olevansa ihastunut. Täh.. Valitsi sen sitten. Ja kun Juho-Eemil häipyi valinnan tehtyään, niin matkiko Vappu sen puhetyyliä tuossa lopussa?
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan ole Aada kaunein, hän on myös oikein nätti, mutta mielestäni nämä kaksi muuta ovat kauniimpia. Toki nämä on mielipide asioita.
Samaa mieltä. Kaunista on olla oma itsensä eikä pitää tekopyhää hymyä väkisin yllä. Oli Aada minkä näköinen, vaikka olisi oikeesti kaunis ni en pitäisi hänen luonteestaan siltikään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä koko ajan Aadasta puhutaan?! Onhan siellä nyt muitakin naisia. Piia ei ole todellakaan ihastunut keneenkään eikä ole niin sanonut. Olin varma ettei valitse kumpaakaan urveloa😆ihmettelin kun valitsi,ei olisi ollut pakko. On niin fiksu ihminen että valitsi Aleksin, selvää on ettei tuosta mitään romanssia tule.
Kyllä Pia näin totesi Katsomon uusimmassa jaksossa. Laitoin oikein tekstityksen päälle, kun ei muuten saanut selvää. Siis suoraan kameralle kertoi: "olen ihastunut".
Ja pitkät halaukset päälle 😍
jakso 7, aika 5.55
"kyl mä voin sanoa suoraan , että olen ihastunut"
viimeisestä sanasta ei saa oikein selvää, mutta katsomon tekstityksellä se selviää
Vierailija kirjoitti:
Oi, kuinka söpöjä olivat Jonna ja Tuomas treffeillään. Sinä oli aitoa, vilpitöntä ja konstailematonta tunnelmaa ja tunnetta.
Katsoin samaa. Oikein suloisia olivat. Toivottavasti heidän onni kestää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Aleksi ei saanut MITÄÄN sanottua noilla vikoilla keskustelutreffeillä. Leikkaajat huomannu saman ja pistäneet kiusallista musiikkia taustalle. Istuu ku tatti ja Pia kertoo olevansa ihastunut. Täh.. Valitsi sen sitten. Ja kun Juho-Eemil häipyi valinnan tehtyään, niin matkiko Vappu sen puhetyyliä tuossa lopussa?
No ei matkinut. Vappu on ollut oikein taitava ja hienotunteinen juontaja.
Pia päätös perustui edellisiin treffeihin ja varmaankin kuvausten ulkopuolisiin tekijöihin. Ei niihin pieleen menneisiin, joissa Aleksi jähmettyi.
Turhaa draamaa koitatte tehdä Aadan ja muiden ehdokkaiden välille. Anniinan instasta näkyy heidän kaikkien kolmen olleen festareilla viime kesänä eli näyttäisivät toimeen tulevan :)
Ilmeisesti puolisoa etsiväksi maajussiksi ohjelmaan kelpuutetaan maaseudulla asuva ihminen vaikkei hän lainkaan toimisi maa-, erityismaa- tai metsätaloudessa. Jos asut maalla, vaikka rivarissa kirkonkylällä, olet maajussi oli ammattisi mikä tahansa ja työpaikkasi missä tahansa. Näinkö?
Tämä tapaus Ville kuitenkin ihmetyttää, sillä hänessä ei täyty edes maaseudulla asumisen kriteeri. Hän on eksynyt väärään ohjelmaan ja syitä voi vain arvailla. Tietäjät tietää?
Asun maaseudulla, mutta en pidä itseäni maajussina, vaikka hyvin usein käyn maatilalla avittelemassa ja jopa lomittamassa olipa kyseessä eläinten hoito, heinätyöt, paskan lapiointi tms. Olen maalainen, mutta Ville ei ole ja siksi hän hieman närästää vaikka hupaisa hahmohan hän on.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti puolisoa etsiväksi maajussiksi ohjelmaan kelpuutetaan maaseudulla asuva ihminen vaikkei hän lainkaan toimisi maa-, erityismaa- tai metsätaloudessa. Jos asut maalla, vaikka rivarissa kirkonkylällä, olet maajussi oli ammattisi mikä tahansa ja työpaikkasi missä tahansa. Näinkö?
Tämä tapaus Ville kuitenkin ihmetyttää, sillä hänessä ei täyty edes maaseudulla asumisen kriteeri. Hän on eksynyt väärään ohjelmaan ja syitä voi vain arvailla. Tietäjät tietää?
Asun maaseudulla, mutta en pidä itseäni maajussina, vaikka hyvin usein käyn maatilalla avittelemassa ja jopa lomittamassa olipa kyseessä eläinten hoito, heinätyöt, paskan lapiointi tms. Olen maalainen, mutta Ville ei ole ja siksi hän hieman närästää vaikka hupaisa hahmohan hän on.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Turhaa draamaa koitatte tehdä Aadan ja muiden ehdokkaiden välille. Anniinan instasta näkyy heidän kaikkien kolmen olleen festareilla viime kesänä eli näyttäisivät toimeen tulevan :)
Tämä kielii siitä että perttu on valinnut aadan, muuten ei kyllä varmasti olisi aadaa emilian ja anniinan seurassa vapaaehtoisesti nähty 🤣
Olen samaa mieltä, että Aada kyllä olisi kirkkaasti voittanut Missä Suomwn tittelin ulkonäkönsä perusteella. Kauniit, persoonalliset kasvot, pitkä ja hoikka. Siis todella.
Luonteesta ei välittynyt television perusteella se paras mahdollinen kuva. Editoinnilla on paljon valtaa ja ainahan näihin matkan varrella kehitetään persoonat ja leikataan sen mukaan.
Kuka on se, joka viljelee tuhmia juttuja, kuka on reipas ja kuka pelkää lehmiä. Joku on vitsikäs, joku tosikko, joku hauras kukkanen, joku ponteva tyrkky ja joku itkuinen seinäruusu. Jos kaikki editoitaisiin tasapuolisesti, ei se kiinnostaisi eikä juttua tulisi someen. Kaikki olisivat mukavia, kohteliaita, neutraaleja - hohhoijaa.
itse ihan tykkään villestä ja hänen matkaa ohjelmassa on hauska seurata, mutta kyllä tuo kommentointi öljypohatasta- ja myös paronista sai hymyn huulille, ville on itsekkin nauravainen ja voisin hänen kuvitellakkin esittelevänsä itsensä vaikka öljypohattana xd
Vierailija kirjoitti:
Maajussi = maanviljelijä
Tämä. Maajussius on kunnioitettavaa ja tärkeää työtä. Maajussit kasvattaa meil kaikile ruokaa. Pelkkä landella asumine ei tee kenestäkää maajussii. Maajussi on ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jatkuvat kaksimielisyydet" Kuinka monta tuntia teidån tv:stä Matin puhetta tuleekaan - varmaan aika monta , jotta se oikeuttaa käyttämään sanaa jatkuva. Ja kovaa kyytiähän sillä vesijetillä saa, minä en uskaltaisi kyytiin ollenkaan - minulle riitti kova kyyti Bellevueplatzin achterbahnilla muutama vuosikymmen sitten. Tuletkos sinne mukaan, tuletko kyytiin. Pyydän herkkähipiäisiltä anteeksi tuota viimeistä roisia lausetta, onneksi lapset ovat jo tähän aikaan nukkumassa. Tähän on tultu - Suomessa.
Tuossa aiemmin jo kerroinkin katsoneeni jaksot monia kertoja, aina samat irstailut 😜
Niinpä juuri kun tuntikausia katsoo samoja jaksoja tuleehan sitä samoja sanontoja kuulleeksi kymmeniä kertoja.......
Vierailija kirjoitti:
Piia ja sulhasensa kuuluvat lievästi kehitysvammaisiin, mitäpä tuota kaunistelemaan. Olisi sula mahdottomuus muuten heidän löytäneen toisensa.
Näin on.
Voi tätä tuomasta ja tyttöä raviradan katsomossa. Siinä oli kyllä ihan oikeaa tunnetta kun he halasi pitkään. Ihanat. Tosi herttainen jakso. <3
Oi, kuinka söpöjä olivat Jonna ja Tuomas treffeillään. Sinä oli aitoa, vilpitöntä ja konstailematonta tunnelmaa ja tunnetta.