Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
341/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen ihan tyylikkäästi pukeutuvia, hyväkuntoisia viisikymppisiä miehiä. MUTTA - silti keski-ikäisyys nökyy heistäKIN vaikka kuinka olisivat omassa ikäluokassaan hyvässä kunnossa ja ulkonäöllisestikin jopa nuorekkaita. Näillä miehillä voi olla kyllä vientiä, mutta kyllä sekin vienti on saman ikäisten keskuudessa. Ei nuorempia kiinnosta.

Wrongo, että ei kiinnosta nuorempaa naista. Syitä tykätä:

1) tykkää vanhemmista, 2) D/s-haluja ja 3) helppo ENM-suhde sekundääriksi tai tertiääriksi ja 4) omia ongelmia, joita toisen täytyy sietää.

Tällä tavalla pääsee yli 50v kiinni jotain 15v nuorempaan, yksi noista tai vaikka kaikki. Mutta näitä ei sitten ole paljon, mutta profiilista voi kyllä arvailla jo alun (ja miksi ylipäänsä on ikähaarukassa?).

Nääh, D/s-suhteita saa kyllä suunnilleen samanikäistenkin kanssa. Itse olen harrastanut BDSM-seksiä omien ikätovereitteni kanssa, ja vaikka olen sub-nainen, niin silti minullekin iso ikäero on turn off. En kuitenkaan kaipaa tuota dynamiikkaa muualle kuin makuuhuoneeseen, ja itselleni on kuitenkin tärkeää myös, että näen toisen osapuolen seksikkäänä. Ja ENM on niin yleistä 30+ ikäisten keskuudessa, että kyllä siihen mieluummin haetaan nuorempaa kuin vanhempaa.

Vierailija
342/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu...

Olen 6-kymppinen ja yökerhossa tuli 3-kymppinen pokaamaan....

Mitä hittoa kuusikymppinen vaari tekee yökerhossa? 

Ainakin minä olen siellä tanssimassa hyvän musiikin tahdissa. Nuoremmilla miehillä tuntuu naisten mukaan kunto usein loppuvan kesken.

Onneksi eivät suosimassani diskossa juurikaan soita nuorisomusiikkia (1990- tai 2000-lukua) vaan keskittyvät siihen vanhempaan ja klassiseen (Donna Summer,...). 

M59+

Mitä tämä outo höpinä on, että nuoremmat ovat huonokuntoisia ja heiltä loppuu kunto kesken? Ihan harhaista itselle valehtelua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on maksumuurin takana, mutta näin ihan vain ympäröiviä ihmisiä seuranneena, niin kyllä siellä uimahallissa ja luontopoluilla tulee vastaan niitä hyväkuntoisia 50v miehiä. Harmillisen usein 20-40v miehet on niitä mäkkärissä käyviä, kaljaan meneviä ja tietokoneella pelaavia. Itselle sopivan ikäistä urheilullista miestä on hankala löytää. Ja jos sattuu löytämään, niin tämä mies kyllä tiedostaa olevansa sitä hyvää vähemmistöä ja se näkyy käytöksessä.

N25

Juu kyllähän hyväkuntoisia on kaikenikäisissä, mutta ei se hyvä kunto vielä tee kenestäkään hyvännäköistä, seksuaalisesti puoleensa vetävää tai seksi- tai pariutumismielessä kiinnostavaa.

Minun mielestäni urheilua harrastava ihminen on aina paremman näköinen. Ei siis tarvitse olla erityisen tikissä, vaan säännöllisesti harrastaa liikuntaa ja syödä suht koht terveellisesti. Ja pariutumismielessä se urheilua harrastava on lähtökohtaisesti kiinnostavampi arvokysymyksiä ajatellen.

N25

Vierailija
344/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD

No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(

tätäkin joku peukuttaa alas. Miksi osa naisista on niin hemmetin epävarmoja ja riippuvaisia jostain hyväksyvästä katseesta? Että menee tunteisiin sekin jos ventovieras sanoo, että kun itsellä tulee 45v täyteen on 8 vuotta vanhempi puoliso yhtäkkiä se paremman näköinen osapuoli. Kun näin se nyt vaan on. Jos ajatellaan aikuisia 40+ pariskuntia, jotka edes suurinpiirtein pitävät itsestään huolta (korkeintaan lievä ylipaino, normaali siistetystaso) niin useammin se mies on se viehättävämpi. Sorry nyt vaan. Sitten taas jos ajatellaan 40+ pariskuntia yleensä, niin mies on useammin se repsahtanut törkymöykky. Naisia rasittaa raskaudet ja hormonit ja se näkyy.

Mutta mitä sitten?  Jos mies minut vaihtaa seuraavaan vaille nelikymppiseen rupsahtamiseni vuoksi, niin eipä tässä suhteessa sitten varmaan kummasta substanssia ollut menetettäväksi. Osaan elää hyvin kyllä itseksenikin. Hän ei sitä tosin tee, koska sillä vanhemmalla miehellä on riittävästi elämänkokemusta ymmärtääkseen mihin kannattaa sitoutua tällä iällä, ja toiseksi ei enää ole se tojo ojossa ensimmäisenä vaan vähän muut asiat parisuhteessa nousseet tärkeämmäksi.

Vierailija
345/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on maksumuurin takana, mutta näin ihan vain ympäröiviä ihmisiä seuranneena, niin kyllä siellä uimahallissa ja luontopoluilla tulee vastaan niitä hyväkuntoisia 50v miehiä. Harmillisen usein 20-40v miehet on niitä mäkkärissä käyviä, kaljaan meneviä ja tietokoneella pelaavia. Itselle sopivan ikäistä urheilullista miestä on hankala löytää. Ja jos sattuu löytämään, niin tämä mies kyllä tiedostaa olevansa sitä hyvää vähemmistöä ja se näkyy käytöksessä.

N25

Juu kyllähän hyväkuntoisia on kaikenikäisissä, mutta ei se hyvä kunto vielä tee kenestäkään hyvännäköistä, seksuaalisesti puoleensa vetävää tai seksi- tai pariutumismielessä kiinnostavaa.

Minun mielestäni urheilua harrastava ihminen on aina paremman näköinen. Ei siis tarvitse olla erityisen ti

Ai ihan iästä riippumatta? Jos tarjolla olisi urheilua harrastamaton 25-vuotias ja urheilua harrastava 60-vuotias, niin ottaisitko heistä kumpaakaan?

Vierailija
346/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu...

Ainakin minä olen siellä tanssimassa hyvän musiikin tahdissa. Nuoremmilla miehillä tuntuu naisten mukaan kunto usein loppuvan kesken.

Onneksi eivät suosimassani diskossa juurikaan soita nuorisomusiikkia (1990- tai 2000-lukua) vaan keskittyvät siihen vanhempaan ja klassiseen (Donna Summer,...). 

M59+

Mitä tämä outo höpinä on, että nuoremmat ovat huonokuntoisia ja heiltä loppuu kunto kesken? Ihan harhaista itselle valehtelua taas.

Tilastot kertovat karua kieltään miten lasten ja nuorten (esim kutsuntaikäisten) fyysinen kunto on kehittynyt viime vuosikymmeninä ja ylipaino & elintasosairaudet lisääntyneet. Valitettava fakta siis.

-eri

Vierailija
347/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh, D/s-suhteita saa kyllä suunnilleen samanikäistenkin kanssa. Itse olen harrastanut BDSM-seksiä omien ikätovereitteni kanssa, ja vaikka olen sub-nainen, niin silti minullekin iso ikäero on turn off. En kuitenkaan kaipaa tuota dynamiikkaa muualle kuin makuuhuoneeseen, ja itselleni on kuitenkin tärkeää myös, että näen toisen osapuolen seksikkäänä. Ja ENM on niin yleistä 30+ ikäisten keskuudessa, että kyllä siihen mieluummin haetaan nuorempaa kuin vanhempaa

Milläs meiningillä kirjoitit? Omat mieltymykset yleistit kattaviksi?

Minä olen ikäihmisenä ammentanut kaikista noista kategorioista. Sovelluksissa on moneen lähtöön.

Niin, en edes ole kirjoittanut anonyymiprofiilin kanssa kokemistani .

Vierailija
348/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Minun mielestäni urheilua harrastava ihminen on aina par

Tahallinen väärinymmärtäjä ketjussa. Hus pois. 

Vierailija
349/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD

No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(

tätäkin joku peukuttaa alas. Miksi osa naisista on niin hemmetin epävarmoja ja riippuvaisia jostain hyväksyvästä katseesta? Että menee tunteisiin sekin jos ventovieras sanoo, että kun itsellä tulee 45v täyteen on 8 vuotta vanhempi pu

En itse allekirjoita tätä. Olen biseksuaali nainen, ja koen, että 40+ ikäisissä itsestään huolehtivissa on enemmän hyvännäköisiä naisia. Nykyisin suomalaisnaiset saavat vain 0-2 lasta yleisimmin, ja ei tuo määrä raskauksia rasita nykyihmistä, joka saa kunnollista ravintoa ja voi muutenkin huolehtia itsestään raskausaikana.

Vierailija
350/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Minun mielestäni urheilua harrastava ihminen on aina par

Joku roti nyt sentään, ei kukaan ikäiseni huolisi noin vanhaa miestä, ja varmasti itsekin tiedostat sen, kunhan huudatat :D Mutta rehellisesti sanoen, en huolisi kumpaakaan. Toinen on silmissäni jo ikäloppu, toinen taas tuskin viehättää omaa silmääni ja hänellä on aivan erilainen elämäntyyli.

N25

Vierailija
351/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kiinnostaisin itseäni huomattavasti vanhemmasta miehestä. Nuoremmat miehet ovat paljon paremman näköisiä ja hyväkäytöksisempiä kuin vanhat ukot.

Töissäkin huomaa, kuinka vanhat ukot kuvittelevat muiden olevan heidän alapuolellaan ja vetävät itkupotkuraivarit, kun ei saa tahtoaan läpi.

Vierailija
352/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko minäkään. Suomessa on miehiä paljon enemmän kuin naisia, miksi naisten pitäisi tapella samoista (vanhoista) ukoista.

Koska heillä rahaa

Moni viiskymppinen ukko on ihan peeaa. 

Vierailija
353/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Deittaisvalmentajalta tyly arvio"

Varmasti. Nämä miehet on hänen suurin asiakasryhmänsä, joten pitää antaa sellaisia kommentteja, jotka houkuttelevat miehiä asiakkaiksi. Näin jokainen perusjamppa kuvittelee, että hän saa nuoren kaunottaret, ja maksaa deittausvalmentajalle, jotta tämä vaan kertoisi, että miten.

Vierailija
354/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu...

M59+

Se on havainto ja naisilta saatua palautetta kun käyn tanssimassa. Nuoremmat tanssivat usein vain pari biisiä kerrallaan kuin itselläni illan aikana tulee älykellon mukaan yli kolme tuntia meno päällä.

Jos näillä hemmoilla olisi edes kohtuullinen kunto ja vähemmän juomista niin jäisin auttamatta nuorempieni jalkoihin. Sen sijaan ne tulevat tanssijoiden väliin tanssilattialle porukalla seisoskelemaan paikallaan juomiensa kanssa kun niillä ilmeisesti ei kunto kestä tanssia.

Kukin tietenkin pitää hauskaa itselleen parhaaksi katsomallaan tavalla. 

M59+

Vierailija
355/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätäkin joku peukuttaa alas. Miksi osa naisista on niin hemmetin epävarmoja ja riippuvaisia jostain hyväksyvästä katseesta? Että menee tunteisiin sekin jos ventovieras sanoo, että kun

"Nykyisin suomalaisnaiset saavat vain 0-2 lasta yleisimmin, ja ei tuo määrä raskauksia rasita nykyihmistä, joka saa kunnollista ravintoa ja voi muutenkin huolehtia itsestään raskausaikana."

En allekirjoita omassa lähipiirissä tätä. Itsellekin se ainokainen raskaus, 16 vuotta sitten kun olin vielä alle 30, jätti notkoselän, joka ajan mittaan on aiheuttanut myös hartiaseudun työntymisen eteenpäin, sekä leikkaushaavan, jonka päälle jäi poimu löysää ihoa. Vatsalihakset eivät valitettavasti koskaan palautuneet täysin runsaasta liikunnasta riippumatta, joten vatsa pömpötti herkästi jo nuorempana, nyt alueelle on alkanut kertyä ihan suoranaista vyötärölihavuutta. Jalkaholvi painui ja jalat kasvoivat. Kävelyasento muuttui. Lisäksi arki vaativan työn ja lapsen kanssa on vienyt aikaa siltä itsestään huolehtimiselta, varmaan myös rahaa ainakin kun mietin itseäni nuorempien naisten kulutustottumuksia.

Raskaus ja äitiys ei ole yhtäkään tuttua naista kaunistanut fyysisesti. Henkiset ominaisuudet ovat sitten toinen juttu.

Vierailija
356/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tietysti peruspena punakka ja pönäkkä kuvittelee saavansa nuoren naisen, mutta  se on vaan turhaa kuvitelmaa...Lähellä omaa ikää oleva kumppani on paras. 

N 35v

Vierailija
357/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?

Tarkottaa näitä top 5% miehiä. Niistä naiset kisaa.

Vierailija
358/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on papalla harhat kuvitelmat.. Laitetaan rinnakkain 30v hyvässä kunnossa oleva mies ja 59v papparainen vaikka juoksemaan kilpaa tai kapuamaan vuorelle. Nuori on nuori ja turha itseään pettää. 

Vierailija
359/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on papalla harhat kuvitelmat.. Laitetaan rinnakkain 30v hyvässä kunnossa oleva mies ja 59v papparainen vaikka juoksemaan kilpaa tai kapuamaan vuorelle. Nuori on nuori ja turha itseään pettää. 

Mutta sepä se kun aina harvempi nuori  on hyvässä kunnossa. Ihan perinteinen aerobinen pitkäkestoinen peruskuntoliikunta on kadonnut nuorempien ajankäytöstä. Omakin nuori on kyllä lihaksikas, mutta ei se juosta tai edes kävellä jaksa.

Vierailija
360/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Deittaisvalmentajalta tyly arvio"

Varmasti. Nämä miehet on hänen suurin asiakasryhmänsä, joten pitää antaa sellaisia kommentteja, jotka houkuttelevat miehiä asiakkaiksi. Näin jokainen perusjamppa kuvittelee, että hän saa nuoren kaunottaret, ja maksaa deittausvalmentajalle, jotta tämä vaan kertoisi, että miten.

Tämä. Huuhaahömpänpömppä on valmis kaupittelemaan kanssanaisensa rahasta ja statuksesta sekä antamaan vanhaparruille katteetonta toivoa - varokaa häntä ja kaltaisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi