Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
261/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu ihan varmasti, en tiedä yhtään kolmekymppistä joka katselisi kuuskybäsiä äijiä.

Olen 6-kymppinen ja yökerhossa tuli 3-kymppinen pokaamaan. Kysyin kohteliaasti hänen ikänsä ja kerroin sen jälkeen omani jonka jälkeen kyseinen neiti jatkoi nopesti eteenpäin. Olen hoikka ja hyvinsäilynyt ja olin tummassa, hyvinistuvassa puvussa. 

Mitä hittoa kuusikymppinen vaari tekee yökerhossa? 

Vierailija
262/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala omaishoitajaksi kurttukäävälle, siitä voitte olla varmoja.

Tuskimpa sinäkään ikinuorena pysyt. Siellä attendossa tv-huoneessa tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu ihan varmasti, en tiedä yhtään kolmekymppistä joka katselisi kuuskybäsiä äijiä.

Olen 6-kymppinen ja yökerhossa tuli 3-kymppinen pokaamaan. Kysyin kohteliaasti hänen ikänsä ja kerroin sen jälkeen omani jonka jälkeen kyseinen neiti jatkoi nopesti eteenpäin. Olen hoikka ja hyvinsäilynyt ja olin tummassa, hyvinistuvassa puvussa. 

Varmaan harhautunut sinne dementiavaelluksillaan.

Vierailija
264/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!"

Deittauswalmentaalikeissi voi tunkea "tuomionsa" jonnekin minne ei (toivottavasti) aurinko paista. Ketään normijärkistä naista ei kiinnosta kisailla viisikymppisistä riviröhöreijoista, oli heillä sitten oikeasti tai kuvitteellisesti valinnanvaraa tai ei.

Olet kyllä ihan totaalisen sekaisin. Olen 5-kymppinen pukumies. Hoikka, hyvännäköinen, nuorekas, varakas; yleisesti kaikin puolin puoleensavetävä. Kolmekymppiset naiset käyvät päälle yökerhossa, hyvännäköiset. Minulla on 5-kymppisenä todellakin varaa valita kenen kanssa haluan deittailla. Deittivalmentaja tietää mistä puhuu.Sinä olet lähiössä lurkkaava ressukka

Vierailija
265/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 35-vuotias "kisaisi" viisikymppisestä miehestä? Kyllähän siihen jokin syy pitäisi olla, kun omanikäisiäkin on olemassa. Ja jos 35-vuotiaat "kisaisivat" viisikymppisistä, pitäisi tällaisia pariskuntia oikeasti näkyä jossain - mutta nythän käytännössä niitä ei näe lähes missään ikinä, koska noin isojen ikäerojen suhteet ovat niin harvinaisia.

Vierailija
266/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 35-vuotias "kisaisi" viisikymppisestä miehestä? Kyllähän siihen jokin syy pitäisi olla, kun omanikäisiäkin on olemassa. Ja jos 35-vuotiaat "kisaisivat" viisikymppisistä, pitäisi tällaisia pariskuntia oikeasti näkyä jossain - mutta nythän käytännössä niitä ei näe lähes missään ikinä, koska noin isojen ikäerojen suhteet ovat niin harvinaisia.

Miehiä ahdistaa se, että he tutkitusti vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina kuin naiset. Siksi uhoavat kovaan ääneen, kun niin kovasti asia ahdistaa ja tekee papoille itkuisen olon.

Vierailija
267/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala omaishoitajaksi kurttukäävälle, siitä voitte olla varmoja.

Tuskimpa sinäkään ikinuorena pysyt. Siellä attendossa tv-huoneessa tavataan.

Ette tapaa, kun olette täysin eri ikäisiä.

-ohis

Vierailija
268/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään ja jos näin olisikin, niin kyseessä on hyvin säilynyt 50-kymppinen. Heitäkin varmasti on kun biologinen ikä vaihtelee ihmisillä. Minun tuntemat 50-kymppiset miehet on kaljuuntuvia, muualta karvaisia, ryppyisiä, huonohampaisia ja henki haisevia huonoryhtisiä ukkoja joilla kasvaa karvatupsuja korvissa. Ei mitään kisaamisen arvoista. Ei nuoremmissakaan ja yksin on parempi kuin huonossa suhteessa. Loistoyksilöitä on mutta he on harvinaisuus.

Vierailija
269/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ottaa mammoilla koville :D

Vierailija
270/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ahdistaa se, että he tutkitusti vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina kuin naiset. Siksi uhoavat kovaan ääneen, kun niin kovasti asia ahdistaa ja tekee papoille itkuisen olon.

Kaksi kertaa kirkkaammin palava liekki palaa puolet vähemmän aikaa. Miksi hyvän elämän jälkeen ahdistaisi? 😏

Vierailija
271/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi mitään uhota tai välittää muiden seurusteluista? Itse en usko kolmekymppisten minusta kiinnostuvan ja vastaavasti en itse kiinnostu kolmekymppisistä. Elämme niin erilaisessa elämänvaiheessa ja erilaisin kokemuksin, etten usko meillä olen hirveästi yhteistä. 

Vierailija
272/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo on. Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Vierailija
273/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanotaan että komeat viisikymppiset. Oltava varallisuutta ja varmaankin luonne hyvä. Kuinka montaa vapaana näitä. Itse 35v. naisena katselin vain omanikäisiä ja ollessani 50v. seurustelin jopa 36v. kanssa. Nyt 60v. olisin leski tai omaishoitaja jos mieheni olisi yli 80v. 

Vierailija
274/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista mikäli on totta. Itseäni ei kiinnostaneet nuorena vanhat miehet yhtään enkä muista että kukaan samanikäisistä kavereista tai tutuista olisi deittaillut vanhempia miehiä. Ihan eri elämänvaihe eikä mitään yhteistä. 10 vuotta ylöspäin tai alaspäin on kyllä itselleni ehdoton maksimi, että osaan edes ajatella toista sillä tavalla kiinnostavana. Olen 49.

Vierailija
275/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD

Vierailija
276/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista ja närkästyneistä kommenteista näkee, että keski-ikäisiä naisia kiukuttaa. :DDD

Itsepä ovat elämänsä feminismillä pilanneet.

Vierailija
277/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä ovat elämänsä feminismillä pilanneet.

Tämäpä! Voimaantuneena erotaan neljän kympin jälkeen (tosiasiassa esivaihdevuosien hormoniheittelyiden takia) ja ihmetellään miksi ei miehiä löydy! Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
278/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu...

Olen 6-kymppinen ja yökerhossa tuli 3-kymppinen pokaamaan....

Ainakin minä olen siellä tanssimassa hyvän musiikin tahdissa. Nuoremmilla miehillä tuntuu naisten mukaan kunto usein loppuvan kesken.

Onneksi eivät suosimassani diskossa juurikaan soita nuorisomusiikkia (1990- tai 2000-lukua) vaan keskittyvät siihen vanhempaan ja klassiseen (Donna Summer,...). 

M59+

Vierailija
279/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valetta ja tietysti maksumuurin takana.

Miksi kukaan 35-vuotias haluaisi vanhan ukon, kun oman ikäisiäkin on?

Miksi kukaan nainen yleensäkään "kisaisi" mistään miehestä? 

Useimmat tuskin haluavat kovin paljon vanhempaa, mutta toisaalta ei viisikymppinen mikään vanha ukko ole, riippuu toki henkilöstä/henkilöistä. Meillä ikäero on n. 10 v, mutta se on ja oli täysin sivuseikka.

Vierailija
280/527 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko minäkään. Suomessa on miehiä paljon enemmän kuin naisia, miksi naisten pitäisi tapella samoista (vanhoista) ukoista.

Koska naisten silmissä houkuttelevia miehiä on miesten korkein 10%. Heille ei muu juuri kelpaa. Niitä miehiä taas on huomattavasti vähemmän, kuin heistä kiinnostuneita naisia. Tilannehan olisi kuvaamasi kaltainen, jos naisen alkaisivatkin Orimiattilan kyöstejä ja kangasharjun keijoja.

Mutta sun tekstistä paistaa rivien välistä sellainen voimaantuminen, että sä et tosiasioita tunnusta. Jankutat varmaan vain, että sinähän et koskaan kenestäkään taistele. Etkä taistelekaan ja oikeastaan olet jo vähän katkeroinut miehille. Yksin tulee sinun elää ja yksin olla. Siihenkin sä voimaantuneena vastaat, että sitähän sä haluatkin. Oikeasti itket itsesi iltaisin uneen.