Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Nyt taisi unohtua otsikosta että "VARAKKAILLA 50v miehillä". Ei millään persaukisella ismolla ole tunkua nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan toisin päin. Saman ikäinen nainen kelpaa kenelle tahansa. Etenkin nuorille.
50v nainen kelpaa nuorille ... juupajuu. Ehkä sen käy joku kolli hoitelemassa että saa nostettua sitä haitarinumeroa mikä on suurin ikäero ylös ja alaspäin mitä on kyntänyt. Voi kehuskella sitten kavereilleen.
Taisi taas unohtua että rikas leskinainen kelpaa toki kaikenmaailman ketkuille jotka vie rouvalta rahat ja pettävät samalla nuorempien kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi unohtua otsikosta että "VARAKKAILLA 50v miehillä". Ei millään persaukisella ismolla ole tunkua nuoremmista naisista.
Itse olen työtön, mutta nuoret naiset ovat minusta kiinnostuneita. Johtuneeko siitä, että olen hyvännäköinen? M50
Vierailija kirjoitti:
Ihan toisin päin. Saman ikäinen nainen kelpaa kenelle tahansa. Etenkin nuorille.
Huomaan tämän heti, jos olen kontaktissa deittipalstalla tms. Kun on kokemusta, itsellinen elämä ja pää toimii, vietäisiin käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v nainen kelpaa nuorille ... juupajuu. Ehkä sen käy joku kolli hoitelemassa että saa nostettua sitä haitarinumeroa mikä on suurin ikäero ylös ja alaspäin mitä on kyntänyt. Voi kehuskella sitten kavereilleen.
Taisi taas unohtua että rikas leskinainen kelpaa toki kaikenmaailman ketkuille jotka vie rouvalta rahat ja pettävät samalla nuorempien kanssa :D
Heh heh. Ei ole flaksi käynyt, vai?
Olen sangen varakas 51v, hyväkäytöksinen, pitkä, hoikka ja koulutettu mies (olen naimisissa, joten ei ole kokemusta deittailusta viimeiseen 15 vuoteen), mutta voin ihan suoraan sanoa että kun ikä rupee näkymään (hiukset lähtee ja muuta), ei kyllä mitkään daamit katso enää perään. Se loppui ehkä vajaa 10 vuotta sitten. Sen perusteella voin sanoa että tuo alkuperäinen IL:n juttu on täyttä hölynpölyä. Jos tässä joutuisin sinkkumarkkinoille, kilpailisin ihan korkeintaan oman ikäisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Myös 19-24v naiset sopivat erinomaisesti neljäkymppisille ja vanhemmille miehille! Juuri niin kuin luoja on tarkoittanut.
No siis tuon ikäiset naiset sopivat universaalisti ihan kaikille jos lisääntymiskykyä ja hehkeyttä haluaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti: Olen sangen varakas 51v, hyväkäytöksinen, pitkä, hoikka ja koulutettu mies (olen naimisissa, joten ei ole kokemusta deittailusta viimeiseen 15 vuoteen), mutta voin ihan suoraan sanoa että kun ikä rupee näkymään (hiukset lähtee ja muuta), ei kyllä mitkään daamit katso enää perään. Se loppui ehkä vajaa 10 vuotta sitten. Sen perusteella voin sanoa että tuo alkuperäinen IL:n juttu on täyttä hölynpölyä. Jos tässä joutuisin sinkkumarkkinoille, kilpailisin ihan korkeintaan oman ikäisistä naisista.
Jotka katsoisivat enemmän elämänasennetta ja terveyttäsi, kuin tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että noin suurella määrällä kolmekymppisiä olisi isän kaipuuta. Seksi ei siis niinkään kiinnosta, kun tuon ikäinen mies ei vaan enää kykene / jaksa samaa kuin 20 vuotta nuorempi.
Surullinen näkemys että seksielämä olisi ohi tai jotenkin ankeampaa kun 50 tulee lasiin. Ei nyt sentään. Mieheni kesto on parempi nyt kuin 10 vuotta sitten, tuntoherkkyys ehkä hieman kärsii iän funktiona. Lisäksi jos vertaan parikymppisen erektiota tähän hetkeen, pidän itse enemmän nykyisen tuntumasta; jäykästä muttei kivikovasta. Keski-ikäisellä ei ole myöskään enää niin kiire siihen itse hydrauliikkaosastoon, eli seksi ei ole enää yhdyntäkeskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen sangen varakas 51v, hyväkäytöksinen, pitkä, hoikka ja koulutettu mies (olen naimisissa, joten ei ole kokemusta deittailusta viimeiseen 15 vuoteen), mutta voin ihan suoraan sanoa että kun ikä rupee näkymään (hiukset lähtee ja muuta), ei kyllä mitkään daamit katso enää perään. Se loppui ehkä vajaa 10 vuotta sitten. Sen perusteella voin sanoa että tuo alkuperäinen IL:n juttu on täyttä hölynpölyä. Jos tässä joutuisin sinkkumarkkinoille, kilpailisin ihan korkeintaan oman ikäisistä naisista.Jotka katsoisivat enemmän elämänasennetta ja terveyttäsi, kuin tiliä.
Se on juuri näin. Ulkomailla tilanne voi olla toinen, ja en tiedä, ehkä oikein nuorissa on Suomessakin nyt hieman tällainen provider-ihanne nostamassa päätään, mutta meidän aikuisten kesken raha ei kyllä tee kehenkään vaikutusta. Kunhan on niin että on katto pään päällä ja ruokaa pöydällä, ei lisäluksuksesta ole miksikään houkuttimeksi. Tämän voin vahvistaa ihan omakohtaisesta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön, mutta nuoret naiset ovat minusta kiinnostuneita. Johtuneeko siitä, että olen hyvännäköinen? M50
No itse asiassa minä olen hyvän näköinen mies ja 10 vuoden kaari tinderissä takana, käynnit siellä toisinaan luonnollisista syistä. Nyt on selkeästi yli 50 mittarissa ja voin kyllä sanoa, että hiljentyminen on ihan käsinkosketeltavaa.
Vielä 51 tuntuu olevan ikä, joka otetaan läpällä mukaan, mutta sitten iskee se todellisuus, että selkeästi yli 50v tyyppi ei ole millään ilveellä nuori. Kyllä se kiinnostus laskee enkä itsekään sitä ihmettele.
Sitten kun naiset iällä 53-65 alkaa olla outolintuja tai todella konservatiivisia deittisovelluksissa, ei tuo nyt oikein ole väylä enää mihinkään. Aftikkalaiset ja thaikut travel moodit ovat ainoita, jotka nappaavat nopeasti. Kiitos, mutta ei kiitos.
Niin joo, jäi vielä kehaisematta, että kiitos läpi elämän aktiivinen liikkuminen on johtanut siihen, että yleisarvio iästäni menee automaattisesti 5v tai nuoremmaksi kuin olen, pois lukien punkerojaksoni, kun oli hieman hankalaa. Ja tyylitaju on, ei vessakuvia ja vaatetus, joka tyylikkyydessään antaa syytä epäillä homoksi (ei mitään erikoisspessua, mutta muutakin kuin musta talvitoppatakki). Että tuota, tietenkään kaikki eivät tykkää, mutta jos piirteeni osuvat naisen makuun, olen (ollut) haluttu.
Hiljaasta on. Ja tuo tuore 2018 artikkeli on klikkishaibaa, samaa tasoa kuin, että "nyt puumat ovat kuuminta hottia".
Vierailija kirjoitti:
Valetta ja tietysti maksumuurin takana.
Miksi kukaan 35-vuotias haluaisi vanhan ukon, kun oman ikäisiäkin on?
Miksi kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä?
Vai miksi "kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä"? Täällä palstalla on useasti saatu lukea, kuinka toinen nainen haluaa rikkoa miehen perheen, koska mies ei jättänytkään omaa vaimoa toisen naisen takia. Eli kyllä naiset kisaavat miehistä, vaikka sinkkumiehiä 18- 50v on suomessa kuin naisia. Silti tietyt miehet vetävät useita naisia puoleensa ja naiset alkavat tappelemaan keskenään näistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD
No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä ketjussa on niin hermostunut ja vihainen ilmapiiri?
Eikä ole vaikka kumotaan Pick Me tapailukäärmeöljykauppiasakan bullshit väitteet, että nuorempien ja muutenkin tasokkaimpien(kin) naisten pitäisi Pick Meshoina (vastaavina kuin Mia Halonen, jotta markkinaegonsa/tulonsa elpyisivät) vieläpä KILVOITELLA yli 50v jämäreliikkirivipapparaisista, joilla ehtoopuolen viimeinen tango lähenee uhkaavasti ja joka tapauksessa eri elämäntilanne kuin nuoremmilla ei-epätoivoisilla norminaisilla. Täysin absurdi ja naurettava yllytysbluffi ja vielä nolompaa (Bitch please!) jos kuvittelee tuon menevän läpi kellekään.
Lenny Kravitz on 60 v. Hänen tyylisellä miehellä varmasti olisikin kysyntää myös nuoremmissa naisissa. Niillä muilla sitten todennäköisesti huomattavasti vähemmän...
Nuoret naiset tykkää hieman vanhemmista herrasmiehistä! 😍🥰
https://www.tiktok.com/@onlymaddisontwins/video/7279796166919736622
https://www.tiktok.com/@_fatherlessbehavior/video/7426810751823777066?l…
Vierailija kirjoitti:
Lenny Kravitz on 60 v. Hänen tyylisellä miehellä varmasti olisikin kysyntää myös nuoremmissa naisissa. Niillä muilla sitten todennäköisesti huomattavasti vähemmän...
Varmaan yleisesti totta, mutta yksikään tupakoiva mies (olkoon lennykravitz/kuka tahansa) ei kelpaa (= ei kelpaisi, koska kainalossa jo oma 100% savuton mies <3) 40v naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa minä olen hyvän näköinen mies ja 10 vuoden kaari tinderissä takana, käynnit siellä toisinaan luonnollisista syistä. Nyt on selkeästi yli 50 mittarissa ja voin kyllä sanoa, että hiljentyminen on ihan käsinkosketeltavaa.
Vielä 51 tuntuu olevan ikä, joka otetaan läpällä mukaan, mutta sitten iskee se todellisuus, että selkeästi yli 50v tyyppi ei ole millään ilveellä nuori. Kyllä se kiinnostus laskee enkä itsekään sitä ihmettele.
Sitten kun naiset iällä 53-65 alkaa olla outolintuja tai todella konservatiivisia deittisovelluksissa, ei tuo nyt oikein ole väylä enää mihinkään. Aftikkalaiset ja thaikut travel moodit ovat ainoita, jotka nappaavat nopeasti. Kiitos, mutta ei kiitos.
Niin joo, jäi vielä kehaisematta, et
tä kiitos läpi elämän aktiivinen liikkuminen on johtanut siihen, että yleisarvio iästäni menee automaattisesti 5v tai nuoremmaksi kuin olen, pois lukien punkerojaksoni, kun oli hieman hankalaa. Ja tyylitaju on, ei vessakuvia ja vaatetus, joka tyylikkyydessään antaa syytä epäillä homoksi (ei mitään erikoisspessua, mutta muutakin kuin musta talvitoppatakki). Että tuota, tietenkään kaikki eivät tykkää, mutta jos piirteeni osuvat naisen makuun, olen (ollut) haluttu.
Hiljaasta on. Ja tuo tuore 2018 artikkeli on klikkishaibaa, samaa tasoa kuin, että "nyt puumat ovat kuuminta hottia".
Jaa, no minä en ole Tinderissä koskaan ollut, joten siitä en tiedä, mutta oikeassa elämässä minusta kiinnostutaan. Olen myös hyvässä kunnossa, ja usein alle nelikymppiseksi on luultu. Minullakin oli "punkerojakso" pari vuotta. :D Silloin ei tosiaan ollut samanlaista. Mutta vaikka kiinnostuvat, niin en itse ole lämmennyt. Tarvitsen aivan erityisen naisen harrastuksieni ja elämäntapojeni vuoksi, joten sinkkuna taidan jatkaa. En enää ota rajoittavaa suhdetta elämääni. M50
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä ketjussa on niin hermostunut ja vihainen ilmapiiri?
Mammoilla menee faktat tunteisiin :D