Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos puoliso ei oikeastaan halua koiraa mutta sinä haluat, niin paljonko puolisolla on sananvaltaa rodunvalinnassa?

Vierailija
17.02.2025 |

Puoliso on valmis myöntymään kyllä koiraan jos saa itse vaikuttaa mikä otetaan?

Eikö tuo ole väärin ja jonkinlaista uhkailua eikä mikään kompromissi, että ei oteta koiraa tai sitten otetaan se koira mikä minulle sopii?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti asunnon koostakin. Jos puoliso esim. pelkää isoja koiria ja asutte pienessä kerrostalokaksiossa, niin voi tuntua ahdistavalta jakaa koti saksanpaimenkoiran kanssa.

Vierailija
82/83 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies osti moottoripyörän vaikken halunnut niin kyllä minä koiran saan hankkia.

Ehkä vähän eri asia? Koira tarvitsee päivittäistä huomiota. Meillä on molemmat, mies vaihtelee pyörää eikä kuulu mulle pätkääkään, koiraa lenkittää mielellään mistä oon tyytyväinen, vaikka alunperin mun juttu se koira olikin. 

No kyllä mä joudun olemaan apuna mopon laitossa, joudun lukitsemaan tallin ovia yöksi ja varomaan pyörää siellä päivisin kulkiessani, ja rahaakin menee enemmän kuin koiriin yhteensä. Ja olen joutunut aamuyöllä nousemaan sängystä ja viemään miehelle bensaa tien päälle 😂 jne jne. Ei ihan sama, mutta vähän kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä keskustellaan, mutta koiran ottaja päättää loppujen lopuksi. Toki toisella pitää olla oikeus sanoa mitä rotua ei missään nimessä halua.