Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?

Vierailija
17.02.2025 |

Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tai kenellekään oikeasti tapahtuu tällaista.

Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.

Nykyään tiedän ettei se ole harvinaista mutta mielikuva miehistä oli ihan toisenlainen kun oli varoiteltu että eivät ajattele ja halua muuta kuin sitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on eniten yllättänyt se, että ongelmia ja riitoja on paljon vähemmän kuin kuvittelin.

Olen ensimmäisessä ja ainoassa seurustelusuhteessani. Sitä ennen muiden suhteita sivusta seuratessani ihmettelin mikä on koko homman idea, kun touhu näyttää jatkuvalta riitelyltä, kontrolloinnilta ja välttelyltä.

Vierailija
2/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa opin, että kaikki oli kaupankäyntiä. Tyyliin jos sä teet noin, niin sit mä teen näin. Ei se hämmästyttänyt, vaan  20 vuoden aikana sisäistin, että tätä se parisuhde on: elämä pitää elää niin, että lopulta tekee niin kuin toinen tahtoo.

Nyt olen uusissa naimisissa 10+ vuotta ja nyt vasta hämmästyttääkin. Että voi olla mies, joka ei yhtään kontrolloi ja antaa minulle täyden vapauden ollla sellainen kuin olen. Koskaan ei krittiikkiä mistään, eikä siten kiristystä tai vastaiskua takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on eniten yllättänyt se, että ongelmia ja riitoja on paljon vähemmän kuin kuvittelin.

Olen ensimmäisessä ja ainoassa seurustelusuhteessani. Sitä ennen muiden suhteita sivusta seuratessani ihmettelin mikä on koko homman idea, kun touhu näyttää jatkuvalta riitelyltä, kontrolloinnilta ja välttelyltä.

Kiva että näytät miten kokemattomaltakin voi onnistua! Ennakkoluulot kumoon! Onko miehesikin yhtä kokematon?

Vierailija
4/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aiheeton mustasukkaisuus. Alkoi ilmetä vasta 20 vuoden yhdessäolon ja neljän lapsen jälkeen. 

Vierailija
5/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten paljon raha vaikuttaa ihmisiin. Sen käyttö ja sillä hallinta on ihan älytöntä. Itse olen kasvanut perheessä jossa se maksaa jolla rahaa on tai kaikki rahat yhteisiä ja ennen tuntui pystyvään edes jotain ylimääräistä tekemään ja ostamaan mutta mutta nykyään halutaan että nainen jää kotiin kituuttamaan kotihoidontuelle ja sitten sanotaan että "miten sulla ei ole rahaa?" Ja KAIKEN hinta on noussut ÄLYTTÖMÄSTI. 

Elämä ei tosiaan kyllä edes täyslllä työtunneilla ole mitään luksusta vaan ikuista laskimen kanssa kaupassa kiertämistä mihin on varaa ja mitä jätetään pois. Ei ikinä yhtäkään ulkomaan matkaa tai luksustuotteita.

Ja jos joku nyt sanoo että olisit opiskellut enemmän niin siskoni joka kävi kouluja kolmekymppiseksi asti ja tienaa nyt 5t/kk saa kuitenkin Suomen verotuksen jälkeen lähes saman verran käteen kuin minä, pelkän ammattikoulun käynyt ja ihan samanlaista kituutusta se on siinäkin perheessä ettei mihinkään ylimääräiseen ole varaa.

Vierailija
6/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen aiheeton mustasukkaisuus. Alkoi ilmetä vasta 20 vuoden yhdessäolon ja neljän lapsen jälkeen. 

Mikä sen laukaisi? Menitkö urallasi miehestä ohi? Mies rupsahti ja sinä olet hyvinsäilynyt ja haluttavuutesi toisten silmissä nousee vuosi vuodelta?

Vierailija
7/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei saa ryypätä aina kun haluaa, todella ahdistavaa.

Vierailija
8/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies alkoi itse pettämään ja pettäjien tapaan muuttui vainoharhaiseksi.

Vierailija
9/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies alkoi itse pettämään ja pettäjien tapaan muuttui vainoharhaiseksi.

Tai alkoi seisokkiongelmat ja sen takia vainoharhaa.

Vierailija
10/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että näytät miten kokemattomaltakin voi onnistua! Ennakkoluulot kumoon! Onko miehesikin yhtä kokematon?

Ei minulla ole miestä, minulla on nainen. Hänellä oli ennen minua laskutavasta riippuen 2-3 seurustelusuhdetta.

En minäkään enää täysin kokematon ole, kun yhdessä on kohta oltu 15 vuotta. Toki minulla on kokemusta vain tästä yhdestä suhteesta, että onhan se rajattua toki...

Vierailija
11/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko alkanut itse pettämään tai jynkyttämään. Alitajunnastahan tuo kumpuaa ja jos et itse ole pettänyt niin hän saattaa olla

Vierailija
12/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että alun 5krt päivässä seksiä muuttui 5krt vuodessa ja sitten ei ollut edes kerta viiteen vuoteen. Ja sitten lähti akka luiskaan.

Vierailija
13/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemattomuus ja kaverittomuus.

Vierailija
14/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minä aina ihmettelen toisten ihmisten sekopäisyyttä. Me tuskin korotamme ääntä toisillemme. Muilla on kaikenmaailman riehumista huutamista mykkäkoulua jopa väkivaltaisuutta.

Vierailija
15/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että alun 5krt päivässä seksiä muuttui 5krt vuodessa ja sitten ei ollut edes kerta viiteen vuoteen. Ja sitten lähti akka luiskaan.

Meillä 5 krt pv seksiä muuttui 3-4 krt viikossa. Miehestä johtuen, mutta todellakaan en vaihda häntä. Seksi on vain seksiä. Kumppanuus ja ystävyys on ainutlaatuista.

Vierailija
16/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mistä päättelit, ettän kirjoittaja kirjoitti miehestä, eikä naisesta? Uskakaltaudun väittämään, että yhtälailka moni nainen haluaa kontrolloida miestään...Enkä nyt tarkoita, että kyse olisi niistä parisuhteista, joissa tavataan sanoa, että nies elää kumpoaninsa ( naisoletetun) tossun alla. 

Vierailija
17/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mistä päättelit, ettän kirjoittaja kirjoitti miehestä, eikä naisesta? Uskakaltaudun väittämään, että yhtälailka moni nainen haluaa kontrolloida miestään...Enkä nyt tarkoita, että kyse olisi niistä parisuhteista, joissa tavataan sanoa, että nies elää kumpoaninsa ( naisoletetun) tossun alla. 

Luulisin että naisissa on jopa enemmän kontrolloivia.

Vierailija
18/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies olisi halunnut viettää aikaa yhdessä vain silloin tällöin

Vierailija
19/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kokoisen lemmenvaltikkani mahtuvuusongelma pimpslooraan.

Vierailija
20/23 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis jaksaa 3 - 4 kertaa / vrk. Kulli jo nahaton :(