Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
321/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä ketjussa on niin hermostunut ja vihainen ilmapiiri?

Mammoilla menee faktat tunteisiin :D

Sitä vähän epäilinkin.

Vierailija
322/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papoilla ja pappojen paapojilla/pickmemiahalosilla menee IRLfaktat tunteisiin kun ulikoijausbluffinsa paljastuu BS:ksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen näkemys että seksielämä olisi ohi tai jotenkin ankeampaa kun 50 tulee lasiin. Ei nyt sentään. Mieheni kesto on parempi nyt kuin 10 vuotta sitten, tuntoherkkyys ehkä hieman kärsii iän funktiona. Lisäksi jos vertaan parikymppisen erektiota tähän hetkeen, pidän itse enemmän nykyisen tuntumasta; jäykästä muttei kivikovasta. Keski-ikäisellä ei ole myöskään enää niin kiire siihen itse hydrauliikkaosastoon, eli seksi ei ole enää yhdyntäkeskeistä.

Jees, seksi on viiskymppisenä todella jees (miesnäkökulma) ja naisetkin ovat pääasiallisesti hyvin mukana, vaihdevuosien oirelun laatu merkitsee paljon, mutta ongelmatapauksia on selkeästi vähemmän kuin enemmän.

Komppaan kanssa tuota näkemystä, että tässä iässä seksisessari on pitkä ja monipuolinen ja siksi nautinnollinen. Toka kierros vaatii aikaa tai pillerin... tai se ei ole niin tarpeen, kun tuota ekaa kierrosta osaa molemmat venyttää merkittävästi. Kuten mäkihypyn pisteytyksessä, ei ole vain yhtä ulottuvuutta, ja vaikka vanhat ja nuoret painivat eri sarjassa, laadun ja fiiliksen ei tarvitse laskea.

Vierailija
324/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papoilla ja pappojen paapojilla/pickmemiahalosilla menee IRLfaktat tunteisiin kun ulikoijausbluffinsa paljastuu BS:ksi.

Vaikutat jotenkin nyreältä.

Vierailija
325/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(

Tässä juuri päälle nelikymppisiä eronneita naisia useamman läpikäyneenä voin kyllä todeta, että naiselle 42 on aikas kriittinen ikä ja siitä seuraavat viisi vuotta tuovat merkittävän muutoksen. Ellei siis ole jo 46-47 iässä aivan ulkona estetiikassa, mitä näkee hyvin paljon myös sovelluksissa.

Äijille 52 lie sitten samanlainen rajapyykki viimeistään ja jos 55 ei ole selkeästi ukkoontunut, niin kyse on poikkeuksesta. Ja ei, se ei ole seksikästä, se on vain selvää ukkoontumista, vaikka senkin voi tehdä terveen ohuesti... mutta silti se on ukkoontumista.

Vierailija
326/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on maksumuurin takana, mutta näin ihan vain ympäröiviä ihmisiä seuranneena, niin kyllä siellä uimahallissa ja luontopoluilla tulee vastaan niitä hyväkuntoisia 50v miehiä. Harmillisen usein 20-40v miehet on niitä mäkkärissä käyviä, kaljaan meneviä ja tietokoneella pelaavia. Itselle sopivan ikäistä urheilullista miestä on hankala löytää. Ja jos sattuu löytämään, niin tämä mies kyllä tiedostaa olevansa sitä hyvää vähemmistöä ja se näkyy käytöksessä.

N25

Vierailija
327/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Oma mies on 8 vuotta minua vanhempi. 10 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan mies oli varmasti ihan että score :D Mutta 42 ikävuodesta alkaen olen ottanut häntä kovaa kiinni ikääntymisessä, syytän hormoneja osin, mutta myös etätyötä. Ryhti heikkenee, massaa kertyy yläkroppaan, kasvot valahtaa ja hiukset on ohentuneet. Uskon ja luotan, ettei tämä nyt ulkonäöstä jää kiinni, mutta uskoisin toisaalta helposti, että hän saisi nuoremman ja nätimmänkin kuin minä :(

Tässä juuri päälle nelikymppisiä eronneita naisia useamman läpikäyneenä voin kyllä todeta, että naiselle 42 on aikas kriittinen ikä ja siitä seuraavat viisi vuotta tuovat merkittävän muutoksen. Ellei siis ole jo 46-47 iässä aivan ulkona estetiikassa, mitä näkee hyvin paljon myös sovelluksissa.

Äijille 52 lie sitten samanlainen rajapyykki viimeistään ja jos 55 ei ole selkeästi ukkoontu

Mihin perustat tuon ikävuoden 52? Itse koen, että 40+ ikäiset miehet ovat kyllä vanhentuneet ja keski-ikäistyneet ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Ikä alkaa näkyä, ja on sitten vain yksilöstä kiinni, kuinka paljon se kenenkin kohdalla näkyy. Mutta en sanoisi, että miesten "rajapyykki" noin kaukana on. Melkeinpä sanoisin, että se 43 pätee miestenkin kohdalla.

Vierailija
328/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on maksumuurin takana, mutta näin ihan vain ympäröiviä ihmisiä seuranneena, niin kyllä siellä uimahallissa ja luontopoluilla tulee vastaan niitä hyväkuntoisia 50v miehiä. Harmillisen usein 20-40v miehet on niitä mäkkärissä käyviä, kaljaan meneviä ja tietokoneella pelaavia. Itselle sopivan ikäistä urheilullista miestä on hankala löytää. Ja jos sattuu löytämään, niin tämä mies kyllä tiedostaa olevansa sitä hyvää vähemmistöä ja se näkyy käytöksessä.

N25

Juu kyllähän hyväkuntoisia on kaikenikäisissä, mutta ei se hyvä kunto vielä tee kenestäkään hyvännäköistä, seksuaalisesti puoleensa vetävää tai seksi- tai pariutumismielessä kiinnostavaa.

Vierailija
329/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valetta ja tietysti maksumuurin takana.

Miksi kukaan 35-vuotias haluaisi vanhan ukon, kun oman ikäisiäkin on?

Miksi kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä? 

Vai miksi "kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä"? Täällä palstalla on useasti saatu lukea, kuinka toinen nainen haluaa rikkoa miehen perheen, koska mies ei jättänytkään omaa vaimoa toisen naisen takia. Eli kyllä naiset kisaavat miehistä, vaikka sinkkumiehiä 18- 50v on suomessa kuin naisia. Silti tietyt miehet vetävät useita naisia puoleensa ja naiset alkavat tappelemaan keskenään näistä miehistä.

Miten miehistä tapellaan? En ole nähnyt tällaista ilmiötä vielä koskaan.

Vierailija
330/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat tuon ikävuoden 52? Itse koen, että 40+ ikäiset miehet ovat kyllä vanhentuneet ja keski-ikäistyneet ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Ikä alkaa näkyä, ja on sitten vain yksilöstä kiinni, kuinka paljon se kenenkin kohdalla näkyy. Mutta en sanoisi, että miesten "rajapyykki" noin kaukana on. Melkeinpä sanoisin, että se 43 pätee miestenkin kohdalla.

Äskettäisen naisystäväni kommenttiin, että "milloin viimeistään alkaa näkyä". En ollut vaikutuspiirissä, kun sanoi, ja nyt olen selvästi vaikutuspiirissä.

Ja tässä erottelisin vielä "vanhenemisen merkit" ja "ukkoontumisen". Huonot elämäntavat tuovat vanhenemista vaikka kuinka aikaisin, mutta hyvistä elämäntavoista huolimatta ukkoontuminen alkaa 50-55 vaiheessa. Ja mieluummin 52, koska viiskybäset nykypäivänä ovat monesti todella fresh ja 55 taas sitten tuskin kukaan on nuori, mitenkään (Lenny Kravitz ja muut supertähdet... näillä on rahaa laittaa ulkonäköönsä ja he laittavat, ei kande vertailla, Kyliekin vasta äskettäin alkanut kehittyä...)

Miksi näin tarkkaa? No helkkari, just elän ja todistan tätä elämänvaihetta ja erittäin vahvasti koen, että minulta on kadonnut jotain, mitä minulla vielä äsken oli. Ja naisseuraa on riittänyt, että incelinä ei tarvitse itkeä, että rumiakin ovat. Eivät ole rumia, mutta muutokset ovat... käsinkosketeltavia.

Vierailija
331/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat jotenkin nyreältä.

Ei tarvitse kilvoitella eikä maksaa deitticoacheille (mikä ero parittajaan eli pimppiin?), joten "valitettavasti" projisointiyrityksesi osuu nyt auttamatta ohisektorille, yhyy nyhyy nyreänyreänönnönnöö.

Vierailija
332/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työtön, mutta nuoret naiset ovat minusta kiinnostuneita. Johtuneeko siitä, että olen hyvännäköinen? M50

No itse asiassa minä olen hyvän näköinen mies ja 10 vuoden kaari tinderissä takana, käynnit siellä toisinaan luonnollisista syistä. Nyt on selkeästi yli 50 mittarissa ja voin kyllä sanoa, että hiljentyminen on ihan käsinkosketeltavaa.

Vielä 51 tuntuu olevan ikä, joka otetaan läpällä mukaan, mutta sitten iskee se todellisuus, että selkeästi yli 50v tyyppi ei ole millään ilveellä nuori. Kyllä se kiinnostus laskee enkä itsekään sitä ihmettele.

Sitten kun naiset iällä 53-65 alkaa olla outolintuja tai todella konservatiivisia deittisovelluksissa, ei tuo nyt oikein ole väylä enää mihinkään. Aftikkalaiset ja thaikut travel moodit ovat ainoita, jotka nappaavat nopeasti. Kiitos, mutta ei kiitos.

Niin joo, jäi vielä kehaisematta, et

Onko sulla profiiliteksti myös ja mitä siinä lukee? Itse swaippaan vasemmalle kaikki tekstittömät kuvista riippumatta, samoin ne, joiden tekstit ovat mitäänsanomatonta epäinformaatiota tyyliin "kysymällä lisää", "yksi hyvä riittää", tms. ja toki myös, jos tekstistä käy ilmi, että toinen on ihan erityyppinen kuin minä. Samoin laitan vasemmalle kaikki, jotka eivät kerro esimerkiksi ikäänsä - tällaista on miesten deittiprofiileissa jonkin verran. Lisäksi vasemmalle menee ne, joiden teksti on negatiivissävytteinen ("ethän ole sitä tai tätä", passiivis-aggressiivinen, uhriutuva, tms).

Jos tekstisi on kunnossa, voi toki olla, että ikätovereitasi on Tinderissä vähemmän. Aika monella naisella on huomattavasti tiukempi ikärajaus kuin miehillä (miehillä tuntuu menevän niin, että etsivät itseä nuorempaa naista ja korkeintaan saa olla itseä vuotta vanhempi), ja esim. itselläni ikärajaus on viisi vuotta suuntaansa. Näin ollen näen maksimissaan 51-vuotiaita, kun olen itse 46. Jos esimerkiksi ikätoiveet menevät ristiin, ei matcheja välttämättä synny senkään vuoksi.

Jännä, että näet deittisovelluksessa todella konservatiivisia naisia. Miten konservatiivisuus ilmenee? Et varmaankaan asu pk-seudulla...? Ja mitä ovat outolinnut? 

Aina kannattaa muistaa myös, että Tinderissä vaikuttaa todella paljon algoritmi. Se voi joskus piilottaa, varjobannata, joitain profiileita jopa ilman merkittävää syytä. Jos tuntuu, ettei saa vastakaikua mistään ja jos oma profiili on kunnossa, saattaa varjobannaus tai muuten algoritmi olla syynä. Kannattaa testata muitakin deittisovelluksia.

Vierailija
333/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koskea lähinnä varakkaita 50v johtavassa asemassa olevia miehiä.

Tulee mieleen maisa torppa ja hänen it-mikkonsa.

Tai kiira korpi ja hänen pankkiiri-pekka.

Eli nainen on sellainen bimbogolddiggeri joka on juuri ohittanut parasta ennen päivämääränsä ja on kiire napata joku ennenkun mahikset menee. Miehellä iso omakotitalo ja takaa sen tietyn elintason.

Tai sitten nainen joka kiinnostuu aikuisesta miehestä, jonka kanssa keskustella ja elää kahdestaan sitä parisuhdetta. Ei enää paineita perheen perustamisesta tai omakotitalon hankkimisesta, saati jostain sosiaalisen piirin rakentamisesta. On ollut ihanaa elää miehen kanssa, kenelle lapsuuden perhe on juuri sitä, perhe siellä lapsuudessa, läheisiä ihmisiä joita tavataan mahdollisuuksien mukaan muutamia kertoja talvella ja kesällä vähän useammin ja soitellaan, mutta ketkä eivät liity meidän yhteiselämäämme millään lailla muuten. Molemmilla omat ystävät, sopivasti yhteisiä harrastuksia. Baarit on baariteltu. Odotuksia ei toista kohtaan ole sillä lailla ettei molemmilla olisi tilaa keskittyä omiin työuriinsa ja mulla lapseeni. Riidellä ei tarvitse pienistä asioista kun ei ole valtataistelua tai tarvetta osoittaa olevansa oikeassa.

Nuoremmista (alle 40v) miehistä en koskaan löytänyt älykästä keskusteluseuraa. Mieheni on pian 53 ja itse 44.

Vierailija
334/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista yleistämistä, olen 33v ja raja tulee vastaan siinä 39v miehissä, mieluiten vähän itseäni nuorempi tosin. Yritystä on kyllä niillä 50+ miehillä ollut 

Samanikäinen ystäväni on aina tykännyt reippaasti vanhemmista miehistä, mutta sanoi että 43-44v on jo ehdoton raja. 

Sanoisin että nuo 35v naiset jotka jahtaavat YLI 50v miehiä ovat todella marginaalissa. Joku Elon Musk nyt voi olla poikkeus kun on oikeasti sitä rahaa millä mällätä. Siinäkin tosin se raha on se määrittävä tekijä, ei se Elon. 

Mitä edes tiedetään Elon Muskin perhesuhteista? En itse ole tätä puolta kauheasti seurannut, mutta eikös hänen lapset ole hdelmöityshoidoilla alkuun saatettu? Ei hänen kohdallaan ole kyse siitä, että naiset kokisivat Muskin puoleensavetävänä edes rahojen takia - hänellä lienee ainakin näiden uudempien naisten kanssa jonkinlainen "diili". Ja eipä hänelläkään tiettävästi niitä lapsia kovin monen naisen kanssa ole. Se määrä on pienempi mitä keskimäärin suomalaismiehellä on seksikumppaneita elämänsä aikana.

Vierailija
335/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koskea lähinnä varakkaita 50v johtavassa asemassa olevia miehiä.

Tulee mieleen maisa torppa ja hänen it-mikkonsa.

Tai kiira korpi ja hänen pankkiiri-pekka.

Eli nainen on sellainen bimbogolddiggeri joka on juuri ohittanut parasta ennen päivämääränsä ja on kiire napata joku ennenkun mahikset menee. Miehellä iso omakotitalo ja takaa sen tietyn elintason.

Tai sitten nainen joka kiinnostuu aikuisesta miehestä, jonka kanssa keskustella ja elää kahdestaan sitä parisuhdetta. Ei enää paineita perheen perustamisesta tai omakotitalon hankkimisesta, saati jostain sosiaalisen piirin rakentamisesta. On ollut ihanaa elää miehen kanssa, kenelle lapsuuden perhe on juuri sitä, perhe siellä lapsuudessa, läheisiä ihmisiä joita tavataan mahdollisuuksien mukaan muutami

Ja tämä ei mielestäni liity edes ikään, vaan kulttuuriin. Reilu 50v mies on kasvanut vielä sellaisessa kulttuurissa jossa koulussa opiskellaan yleissivistystä, lapsia ja nuoria kiinnostaa mm luonnontieteet ja useimmat lukee kirjoja ja aikakausilehtiä. Nuoremmat ikäpolvet taas pelaa videopelejä ja ammentaa sivistyksensä somesta, liikuntaharrastuksina joku salimakeilu tai ei sitäkään.

Vierailija
336/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluskyselyyn...

Olen osin maksanut palvelusta, en ole pannassa enkä ihan pohjalla, liikennettä on.

Profiilista ja biosta saan positiivista palautetta, osaan kirjoittaa enkä tyhjänpäiväisyyksiä enkä negoja.

Konservatiivisuus välittyy profiileista, se on normi kun naisen ikä alkaa olla 52-53, poikkeuksia on. Ei nyt ole pakko festareita kiertää, mutta pitäisi välittyä muukin kuin, että lapset ovat lentäneet ja ysiltä katsotaan uutiset. En tiedä mikä tässä on ja vähänkö kiinnostaisi löytää säpisevät ikätoverit. Kaksi suhdetta vuotta ikäisemmistäni on irronnut ja nämä olivat jollain kulmalla elämässä kiinni... edelleen, anomalioita.

Olen miettinyt polta heinäsuova -ilmiötä...

Ihan mitä vain, kyllä se nyt on niin, että vaikka on muut hommat kunnossa, ikä alkaa olla väärä. Siellä on muutakin tarjontaa ja aikaa on rajallisesti. Jos voi valita 48 tai 54, niin ei siinä kauaa mene.

Vierailija
337/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään ja jos näin olisikin, niin kyseessä on hyvin säilynyt 50-kymppinen. Heitäkin varmasti on kun biologinen ikä vaihtelee ihmisillä. Minun tuntemat 50-kymppiset miehet on kaljuuntuvia, muualta karvaisia, ryppyisiä, huonohampaisia ja henki haisevia huonoryhtisiä ukkoja joilla kasvaa karvatupsuja korvissa. Ei mitään kisaamisen arvoista. Ei nuoremmissakaan ja yksin on parempi kuin huonossa suhteessa. Loistoyksilöitä on mutta he on harvinaisuus.

Minä taas tunnen ihan tyylikkäästi pukeutuvia, hyväkuntoisia viisikymppisiä miehiä. MUTTA - silti keski-ikäisyys nökyy heistäKIN vaikka kuinka olisivat omassa ikäluokassaan hyvässä kunnossa ja ulkonäöllisestikin jopa nuorekkaita. Näillä miehillä voi olla kyllä vientiä, mutta kyllä sekin vienti on saman ikäisten keskuudessa. Ei nuorempia kiinnosta.

Olen itse huomannut, että jo 7 vuotta vanhemmat miehet tuntuvat ja näyttävät liian vanhoilta, vaikka olisivatkin pitäneet huolta ulkonäöstään. Olisi ihan mahdoton ajatus olla jonkun huomattavasti vanhemman kanssa.

Vierailija
338/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo pankkiiri-Pekka saanut Kiiran lesboksi ja hiuksetkin tyyliä sänki nykyään. Eli se siitä vanhempien miesten vetovoimasta vaikka rahaakin olisi takana.

Vierailija
339/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen ihan tyylikkäästi pukeutuvia, hyväkuntoisia viisikymppisiä miehiä. MUTTA - silti keski-ikäisyys nökyy heistäKIN vaikka kuinka olisivat omassa ikäluokassaan hyvässä kunnossa ja ulkonäöllisestikin jopa nuorekkaita. Näillä miehillä voi olla kyllä vientiä, mutta kyllä sekin vienti on saman ikäisten keskuudessa. Ei nuorempia kiinnosta.

Wrongo, että ei kiinnosta nuorempaa naista. Syitä tykätä:

1) tykkää vanhemmista, 2) D/s-haluja ja 3) helppo ENM-suhde sekundääriksi tai tertiääriksi ja 4) omia ongelmia, joita toisen täytyy sietää.

Tällä tavalla pääsee yli 50v kiinni jotain 15v nuorempaan, yksi noista tai vaikka kaikki. Mutta näitä ei sitten ole paljon, mutta profiilista voi kyllä arvailla jo alun (ja miksi ylipäänsä on ikähaarukassa?).

Vierailija
340/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluskyselyyn...

Olen osin maksanut palvelusta, en ole pannassa enkä ihan pohjalla, liikennettä on.

Profiilista ja biosta saan positiivista palautetta, osaan kirjoittaa enkä tyhjänpäiväisyyksiä enkä negoja.

Konservatiivisuus välittyy profiileista, se on normi kun naisen ikä alkaa olla 52-53, poikkeuksia on. Ei nyt ole pakko festareita kiertää, mutta pitäisi välittyä muukin kuin, että lapset ovat lentäneet ja ysiltä katsotaan uutiset. En tiedä mikä tässä on ja vähänkö kiinnostaisi löytää säpisevät ikätoverit. Kaksi suhdetta vuotta ikäisemmistäni on irronnut ja nämä olivat jollain kulmalla elämässä kiinni... edelleen, anomalioita.

Olen miettinyt polta heinäsuova -ilmiötä...

Ihan mitä vain, kyllä se nyt on niin, että vaikka on muut hommat kunnossa, ikä alkaa olla väärä. Siellä on muutakin tarjontaa ja aikaa on rajallisesti. Jos voi valita 48 tai 54, niin ei siinä kauaa mene.

Ai, luulin että tarkoitit konservatiivisuudella arvoja, mutta tarkoititkin vain tuollaista elämäntyyliä. Ei tuo kyllä mikään 50+ ikäisten ilmiö ole. Kyllä sitä samaa on nuoremmillakin - että elämä on sitä että käydään töissä, katsotaan illalla telkkaria ja odotetaan lomaa. Ja tätä on myös miehillä, mutta siihenhän sä et kiinnitä huomiota, koska selaat vain naisten profiileita. Olen yllättynyt, että havaitset ilmiön vasta yli 50-vuotiaana, koska itse huomasin jo 30+ ikäisenä, että monen elämä on tuollaista. Ole iloinen, että itse löydät muutakin sisältöä elämääsi! Mutta se nyt on vain karu fakta, että valtaosa ei varsinaisesti tee mitään erikoista. Osa heistä tylsistyy ja ahdistuu jopa lomille, kun eivät keksi tekemistä, kun heille palkkatyö on se, joka täyttää päivät, ja sitten työn jälkeen on "sallitua" vain möllöttää telkkarin ääressä.

Jos et itse ole sitä tavanomaisinta massaa, ei tietysti ole ihme, että oikeanlaisen ihmisen löytäminen on vaikeampaa. Tunnen ilmiön, mutta itse olen kyllä nuoresta asti kokenut, että samanhenkisiä ihmisiä on kovin vähän. Deittisovelluksissa täytyy yrittää sitten vain laatia oma ilmoitus niin, että nämä "tunnistavat" sen ja swaippaavat oikealle, mutta itse saa kyllä laittaa 99% vasemmalle. Oma taktiikkani on nimenomaan se polta heinäsuopa - se on vain Tinderissä hankala, koska algoritmi alkaa "rankaista", jos laittaa liikaa vasemmalle. Jokin muu deittisovellus voisi toimia paremmin sellaisille, jotka hakevat jotain, mitä on harvassa. Oletko kokeillut OkCupidia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi