Miehellä synttyärit, leikkelin kartongista seinille "happy birthday" ja nimi, onko noloa??
Kommentit (30)
Kyllä minä miehenä ilahtuisin tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
Ja englanti on parempi kuin suomen kieli. Sorry. Also, lyhyempi tuo happy b-day kuin suomiversio.
Niin sen takia kun happy birthday kuulostaa kivemmalta kuin HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
Ja englanti on parempi kuin suomen kieli. Sorry. Also, lyhyempi tuo happy b-day kuin suomiversio.
Ei todellakaan ole parempi vaan mautonta.
"Happy birthday Mikko!" - idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
Ootko joku amis tai maalaisjuntti, kun et osaa englantia?
Oi kun sää olet ihan mua varten leikellyt pahvista häpi bööthdei tekstin seinälle, voi nääs nääs nääs nääs ja vielä kerran nääs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
Tuliko paha mieli, kun latasin totuuksia tiskiin, vai kukakohan viestini poistatti aiemmin...?
Tosiaan osaan englantia erinomaisesti, ja olen koulutukseltani maisteri. Maalaisjuntin, amiksen tai niin sanotun v a l k o r o s k a n tunnistaa nimenomaan siitä, että henkilö kuvittelee englannin olevan hienompi kieli kuin suomi.
Nämä ovat juuri sitä samaa porukkaa, joilla lukee seinällään Live, love, laugh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
Tuliko paha mieli, kun latasin totuuksia tiskiin, vai kukakohan viestini poistatti aiemmin...?
Tosiaan osaan englantia erinomaisesti, ja olen koulutukseltani maisteri. Maalaisjuntin, amiksen tai niin sanotun v a l k o r o s k a n tunnistaa nimenomaan siitä, että henkilö kuvittelee englannin olevan hienompi kieli kuin suomi.
Nämä ovat juuri sitä samaa porukkaa, joilla lukee seinällään Live, love, laugh.
Suloinen huomionosoitus. Tällä palstalla on lähinnä katkeria ihmisiä, joita kukaan ei haluakaan ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Suloinen huomionosoitus. Tällä palstalla on lähinnä katkeria ihmisiä, joita kukaan ei haluakaan ilahduttaa.
Sinähän sen tiedät.
Ei ole noloa.