Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
381/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias mies ja minusta ei ainakaan kukaan nainen taistele. Olen käynyt 3. asteen koulutuksen ja tehnyt aina töitä. Käyn myös salilla säännöllisesti. Suomessa, kuten muissakin maissa, vain top 20 % miehistä taistellaan. Ketkään muut miehet eivät naisia kiinnosta seurustelun suhteen, mutta tulonsiirrot kaikilta miehiltä kelpaa kyllä naisille.

Kysymys kuuluukin: miksi sinusta tai kenestäkään pitäisi taistella? Kokemuksesi kertovat sinullekin, että sinunkaan ei kannata maksaa miahalosille "deittailuvalmennuksesta" = ei mistään, jolla myös lopputulemana tasan sama kuin ennen maksamattakin = ei mikään/nolla. Tuloilla tai "tulonsiirroilla" et voi _shoppailla_ yhtä naista tai vieläpä monikossa naisia.

Miksi olkiukkoilet? En minä ole sanonut maksavani mitään kellekään! Ja missä vaih

Aha, meitä veromme maksavia naisia on siis huijattu? Mistä haemme palautukseen takautuvasti kaikki turhaan maksetut veromme? Mistä loppuelämän verovapautus?

Vierailija
382/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa olla menemättä Tinderiin, jos siellä on tarjolla vain vanhaa ukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautumisen (ei maksumuurin!) takana. Tavallaan ymmärrän mitä tässä luultavasti tarkoitetaan. "Hyvillä" viisikymppisillä miehillä löytyy varmaan vientiä, sillä lähtökohtaisesti ne "hyvät" (siis ei päihdeongelmaa, sosiaaliset suhteet kunnossa, töitä, ei mt-ongelmia jne.) ovat suhteissa. Sen sijaan "hyviä" naisia on enemmän vapaana, ja samoin sinkkumiehistä suuremmalla osalla on syrjäytymistä, päihdeongelmaa jne. Tämä on myös oma huomio tuttavapiirin viisikymppisistä miehistä. Ovat pitkissä parisuhteissa, ja jos sattuvat vapautumaan, ovat kyllä kysyttyjä myös nuorempien naisten keskuudessa. Toki heillä elintavat kunnossa ja kropat ikäisekseen tikissä, ovat sosiaalisia ja kaikintavoin hyviä tyyppejä.

Itsekin deittailin vähän päälle kolmekymppisenä tällaista n. 50v:tä ja hän oli suorastaan äimistynyt kysynnästään nuorempienkin naisten keskuudessa :D Oli ollut n. 30 vuotta parisuhteessa ja alkanut eron jälkeen deittailla. Ei olisi uskonut, että nuoremmat kiinnostuisi, ja sitä aidosti ihmetteli hieman epäuskoisena. Hän oli kyllä todella hurmaava ja hyvässä mielessä nuorekas, ja kuitenkin iän tuomaa viisautta, syvyyttä ja katsomusta sopivassa suhteessa :)

Vierailija
384/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
385/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin, että 50 on yläikäraja, mutta nyt sitten menin rakastumaan tyyppiin, joka 54. Itse olen 35. Mutta huomiona tähän, että pitää olla timmissä kunnossa ja poikamainen. Että en missään nimessä deittailisi mitään isähahmoa.

Vierailija
386/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjautumisen (ei maksumuurin!) takana. Tavallaan ymmärrän mitä tässä luultavasti tarkoitetaan. "Hyvillä" viisikymppisillä miehillä löytyy varmaan vientiä, sillä lähtökohtaisesti ne "hyvät" (siis ei päihdeongelmaa, sosiaaliset suhteet kunnossa, töitä, ei mt-ongelmia jne.) ovat suhteissa. Sen sijaan "hyviä" naisia on enemmän vapaana, ja samoin sinkkumiehistä suuremmalla osalla on syrjäytymistä, päihdeongelmaa jne. Tämä on myös oma huomio tuttavapiirin viisikymppisistä miehistä. Ovat pitkissä parisuhteissa, ja jos sattuvat vapautumaan, ovat kyllä kysyttyjä myös nuorempien naisten keskuudessa. Toki heillä elintavat kunnossa ja kropat ikäisekseen tikissä, ovat sosiaalisia ja kaikintavoin hyviä tyyppejä.

Itsekin deittailin vähän päälle kolmekymppisenä tällaista n. 50v:tä ja hän oli suorastaan äimistynyt kysynnästään nuorempienkin naisten keskuudessa :D Oli ollut n. 30 vuotta parisuhteessa ja alkanut eron jälkeen deittailla. Ei o

Elikä taas todiste siitä, että naiset jahtaavat valmiiksi varattuja miehiä, sillä nämä valmiiksi varatut miehet kuuluvat top 20 prosenttiin. Mikään muu ei naisille kelpaa!

Vierailija
387/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias mies ja minusta ei ainakaan kukaan nainen taistele. Olen käynyt 3. asteen koulutuksen ja tehnyt aina töitä. Käyn myös salilla säännöllisesti. Suomessa, kuten muissakin maissa, vain top 20 % miehistä taistellaan. Ketkään muut miehet eivät naisia kiinnosta seurustelun suhteen, mutta tulonsiirrot kaikilta miehiltä kelpaa kyllä naisille.

Miksä sinussa siis olisi suhdemielessä kiinnostavaa? Meinaatko, että koulutus tai kun olet tehnyt "aina töitä" ja käyt salilla, olisi sellaista, minkä pitäisi tehdä sinusta haluttava?

Minkä takia kuka tahansa ja minkälainen tahansa oleva nainen saa koska tahansa suhteen? Elikä vaikka nainen joka vain syö ja lihoaa, saa aina parisuhteen. Ja sen lisäksi tuon kaltainen nainen kuvittelee, että hänenkin pitäisi saada se top 20 % mies. Mitä nainen tuo pöytää

Niin no, itse heteronaisena en pysty vaikuttamaan siihen, millaisten naisten kanssa miehet ovat valmiit suhteeseen. En minä voi tietää, miksi kuvaamasi kaltainen nainen saa helposti miehen - eikös miehet osaisi vastata tähän paremmin? En ainakaan minä heteronaisena tarjoa yhtään suhdetta ylipainoiselle tai hoikallekaan naiselle. Mutta jos kerran ylipainoiselle naiselle kelpaa vain top20% mies, ja jos kaikki naiset saavat aina halutessaan suhteen, niin silloinhan se tarkoittaa sitä, että ylipainoinen nainen saa haluamansa - eihän hän silloin kohtuuttomia liene toivonut. Sitä vaan en ihan ymmärrä, että jos miehistä kelpaa vain 20% suhteeseen ja jokainen nainen saa miehen, niin miten tämä on matemaattisesti mahdollista? Ei miehiä nyt kuitenkaan niin paljon enempää taida tässä maassa olla, että voisi samaan aikaan toteutua tilanne, jossa 100% naisista saa miehen mutta vain 20% miehistä saa naisen. Toisaalta se sinun pitäisi tajuta, että jos kerran 60% väestöstä on ylipainoisia, niin silloin ei voi olla mahdollista, että kaikille miehille voisi edes teoriassa riittää normaalipainoisia naisia. Silloin joidenkin on joko oltava ilman tai sitten tyydyttävä ylipainoiseen. En usko, että normaalipainoiset naiset osaavat kloonata itseään.

Vierailija
388/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Nämä miehet on hänen suurin asiakasryhmänsä, joten pitää antaa sellaisia kommentteja, jotka houkuttelevat miehiä asiakkaiksi. Näin jokainen perusjamppa kuvittelee, että hän saa nuoren kaunottaret, ja maksaa deittausvalmentajalle, jotta tämä vaan kertoisi, että miten.

No joo, tässähän taisi olla totuuden töräys.

Vierailija
389/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä tuossa juuri sanoinkin. Mutta kun ilmeisesti eivät ole hyväkuntoisia niin diskon tanssilattialla pitkäkestoisessa rasituksessa minä sepelvaltimotautini kanssa jaksan ja nämä nuoremmat väsähtävät. Daruden Sandstorm ei minulle ole mikään ongelma 3h tanssimisenkaan jälkeen.

Mitä sä saat tuosta setälarppaamisesta?

Ja please, tee se hieman laadukkaammin, pyydä vaikka tekoälyltä apua. Teennäisyys on näkynyt muutamassa viime viestissä ja nyt se huutaa.

M59-

Vierailija
390/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo pankkiiri-Pekka saanut Kiiran lesboksi ja hiuksetkin tyyliä sänki nykyään. Eli se siitä vanhempien miesten vetovoimasta vaikka rahaakin olisi takana.

Ai että Kiiran kiinnostus Sapfon runouteen on miesten syytä :D

Vierailija
391/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksä sinussa siis olisi suhdemielessä kiinnostavaa? Meinaatko, että koulutus tai kun olet tehnyt "aina töitä" ja käyt salilla, olisi sellaista, minkä pitäisi tehdä sinusta haluttava?

Minkä takia kuka tahansa ja minkälainen tahansa oleva nainen saa koska tahansa suhteen? Elikä vaikka nainen joka vain syö ja lihoaa, saa aina parisuhteen. Ja sen lisäksi tuon kaltainen nainen kuvittelee, että hänenkin pitäis

"Mutta jos kerran ylipainoiselle naiselle kelpaa vain top20% mies, ja jos kaikki naiset saavat aina halutessaan suhteen"

"miten tämä on matemaattisesti mahdollista?"

"Toisaalta se sinun pitäisi tajuta, että jos kerran 60% väestöstä on ylipainoisia, niin silloin ei voi olla mahdollista, että kaikille miehille voisi edes teoriassa riittää normaalipainoisia naisia."

Elikä vastasit omaan kysymykseesi, mutta asetit taas tämän kieron kaksinaismoralismin, että sen ylipainoisen naisen pitäisi saada 20 prosenttiin kuuluva mies, mutta miehen pitäisi joustaa naisvalinnassaan. Ja loppupeleissä se ylipainoinenkin nainen saa silloin tällöin näitä lähestulkoon täydellisiä miehiä Tinderin yms. kautta yhden yön juttuihin, muttei varsinaiseen suhteeseen. Siitä huolimatta, kun em. mies on kerran kelpuuttanut kaloriinan, niin ei mikään muu mies enää sen jälkeen kelpaa. Miehiä muutenkin on yli 5 % enemmän omassa ikäluokassaan AINA 55v asti naisiin verrattuna, joten jokainen nainen voisi saada miehen jos vain haluaisi. Mutta siis täysin naisen oma syy jos ei saa. Ihan siis tuota omaa logiikkaasi noudattaen, tuo viimeinen lainaus jonka pistin tuohon. Fakta muutenkin on se, että "deittaillessa", yksi 20 % mies tapaa useita naisia samaan aikaan ja useilla parisuhteessa olevalla 20 % miehellä on myös kaikenlaisia sivusuhteita muiden naisten kanssa.

Vierailija
392/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
393/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan taistelua esiintyisi, noh tokkopa sentään. Täytin muuten hiljakkoin kuusikymmentä eli ikäni puolesta olen jo kierrätystavaraa ja yleisen käsityksen mukaan en kelpaa kuin raaka-aineeksi makkaratehtaalle.

Komeana en osaa itseäni pitää, mutta kyllä jossain määrin saan joitakuita selkeästi nuorempiakin miettimään jotain. 

Tämä siis silloin yleensä kun ihmisten ilmoille eksyn. En täysin mahdottomana väitettä pidä mutta yksinpä elelen edelleenkin erosta reilu kaksi vuotta että koettakaa nyt sitten ymmärtää hakea mut täältä kotoa kun ihmisjoukoissa liikkuminen ei oikein viehätä, päivänjatkoja :)

Vierailija
394/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35, ja n.vuosi sitten yritin 50v miestä liehitellä. Että kaipa tuossa perää on. Toki miehellä oli vaikutusvaltaa ja asemaa, kansainvälisesti menestynyt. Että perus Penttien tuskin tarvii olla varautuneita moiseen piiritykseen. 

Vierailija
395/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihan taistelua esiintyisi, noh tokkopa sentään. Täytin muuten hiljakkoin kuusikymmentä eli ikäni puolesta olen jo kierrätystavaraa ja yleisen käsityksen mukaan en kelpaa kuin raaka-aineeksi makkaratehtaalle.

Komeana en osaa itseäni pitää, mutta kyllä jossain määrin saan joitakuita selkeästi nuorempiakin miettimään jotain. 

Tämä siis silloin yleensä kun ihmisten ilmoille eksyn. En täysin mahdottomana väitettä pidä mutta yksinpä elelen edelleenkin erosta reilu kaksi vuotta että koettakaa nyt sitten ymmärtää hakea mut täältä kotoa kun ihmisjoukoissa liikkuminen ei oikein viehätä, päivänjatkoja :)

En minäkään osta väitteitä "taistelusta" varsinkaan deittiäppiä käytettäessä. Mulla ei sellaista ole eikä tule. Aloitus on tietenkin mainos.

Itselläni erosta (exän päätös) reilu vuosi. Päätin jo heti silloin että en jää yksin kotiin odottelemaan noutajaa. Yhdeksän kuukautta kärvistelin ja sitten lähdin liikkeelle. Minua eivät ihmisjoukot onneksi ahdista.

Eräs huomio: Musiikin ollessa tanssivoimakkuudella housunlahkeet lepattavat basson tahdissa. Silloin on kuulo vaarassa. Jos lähdette diskoihin tai live keikoille niin muistakaa ne korvatulpat! Muusikon korvatulpat ei paljoa maksa ja niiden läpi musiikkikin kuullostaa vielä kelvolliselta tanssia. Tinnitus on ikävä vaiva jolta ei säästy iäkkäämpikään.

M59+

Vierailija
396/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apu.fi/artikkelit/mia-halonen-loysi-onnen-kanadasta-katuisi…

Tulin siihen tulokseen, että minun on turha hakata päätäni seinään Suomessa, kun en täällä kuitenkaan koskaan täytä miesten kriteereitä. En ole pieni, vaalea ja hillitty hoivaajatyyppi, Mia sanoo huvittuneena."

Jännästi Timderellansa on (jutun mukaan) vain vuoden vanhempi, mutta muiden naisten tyydyttävä ikäloppuiiroihin.

Ei siis itse koe pärjäävänsä kilpailussa, joten samahan pätee kaikkiin ja olettaa vain yhden muotin naisten kelpaavan.

Vierailija
397/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apu.fi/artikkelit/mia-halonen-loysi-onnen-kanadasta-katuisi…

Kahdeksankymppinen äitini ehdotti, että menisin Timiä vastaan kansallispuvussa, mutta ymmärsin itsekin, että se olisi ollut vähän liikaa."

vs

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/rakkausvalmentaja-mia-h…

"Ihmiset, jotka eivät häpeile itseään ovat kiinnostavia. Kun menin diskoon kansallispuku päällä, sain taatusti enemmän huomiota kuin tanhukokoontumisissa."

Vain kaksi esimerkkilehtijuttua ja tyhjäpäätöräyttelynsä toistavat jo itseään...

Vierailija
398/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly tuomio muita suurella (vahingon)ilolla tylyttävälle "tapailuvalmentajalle": huulesi ovat liian olemattomat ja ohuet. 

Täytteitä ei silti kannata laitattaa, asiaa ei vain pelasta mikään. :(

Vierailija
399/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 50v mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja ok-palkkaisessa työssä, niin kyllä sitä seuraa saa. Toki niin saa hyvässä kunnossa oleva 50v nainenkin. Fakta mitä palstalla ei millaan haluttaisi ymmärtää on, että ikä ei ole se kaikkein määrittelevin faktori. Suurin osa tietenkään ei ole kunnossa.

50-vuotiailla on miesten markkina. Se siis kääntyy. Kun puhutaan nuorista aikuisista, se on naisten markkina. Biologiaa. Tästä voi tulla paha mieli suuntaan tai toiseen, mutta niin on. Useammin se 50-vuotias mies sopii 30-vuotiaalle naiselle, kuin toisin päin. Ja harva nainen haluaa 50-vuotiaana 30-vuotiasta miestä. Tällä palstalla ja puheissa joo, muttei oikeassa elämässä. Sehän se sitten katkeroittaa, kun 50-miehet taas ihan mielellään lähtee kolmekymppisten kanssa. 

Vierailija
400/527 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 50v mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja ok-palkkaisessa työssä, niin kyllä sitä seuraa saa. Toki niin saa hyvässä kunnossa oleva 50v nainenkin. Fakta mitä palstalla ei millaan haluttaisi ymmärtää on, että ikä ei ole se kaikkein määrittelevin faktori. Suurin osa tietenkään ei ole kunnossa.

50-vuotiailla on miesten markkina. Se siis kääntyy. Kun puhutaan nuorista aikuisista, se on naisten markkina. Biologiaa. Tästä voi tulla paha mieli suuntaan tai toiseen, mutta niin on. Useammin se 50-vuotias mies sopii 30-vuotiaalle naiselle, kuin toisin päin. Ja harva nainen haluaa 50-vuotiaana 30-vuotiasta miestä. Tällä palstalla ja puheissa joo, muttei oikeassa elämässä. Sehän se sitten katkeroittaa, kun 50-miehet taas ihan mielellään lähtee kolmekymppisten kanssa. 

No sehä on hienoa jos nuorilla ja vanhoilla on vientiä, vituttaa vaan näin nelikymppisenä kun ei oo vientiä. Pakko varmaan kärsiä 10 vuotta yksin niin sit taas kelepais jollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme