Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
281/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän. M49

Vierailija
282/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä sit muuta ku et kolmevitosia iskemään. Fiiiiuuuu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä sit muuta ku et kolmevitosia iskemään. Fiiiiuuuu! 

Miksi? Itse mielelläni tanssin nuorempien naisten kanssa mutta seurustelukumppani pitää olla lähempänä omaa ikää. Joskus olen joutunut näyttämään ajokortista iän kun itseäni luultiin oleellisesti nuoremmaksi.

Vähemmän alkoholin kanssa läträämistä ja käytöstavat niin kyllä se siitä nuoremmillakin miehillä onnistuisi. Haluavat vain jostakin syystä antaa meille vanhemmille tasoitusta kiskomalla kaljaa kaksin käsin ja käyttäytymällä moukkamaisesti.

M59+

Vierailija
284/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas valeuutinen. Se paras 1% voi saada nuorempia mutta muut ei kelpaa edes omanikäisille naisille jotka on mieluummin yksin.

Vierailija
285/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ihan sama. Miehillä ei ole mulle koskaan ollut lopulta mitään annettavaa. Joko kädenlämpöisiä ihankivoja tai sitten kaikki on kuitenkin lopulta päättynyt särkyneeseen sydämeen.

Evvk miehet. 

Vierailija
286/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että noin suurella määrällä kolmekymppisiä olisi isän kaipuuta. Seksi ei siis niinkään kiinnosta, kun tuon ikäinen mies ei vaan enää kykene / jaksa samaa kuin 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
287/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että noin suurella määrällä kolmekymppisiä olisi isän kaipuuta. Seksi ei siis niinkään kiinnosta, kun tuon ikäinen mies ei vaan enää kykene / jaksa samaa kuin 20 vuotta nuorempi.

Hyvin jaksaa ja mällit lentää kuin 18-vuotiaana! T: M65+

Vierailija
288/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka jaksaisi, niin isoin ongelma on se ettei kiihota ryppyinen ja veltto iho eikä vanhan miehen haju. 

Vierailija
289/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvitut kisaa

Vierailija
290/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 42v, mutta viennissä on ihan jäätävä ero verrattuna nuoruuteen. Olin näkymätön tytöille/naisille nuorena, ja tänä päivänä saan aika paljon huomiota naisilta. Kyllähän se tuntuu kivalta, ja enää en pelkää yksinjäämistä. 

Ainoa mikä hieman häiritsee on se, etten saanut omia lapsia, mutta sille ei voi mitään. (Teoriassa on aikaa vielä, mutta kyllähän se juna taisi mennä jo)

Ihan kiva tietää, että vientiä tulee todennäköisesti olemaan myös tulevaisuudessa. 

Vierailija
291/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele itsellesi, vanha kurttu

N 33v

Vierailija
292/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista yleistämistä, olen 33v ja raja tulee vastaan siinä 39v miehissä, mieluiten vähän itseäni nuorempi tosin. Yritystä on kyllä niillä 50+ miehillä ollut 

Samanikäinen ystäväni on aina tykännyt reippaasti vanhemmista miehistä, mutta sanoi että 43-44v on jo ehdoton raja. 

Sanoisin että nuo 35v naiset jotka jahtaavat YLI 50v miehiä ovat todella marginaalissa. Joku Elon Musk nyt voi olla poikkeus kun on oikeasti sitä rahaa millä mällätä. Siinäkin tosin se raha on se määrittävä tekijä, ei se Elon. 

Vierailija
293/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tarkoita, että kaikilla 5-kymppisillä papparaisilla olisi "oikeus" 35-vuotiaisiin.

Jos joku 5-kymppinen vaikuttaa urheilullisen kroppansa, tuuhean tukkansa ja tyylikkään pukeutumisensa sekä sivistyneen keskustelutaitonsa ja kohteliaan käytöksensä ansiosta ikäistään nuoremmalta, niin sen voin ymmärtää. Tämä on kuitenkin äärimmäisen harvinaista. 

Totta. Nuoria ei kannattaisi johdattaa harhaan tässä asiassa. Näistä jutuista voi joskus saada sen kuvan, että mies ehtii perustaa perheen myöhemminkin. Todellisuus on paljon karumpi, harvalle on ottajaa enää keski-iässä. Sitten ei tule enää naista eikä lasta.

Samat parasta ennen -päiväyksen toimii miehille kuin naisillekin. Me ollaan hyvin samanlaisia tässä asiassa. Joka väittää muuta, niin huijaa itseään.

Vierailija
294/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkua.

Vierailija
295/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 19-24v naiset sopivat erinomaisesti neljäkymppisille ja vanhemmille miehille! Juuri niin kuin luoja on tarkoittanut.

Vierailija
296/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstat pullistelee 50-70 v ukkoja joita ei huoli kukaan ei edes oman ikäiset naiset ja tämä on FAKTA.

Olen 50+ nainen enkä kisaile kenestäkään miehestä, varsinkaan 50-70v miehistä. 

Vierailija
297/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihme tuo on. Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Ei todellakaan! 😂 45v eteenpäin miehet alkaa pappautumaan kukin eri tahtia. Mieli kääntyy sisäänpäin, kaikki elämäninto ja kyvykyys laskee kuin lehmän häntä. Naiset sen sijaan säilyttävät ponnekaan otteen elämään loppumetreille saakka.

Vierailija
298/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä ketjussa on niin hermostunut ja vihainen ilmapiiri?

Vierailija
299/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tarkoita, että kaikilla 5-kymppisillä papparaisilla olisi "oikeus" 35-vuotiaisiin.

Jos joku 5-kymppinen vaikuttaa urheilullisen kroppansa, tuuhean tukkansa ja tyylikkään pukeutumisensa sekä sivistyneen keskustelutaitonsa ja kohteliaan käytöksensä ansiosta ikäistään nuoremmalta, niin sen voin ymmärtää. Tämä on kuitenkin äärimmäisen harvinaista. 

Totta. Nuoria ei kannattaisi johdattaa harhaan tässä asiassa. Näistä jutuista voi joskus saada sen kuvan, että mies ehtii perustaa perheen myöhemminkin. Todellisuus on paljon karumpi, harvalle on ottajaa enää keski-iässä. Sitten ei tule enää naista eikä lasta.

Allekirjoitan tuon lasten osalta. Jos lapsia haluaa niin pitää toimia nuorena. Itse olen valinnut lapsettomuuden ja vielä näin vanhemmalla iällä saanut kertaaleen pakitkin sen vuoksi että kysyttäessä sen (vasektomia) kerroin.

Naisten osalta tuo väite ei pidä paikkaansa, kunhan pitää omasta kunnostaan, ulkonäöstään ja ruokavaliostaan huolta. Tästä on muillakin havaintoja.

Toki terveysongelmat voivat tehdä vanhemmiten kiusaa mutta itselläni ei edes sydäninfarkti ole menoa hidastanut. Pikemminkin päinvastoin: Muistutus kuolevaisuudesta herätti huomaamaan että jos aikoo vielä elää niin se eläminen on syytä aloittaa nyt eikä joskus myöhemmin.

M59+

Vierailija
300/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi tietää, miksi kukaan 50-60 v nainen taistelisi mistään miehestä? Tai edes nuorempi?

Kuka on niin pöllö, että ottaa ukon ristikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan