Nainen, paljonko kyykkäät?
Kommentit (44)
Ei nouse rautaa, hyvä kun saan itseni nousemaan kyykystä. Sekin jo saavutus tätä nykyä.
t. Maiju
75 kg ykkönen, olen vanha ja pienikokoinen
Vierailija kirjoitti:
Koko valtio.
-Purra
Varsinkin köyhät.
Tänään kyykkäsin lähi-Alepasta 3 litraa persu-valkkaria.
Parhaimmillaan sarjapainot on olleet 80kg, sama mavessa. Nyt tauon jälkeen rautaa on toki paljon vähemmän.
Henkisesti olen kyykännyt elämässäni monta kertaa. Toistaiseksi ylösnousuja on yksi enemmän.
Ei tarvitse olla edes painoja kun kyykätessä lennän perseelleni.
Sata euroa niin menen nelinkontin.
Joku 50kg, mutta tykkään tehdä pidempiä sarjoja.
Vedän kolme leukaa 5 kg ekstapainolla ja yhden leuan 7,5 kg lisäpainolla, mutta kyykkään max 50 kg. Olen pitkä nainen ja polvet menevät helposti sisään päin. Myönnän inhoavani jalkapäiviä, joten harjoituksen puutteesta on kysymys.
Kyykyt saa jäädä. Selkä kierompi kuin korkkiruuvi. Kuhan vähän kevyttä 20 kg painolla. Ei enää tässä iässä kanneta 2 yli 20 kg maalipönttöä 5 kerrokseen portaita. Pidin vuoden salitaukoa ja harrastelin muuta.
Joka kerta tuntuu, et muutamassa viikossa päästään kyykkäilemään 40 kiloon ja selkä sanoo sopparin irti. Yrittää nyt muistaa sen tällä kerralla. Ja humpata muita liikkeitä.
40 kg menee nyt, ja tuskaa on. Salilla käynyt vuoden ja olen etinen totaalinen sohvaperuna. En tiedä mikä vikana kun lihasvoimat ei kasva, ei pysty lisäämään painoja kun sitten en edes pääse ylös. Toki polvet huonot
Ei yhtään. Polvet on ollut tohjona jo lapsesta asti, niin en viitsi rikkoa niitä. Sukuvika, polvilumpio lähtee helposti pois paikaltaan.
60 kg:lla teen sarjoja. Mutta olenkin vain tämmöinen vanha täti.