Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!

Vierailija
16.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?

Kommentit (527)

Vierailija
241/527 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu ihan varmasti, en tiedä yhtään kolmekymppistä joka katselisi kuuskybäsiä äijiä.

Olen 6-kymppinen ja yökerhossa tuli 3-kymppinen pokaamaan. Kysyin kohteliaasti hänen ikänsä ja kerroin sen jälkeen omani jonka jälkeen kyseinen neiti jatkoi nopesti eteenpäin. Olen hoikka ja hyvinsäilynyt ja olin tummassa, hyvinistuvassa puvussa. 

Vierailija
242/527 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli sinkkumarkkinoilla hetken, ikää 55, kivan näköinen, erikoislääkäri joten todella hyvätuloinen ja kyllä vientiä oli, myös nuoret naiset olivat kimpussa. Tuosta puoli vuotta ja nyt on kihloissa ikäisensä naisen kanssa joka on ammatiltaan opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja nämä prostituutiolla itsensä elättäneet ihmisparat ovat kanssasi vain rahan takia odottaen kuolemaasi"

Siihen asti kunnes passi tulee postissa. Sen takia laitan ne paksuksi heti. Sitten kun tulee ero, niin menen vaan hakemaan nuoremman filpuista tilalle. Nyt on jo viides menossa.

Kunhan maksat elarit. Viisi isätöntä lasta tarkoittaa, ettei sulle käyttörahaa jää. Köyhä 50-vuotta täyttänyt rupukka, pohjasakkaa.

Maksurästit ulisotossa, passia ei myönnetä 😂

Olen työkyvyttömyys eläkkeellä. Ruokajonosta haen ruoat jotta jäisi rahaa säästöön.

Juu juu. Ei siis nuorta naista. Eikä edes ikäistäsi.

Minulla on nykyisin 27 vuotias filip

Hyvä sulle - way to go!

Vierailija
244/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk joku vanha ukko. 10 vuotta max raja 

Olen todella timmi 60v mies. En todellakaan vilkaisekkaan alle 15v nuorempia. Ovat ihan hirveitä vanhuksia. Lähes 30v nuoremmat ovat kiinnostuneita yössä, joten tiedän markkina-arvoni. Olen myös taloudellisesti riippumaton. 

Vierailija
245/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin tinderiä pari vuotta sitten. Sain matcejä enimmäkseen 20 - 30 naisilta. Olen 50. Aina ekoilla treffeilla nuo nuoret oli valmiita sänkyyn. Tovin jälkeen löysin 45 sopivan tädin ja poisyin tinderin. Vain heikkomielinen uskoo nämä sinun tarinasi. Itse olen David Beckham ulkonäöltäni ja Tinderissä nolla matchia.

Vierailija
246/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuoremmat onnenonkijat vaanivat vanhoja ukkoja. Nettiin vain arvo-osuustilin saldo, tiedot kiinteistöistä ja maininta, että ei ole rintaperillisiä, niin a vot. 

Vierailija
247/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi tietää, miksi kukaan 50-60 v nainen taistelisi mistään miehestä? Tai edes nuorempi?

Mulla on hyviä juttuja lähes jokapäivälle, olen peto pussamaan ja rassaamaan, yletän korkeammalle kuin sinä ja kun kävelemme käsikädessä kesäyössä välimeren aaltojen lyödessä hiljaa rantaan niin siinä on jotain perin maagista.

Vierailija
248/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettu on. Jopa 20 v ovat kiinnostuneita. Itse en vaan mitenkään voi heitä ymmärtää.

Vierailija
249/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, kuulostaapa hyvältä. Ehkä kilttimiehellekin olisi kohta kysyntää 🤗

Vierailija
250/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!"

Deittauswalmentaalikeissi voi tunkea "tuomionsa" jonnekin minne ei (toivottavasti) aurinko paista. Ketään normijärkistä naista ei kiinnosta kisailla viisikymppisistä riviröhöreijoista, oli heillä sitten oikeasti tai kuvitteellisesti valinnanvaraa tai ei.

Olet kyllä ihan totaalisen sekaisin. Olen 5-kymppinen pukumies. Hoikka, hyvännäköinen, nuorekas, varakas; yleisesti kaikin puolin puoleensavetävä. Kolmekymppiset naiset käyvät päälle yökerhossa, hyvännäköiset. Minulla on 5-kymppisenä todellakin varaa valita kenen kanssa haluan deittailla. Deittivalmentaja tietää mistä puhuu.

Vierailija
251/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laska älä katso:

1. Enemmän tekeminen miehen eteen ei lisää hänen arvostustaan, vaan voi saada hänet pitämään sitä itsestäänselvyytenä.  

2. Mies arvostaa naista, joka panostaa itseensä, ei naista, joka uhrautuu hänen puolestaan.  

3. Miehet eivät kaipaa jatkuvaa draamaa, vaan naisen, joka saa heidät tuntemaan itsensä hyväksi.  

4. Ole vaikeasti saatavilla elämäsi takia, mutta helppo ja miellyttävä olla lähellä.  

5. Itseluottamus on vetovoimaista tiedosta oma arvosi äläkä pelkää sanoa, mitä haluat.  

6. Jos mies ei ole kiinnostunut tai valmis, et voi muuttaa häntä. Jatka eteenpäin.  

7. Jos mies ei ole varma sinusta, älä odota häntä, vaan pidä omat vaihtoehtosi avoinna.  

8. Nuoret miehet eivät yleensä ole valmiita vakavaan suhteeseen tai perhe-elämään.  

9. Jos mies pyytää tilaa, anna sitä. Liiallinen takertuminen saa hänet pakenemaan.  

10. Seksi ei saa miestä kiintymään, jos hän ei ollut alun perin kiinnostunut.

Vierailija
252/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian laska älä katso:

1. Enemmän tekeminen miehen eteen ei lisää hänen arvostustaan, vaan voi saada hänet pitämään sitä itsestäänselvyytenä.  

2. Mies arvostaa naista, joka panostaa itseensä, ei naista, joka uhrautuu hänen puolestaan.  

3. Miehet eivät kaipaa jatkuvaa draamaa, vaan naisen, joka saa heidät tuntemaan itsensä hyväksi.  

4. Ole vaikeasti saatavilla elämäsi takia, mutta helppo ja miellyttävä olla lähellä.  

5. Itseluottamus on vetovoimaista tiedosta oma arvosi äläkä pelkää sanoa, mitä haluat.  

6. Jos mies ei ole kiinnostunut tai valmis, et voi muuttaa häntä. Jatka eteenpäin.  

7. Jos mies ei ole varma sinusta, älä odota häntä, vaan pidä omat vaihtoehtosi avoinna.  

3 ja 4 riittäää

Vierailija
253/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä täyttä potaskaa. En tunne yhtään naista joka haluaa vanhemman ukon. Ukot vanhenee muutenkin aiemmin, jo alla 40v on osa harmaahapsia kaljamahoineeen ja harrastukset kaljanjuonti sohvalla.

No on tosiaan täyttä potaskaa. Ikäiseni naiset ovat mummoja. Olen 60, urheilen, olen hoikka, ei ole harmaita hiuksia ja olemukseni on nuorekas. Yössä paljon nuoremmat naiset yrittävät iskeä, nuorimmat alle kolmekymppisiä.

Vierailija
254/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, kuulostaapa hyvältä. Ehkä kilttimiehellekin olisi kohta kysyntää 🤗

Rupsahtamisesi ei tee sinusta hotimpaa.

Vierailija
255/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinkku%C3%A4idille_sulhanen

Sinkkuvanhempi = oksymoroni:

SINKku = Single Income No Kids.

DINKku = Dual Income No Kids.

vs

Single Parent = kieliopillisesti oikea termi = suomeksi YH (yksinhuoltaja). Tjeu ja eikun googlaamaan.

Single Mother

Single Father

Yksinhuoltaja on eri asia. Esim. minä olen eronnut ja asun lasteni kanssa, mutta en ole yksinhuoltaja. Toisaalta sana "sinkku" on suomea, vaikka englanninkielisestä termistä alunperin juontaisikin juurensa, ja niinpä sillä on se merkitys, mikä sillä suomenkielessä on. Suomessa sinkku tarkoittaa ihmistä, joka ei ole parisuhteessa, ja sitä käytetään sekä lapsettomista että niistä, joilla on lapsia.

Vierailija
256/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ne pikkurahalla pantavat baarityöt siellä Thaimaassa mitään kympin kaunottaria ole. Nuoria ja hoikkia kyllä, mutta tyypillisesti tihrusilmäisiä ja ruskeaihoisia, nenän virkaa toimittaa lähinnä kaksi sierainta keskellä naamaa. Ne aidosti kauniit La Lisan näköiset Thai -prostitoidut pyörivät yleensä kalliissa yökerhoissa ja ovat freelancereita. Heillä on varaa valita asiakkaansa, joten viisikymppisen möhömahan pitää maksaa vino pino batheja, että olisi saumaa.

Toiseksi, ne komeat 20-30 vuotiaat menevät Thaimaassa(kin) sinun edellesi.

Kolmanneksi, miksi jauhat ylipäätään prostituoiduista ketjussa, joka käsitelee parinvalintaa? Maksullisissa käynti ei ole parinvalintaaa."

Kyllä ne ysin ja kympin muijat voivat yrittää pyytää 5000 bahtia joltakin tyhmältä farangilta joka on juuri astunut koneesta. Harvemmin sellaisia toopeja löytyy, kun taas kauniita naisia on heitä 100x enemmän.

Kun vähän neuvotellee saa kyllä noita laatumuijiakin panna todella halvalla. Itseasiassa, sanoisin että ihan naurettavan halvalla olen pannut niitä.

Ja, ei. Ei ne 20-30v miehet mene ohi. Raha ratkaisee, ja harvalla tuon ikäisellä on rahaa. Vaikka olisi rahaa, niin ei tuollaisia miehiä kiinnosta maksaa seksistä kun saavat muutenkin.

Vierailija
257/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä täyttä potaskaa. En tunne yhtään naista joka haluaa vanhemman ukon. Ukot vanhenee muutenkin aiemmin, jo alla 40v on osa harmaahapsia kaljamahoineeen ja harrastukset kaljanjuonti sohvalla.

No on tosiaan täyttä potaskaa. Ikäiseni naiset ovat mummoja. Olen 60, urheilen, olen hoikka, ei ole harmaita hiuksia ja olemukseni on nuorekas. Yössä paljon nuoremmat naiset yrittävät iskeä, nuorimmat alle kolmekymppisiä.

Ja sinä olet vaari ja kuolet todennäköisesti selvästi nuorempana kuin se "ikäisesi mummo". Ihmekös se, että sinua kiukuttaa.

Vierailija
258/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin toimeentuleva akateeminen sinkkumies, 60. Pukeudun hyvin, pidän itsestäni huolta, tukka on päässä eikä mahaakaan ole. Arvostan naisia. Olen kohtelias ja keskustelutaitoinen. Vientiä on, eikä ikä näyttäisi oleva este. Kenties enemmän kuin koskaan ennen.

Ei tulisi kyllä mieleenkään metsästellä alle 40-vuotiaita. En minä heitä sängystä poiskaan potki, mutta parisuhteet solmitaan kyllä suunnilleen samalla aaltopituudella olevien kanssa. Mitä ihmeen yhteistä löytäisin itseäni yli 20 vuotta nuoremman kanssa?

Ihan toinen juttu on, että aika iso osa yli viisikymppisistä naisista on päästänyt itsensä fyysisesti aika huonoon kuntoon. 10-15 kiloa ylipainoa on enemmän sääntö kuin poikkeus. Läski on ollut minulle aikamoinen turnoff aina, enkä voi asialle oikein mitään. Tämä koskee tietysti pelkkää seksuaalista vetovoimaa; ei ylipaino muutoin tee kenestäkään huonompaa ihmistä.

Vierailija
259/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tää valitettavasti menee. Itse olen eroamassa tuollaisesta miehestä , josta artikkelissa puhutaan ja kyllä v" tuttaa tietää, että ei aikaakaan kun sillä on varmasti nuorempi kainalossa. Itse tuskin löydän enää ketään. Olen nähnyt tämän homman ihan käytännössä, ns hyviä , koulutettuja ja komeita miehiä on niin vähän saatavilla , että niitä ei vaan riitä kaikille samanlaisille naisille.  Siksi ei haittaa jos miehellä on vähän liikaa ikää , eikä oikeastaan sekään että on vähän päävikainen ( tämä nyt muutenkin tulee ilmi vasta kun on myöhäistä)

N 46

No ei se nyt niin mene, että koulutetuista miehistä kelpaisi vaikka joku liian vanha. Sanotaan nyt näin, että yhdellä tai kahdella vuodella voi joustaa erityisen kiinnostavan persoonan kohdalla, jos vetovoimaa on valtavasti, mutta käytännössä tällainenkin olisi aika harvinainen skenaario. Hyvä, koulutettu ja komea mies voi olla haluttu omassa ikäluokassaan, mutta ei sellainen viittäkymppiä lähestyvä komea mies ole komea huomattavasti nuorempien naisten mielestä, joiden kriteereissä standardina on se 30-35-vuotiaan näköinen mies. Viisikymppinen mies on komeanakin viisikymppinen.

Vierailija
260/527 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele itsellesi, rupsu vanha ukko