Eikö vi-siblinin pitäisi auttaa ummetukseen
Eikä pahentaa sitä?
Olen kyllä juonut nesteitä...
Kommentit (11)
Luumuja, vettä, kahvia, liikuntaa...
No mitä olen kuullut niin ei todellakaan toimi kaikilla.
Ummetukseen ei tarvita mitään lääkettä. Syöt luumuja, jätät banaanit ja juuston pois ja mustaa teetä ei myös pidä juoda.
Psyllium on samaa tavaraa ilman sokeria. Pellavansiemenrouhe kannattaa myös kokeilla. Nestettä niin, että varmasti piisaa, ja sitä liikuntaa, se vauhdittaa aineenvaihduntaa. Magnesium saatta myös auttaa esim. Sitraattimuodossa.
Magnesiumia kahvin kanssa aamulla tyhjään mahaan. Lupaan, että Jaska lähtee liikkeelle.
🇺🇦🇮🇱
Nykyään kaikki syö järkyttävät määrät roskaruokaa niin, varmaan lähes jokaisella ummetus.
Vierailija wrote:
Nykyään kaikki syö järkyttävät määrät roskaruokaa niin, varmaan lähes jokaisella ummetus.
minulle tulee roskaruuasta ripuli. Siksi syön sitä todella harvoin.
Mulla on ibs ja minä olen käyttänyt sitä kipu/ripulikohtaukseen. Auttaa jopa nopeammin kuin ripulilääke. Ainoa on vaan se että se maistuu niin pahalta, eikä kyllä suuntuntumakaan ole häävi.
Vi-Sibliniä en suosittele mitä olen kyseisen tuotteen tuotoksia tutkinut 😵💫😵💫😵💫 Paremmat tuotokset tulee esim. psylliumilla, jos kuiduille tarvetta. 🤗 Lisäksi hinta-laatusuhde on parempi psylliumilla, mutta jos makuaisti on "hyvä" ja ei tottunut, niin voi tulla ongelmia. 🤢
Lopeta herkkujen ahmiminen, ja käy vaikka lenkillä.