Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Naurattaa :D oikein kisailevat!
Omassa tuttavapiirissä pitäydytään lähinnä omanikäisissä, mutta ehkä jossain on tällainenkin kulttuuri.
Hahahaha mitä paskaa
Ite oon ollu sinkkuna kohta 10 vuotta eikä musta oo kisattu koko aikana vaikka haen 35 - 55 ikäisiä naisia.
M42
Täytyy olla tosi tyhmä, jos uskoo hölynpölyyn. Mitä nuori kaunotar näkee jossain Pihtiputaan Penassa, joka on pönäkkä ja punakka tavis? Näitä todella tasokkaita 50v miehiä on Suomessa harvassa joilla on massia.
Miten tämä kisaaminen tapahtuu? Aika monella on ikäasetukset jo sellaiset, että huomattavasti vanhemmat karsiutuvat pois. Tuntemillani naisilla on max ikäeroksi asetettu vähän henkilöstä riippuen 5-8 vuotta. Ei siinä pääse näkemäänkään niitä vanhempia "komistuksia", jotta voisi alkaa kisaamaan heistä.
Miehiä on Tinderissä niin paljon, ettei ikäasetuksissa kannata olla liian höveli. Jos joutuu selaamaan ja swaippaamaan vasemmalle satoja kulahtaneita vanhoja ukkoja, se käytännössä on oman algoritmin kannalta huono, koska algoritmi voi tulkita jatkuvan vasemmalle swaippaamisen olevan mekaanista liukuhihnakäytöstä. Sen vuoksi kannattaa rajata ikäasetus niin, että Tinder näyttää oikeasti potentiaalisia miehiä, jolloin voi laittaa prosentuaalisesti enemmän oikealle, mikä on oman näkyvyyden kannalta parempi kuin jatkuva vasemmalle swaippaaminen. Ja kun muutenkin ne samanikäiset kiinnostavat todennäköisemmin, ei kannata jonkun harvinaisen poikkeustapauksen vuoksi laittaa liian isoa ikähaitaria - ei se yksi poikkeustapaus kuitenkaan kiinnostavampi ole kuin ne kiinnostavat samanikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Jo on papalla harhat kuvitelmat.. Laitetaan rinnakkain 30v hyvässä kunnossa oleva mies ja 59v papparainen vaikka juoksemaan kilpaa tai kapuamaan vuorelle. Nuori on nuori ja turha itseään pettää.
Vuorille kiipeämälläkö sitä voi kumppanin saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on papalla harhat kuvitelmat.. Laitetaan rinnakkain 30v hyvässä kunnossa oleva mies ja 59v papparainen vaikka juoksemaan kilpaa tai kapuamaan vuorelle. Nuori on nuori ja turha itseään pettää.
Mutta sepä se kun aina harvempi nuori on hyvässä kunnossa. Ihan perinteinen aerobinen pitkäkestoinen peruskuntoliikunta on kadonnut nuorempien ajankäytöstä. Omakin nuori on kyllä lihaksikas, mutta ei se juosta tai edes kävellä jaksa.
Ei se vanhempi mies silti muutu sen kiinnostavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD
No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(
tätäkin joku peukuttaa alas. Miksi osa naisista on niin hemmetin epävarmoja ja riippuvaisia jostain hyväksyvästä katseesta? Että menee tunteisiin sekin jos ventovieras sanoo, että kun itsellä tulee 45v täyteen on 8 vuotta vanhempi pu
Ei siinä tarvi olla epävarmuudesta ja hyväksynnän tarpeesta kyse, että on eri mieltä kuin sinä. En alapeukuttanut eikä tilanteesi mene mitenkään tunteisiin, mutta olisin voinut alapeukuttaa koska kirjoitat kuin oma tilanteesi olisi se normi tai jotenkin hyvinkin yleinen. Uskon, että teillä on noin, mutta itse näen paljon pariskuntia, joissa tilanne on juuri päinvastoin ja oman kokemuksen mukaan se on tosi paljon yleisempää, että nainen pysyy pidempään nuorekkaampana. Myös tiede tukee tätä näkemystä, koska miehet vanhenevat tutkitusti nopeammin.
Meillä on myös 8 vuoden ikäero ja mies vanhempi. Nuorempana se ei näkynyt päällepäin mutta siinä kohtaa kun minä olin 42 ja mies 50, se tuntui suorastaan huutavan valokuvissa. Vaikka mies on hyväkuntoinen ja pitää itsestään huolta, hän on harmaa ja kasvoissa on syviä uurteita. Minulla ikääntymisen merkit ovat paljon hienovaraisempia. Näin tuntuu menevän pääsääntöisesti muillakin. Ja tämä vain ulkonäöstä. Ulkonäkö on sivuseikka kun toista rakastaa, mutta myös henkisesti miehen nopea ikääntyminen viidenkympin kieppeillä vaikuttaa, ja se on se huolestuttavampi puoli.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä tuossa juuri sanoinkin. Mutta kun ilmeisesti eivät ole hyväkuntoisia niin diskon tanssilattialla pitkäkestoisessa rasituksessa minä sepelvaltimotautini kanssa jaksan ja nämä nuoremmat väsähtävät. Daruden Sandstorm ei minulle ole mikään ongelma 3h tanssimisenkaan jälkeen.
Ei lupaa hyvää heidän vanhuudelleen.
M59+
Miksi tämäkin naurettavia aivopieruja pierevä tusinakoijari saa palstatilaa TYRKKYMAINOKSILLEEN yhtään missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä tuossa juuri sanoinkin. Mutta kun ilmeisesti eivät ole hyväkuntoisia niin diskon tanssilattialla pitkäkestoisessa rasituksessa minä sepelvaltimotautini kanssa jaksan ja nämä nuoremmat väsähtävät. Daruden Sandstorm ei minulle ole mikään ongelma 3h tanssimisenkaan jälkeen.
Ei lupaa hyvää heidän vanhuudelleen.
M59+
Ensinnäkin 59+ = todellisuudessa (vähintään) 60+ ja et sinäkään nyt vain enää nuorene vaikka kuinka herjauliset whataboutismientästelyjäsi nuoremmista ja silti raihnaisemmista.
Olin viiskymppisenä suomi24-treffisivustolla. Minulle jäi sellainen käsitys, että useat miehet eivät etsi huomattavasti nuorempaa kumppania. Esim. minä sain paljon vastauksia ikäisiltäni miehiltä, hyviltä miehiltä.
Montako leukaa keskiverto mies saa?
Leuanveto. Leuanvedon pitäisi olla ihan perusliike, jonka normaali työikäinen voi toistaa 5-10 kertaa: naiset mielellään vähintään viisi, miehet lähemmäs kymmenen. Nykyisin tilanne on kuitenkin se, etteivät useimmat saa ikinä edes yhtä leukaa.
On kyllä paskaa nää nykymiehet.
Itse sain juuri ja juuri kymmenen kun aloitin treenamisen. Nyt 6kk jälkeenpäin teen 3x15 settejä.
Esim: täällä sama tyhjä (huijaus)sonta toisin päin eli asiakkaaksi kosiskellaan (nuoria) naisia:
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009818169.html
Monet somen tuoreet treffailuvalmennukset perustuvat ajatukseen siitä, että heterosuhteessa provaidaaminen, eli turvallisuuden tunteen luominen ja elämän isoista asioista huolehtiminen kuuluu miehelle. Kuva: Nelli Ahosola
Hello ladies, hymyilkää enemmän!
Sosiaalisessa mediassa kaupitellaan nuorille naisille deittailuvalmennuksia, joissa tavoitteena on löytää rikas mies. Se onnistuu, kun nainen muuttuu ja muokkaa itseään.
Tilaajille
11.11.2023 14:52
Nainen hymyilee leveästi Instagram-videollaan. Hello ladies, hän aloittaa englanniksi ja jatkaa suomeksi.
Nainen kertoo olleensa hoitamassa maahanmuuttoon liittyviä paperiasioita nykyisessä kotikaupungissaan Genevessä Sveitsissä. Virastossa miesvirkailija on kehunut hänen passikuvaansa kauniiksi. Seuraava virkailija on ollut nainen:
Olen 38-vuotias mies ja minusta ei ainakaan kukaan nainen taistele. Olen käynyt 3. asteen koulutuksen ja tehnyt aina töitä. Käyn myös salilla säännöllisesti. Suomessa, kuten muissakin maissa, vain top 20 % miehistä taistellaan. Ketkään muut miehet eivät naisia kiinnosta seurustelun suhteen, mutta tulonsiirrot kaikilta miehiltä kelpaa kyllä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias mies ja minusta ei ainakaan kukaan nainen taistele. Olen käynyt 3. asteen koulutuksen ja tehnyt aina töitä. Käyn myös salilla säännöllisesti. Suomessa, kuten muissakin maissa, vain top 20 % miehistä taistellaan. Ketkään muut miehet eivät naisia kiinnosta seurustelun suhteen, mutta tulonsiirrot kaikilta miehiltä kelpaa kyllä naisille.
Kysymys kuuluukin: miksi sinusta tai kenestäkään pitäisi taistella? Kokemuksesi kertovat sinullekin, että sinunkaan ei kannata maksaa miahalosille "deittailuvalmennuksesta" = ei mistään, jolla myös lopputulemana tasan sama kuin ennen maksamattakin = ei mikään/nolla. Tuloilla tai "tulonsiirroilla" et voi _shoppailla_ yhtä naista tai vieläpä monikossa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksä sinussa siis olisi suhdemielessä kiinnostavaa? Meinaatko, että koulutus tai kun olet tehnyt "aina töitä" ja käyt salilla, olisi sellaista, minkä pitäisi tehdä sinusta haluttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin: miksi sinusta tai kenestäkään pitäisi taistella? Kokemuksesi kertovat sinullekin, että sinunkaan ei kannata maksaa miahalosille "deittailuvalmennuksesta" = ei mistään, jolla myös lopputulemana tasan sama kuin ennen maksamattakin = ei mikään/nolla. Tuloilla tai "tulonsiirroilla" et voi _shoppailla_ yhtä naista tai vieläpä monikossa naisia.
Miksi olkiukkoilet? En minä ole sanonut maksavani mitään kellekään! Ja missä vaiheessa olen väittänyt shoppailevani naisia tulonsiirroilla? Fakta kuitenkin on se, että Suomessa naisilla on paljon enemmän etuja kuin miehillä ja vähemmän velvollisuuksia. Ja vain miehet maksavat joukkona veroja:
https://www.scribd.com/document/656709800/Livro-2-005-Only-Men-Pay-Taxes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksä sinussa siis olisi suhdemielessä kiinnostavaa? Meinaatko, että koulutus tai kun olet tehnyt "aina töitä" ja käyt salilla, olisi sellaista, minkä pitäisi tehdä sinusta haluttava?
Minkä takia kuka tahansa ja minkälainen tahansa oleva nainen saa koska tahansa suhteen? Elikä vaikka nainen joka vain syö ja lihoaa, saa aina parisuhteen. Ja sen lisäksi tuon kaltainen nainen kuvittelee, että hänenkin pitäisi saada se top 20 % mies. Mitä nainen tuo pöytään suhteessa? Kukaan nainen ei osaa vastata tähän. Aina vaan vaaditaan ja vaaditaan, mut sit ainoastaan naisen pitäisi pystyä esittämään vaatimuksia miehelle eikä toisin päin. Ja myös pitäisi pystyä "todistamaan" olevansa naisen arvoinen. Nainen pitää itseään palkintona, eikä tasavertaisena kumppanina, kuten viestisi todistaa. 59,50 % suomalaisista on nykyään ylipainoisia, elikä se on "normaalia". Joten jos käy salilla ja on kunnossa, niin kuuluu jo top 40 % miehiin. Sinusta kertoo jo paljon se, että alat kyseenalaistamaan hyveellisiä asioita, joihin 60 % suomalaisista ei pysty. Pidät niitä toissijaisina asioina. Jos näin on, niin se vain tarkoittaa sitä, että elät kuplassa, etkä ymmärrä faktoja.
Mä olen 36v mies ja mulla on 52v vaimo..vaimo hyvä kroppainen ja liikunnallinen minä ehkä vähän pyöreä mutta en paljoa.