Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Osa naisista tarvitsee elättäjän, koska omilla kyvyillä ei saavuta itsenäistä elämää!
https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/kokeneella-deittausvalm…
Deittausvalmennuksessa hän kehottaa rehellisyyteen. Teeskentely ei kannata.
Jos haluaa tasaista, turvallista elämää, niin jollain tavalla sen täytyy näkyä deittiprofiilista, jotta viehätät niitä ihmisiä, jotka haluavat kulkea samaan suuntaan.
Valmennukseen Mia Halonen kävi koulutuksen vuosina 20062007 Suomessa. Koulutus kulki rakkausvalmennuksen nimellä ja sen perustaja oli Sari Norkola. Omassa toiminnassaan Halonen muutti valmennuksen nimeksi deittausvalmennus.
Ihmisillä oli valtava tarve (?), että etsisin (minäminämulle€€€) heille sen oikean, mutta eihän ketään voi pakottaa rakastumaan. Deittausvalmennus kuvaa paremmin sitä, mihin tällä pyritään. Miten voit itse auttaa itseäsi, Halonen kuvailee.
Halosen valmennettavista suurin osa on miehiä, jotka etsivät itselleen naispuolista kumppania. Heille hänellä on kullan arvoinen ohje.
Lukekaa naisten kirjoittamia romaaneja, eikä vain yhtä, vaan laajalla skaalalla. Sitä kautta saatte ymmärrystä naisten ajattelusta.
Monesti ohje yllättää miehet. Halosen näkemyksen mukaan miehet ja pojat eivät useinkaan tartu luontevasti naiskirjailijoiden teoksiin. Se näkyy hänen mukaansa erityisesti isänpäivän aikaan, jolloin lahjakirjoiksi kaupataan mieskirjailijoiden teoksia ja sotakirjallisuutta.
Kannattaa kyseenalaistaa koko huuhaamuotitermi(t): "rakkausvalmennus": ei prostituoitukaan ole esim. "sexcoach".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinkku%C3%A4idille_sulhanen
Sinkkuvanhempi = oksymoroni:
SINKku = Single Income No Kids.
DINKku = Dual Income No Kids.
vs
Single Parent = kieliopillisesti oikea termi = suomeksi YH (yksinhuoltaja). Tjeu ja eikun googlaamaan.
Single Mother
Single Father
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
kolmekymppisenä naisena omanikäiset miehet tuntuu toivottoman epäkypsiltä, tärkeintä on pleikkari ja kavereiden kanssa kaljoittelu, miesystäväni on 14 vuotta minua vanhempi ja koen meidän olevan samalla henkisellä tasolla.
Voi olla, mutta kauanko sen kroppa sulle riittää. Mä treffailin 12 vuotta vanhempaa, jonka muna ei kovettunut kunnolla. Ei mitään iloa sängyssä siitä äijästä, eikä se mikään silmänilokaan ollut.
Olit liian ruma ja läski. Itse olen homomies, ja 17 vuotta
Juu juu, mies ottaa tosiaan ruman läskin kun pääsee itse valitsemaan 😂 ja suolessa ihan sana, mitä sinne lykkää kun tuntoa ei ole.
Miesten erektioissa on valtava ero jo kolmekymppisenä. Riippuu ihan miehen verisuonten tilasta.
Missä sanottiin, että pääsi valitsemaan? Ehkä tuo nuori rumilus oli ainoa nainen joka kelpuutti miehen. Ja jos erektio ei ole iästä kiinni, niin sittenhän nainen voi ihan yhtä hyvin valita vanhemmankin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista tarvitsee elättäjän, koska omilla kyvyillä ei saavuta itsenäistä elämää!
Ei enää nykyään länsimaissa. Heikoilla jäillä olet jos tuo on se ainut "avu", jolla pyrit parisuhteeseen (tai monikossa parisuhteisiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee--sus mitä pas-kaa! Yhtäkään naista ei kiinnosta kuin miehen rahat!
Väärin arvattu incel-poika.
Olen 50v työtön mies ja kun olin yöbileissä, niin naiset jotka tulivat minua pokaamaan olivat 30-45v. Yhtäkään ei kiinnostanut löytyykö minulta edes työpaikkaa rahasta puhumattakaan.
Vinkki: Jos osaat olla tanssilattialla ilman mitään pokailutarkoitusta ihan vain tanssimassa, niin se tekee vaikutuksen naisiin iästä riippumatta.
Hieman samansuuntaista kokemusta täällä. Itse olen kymmenisen vuotta vanhempi. Luulin että parasta-ennen - päivämäärän ohittuminen eli oranssi -30% tarra näkyisi otsasta jo kauas. Mutta kun on koko illan ajokunnossa, jaksaa tanssia tuntikausia eikä aktiivisesti (lue: epätoivoisesti) yritä ketään pokata niin ilmeisesti miehen kiinnostavuus lisääntyy. Nuorempana olin tanssiessani varsin näkymätön ja välissä yli 25 vuotta parisuhteessa joten tämä on minulle varsin uusi kokemus.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
35-vuotiaat miehet haluaa vielä lykätä lastentekoa vielä viidellä-kymmenellä vuodella. Ikäisensä naiset eivät ehdi odottaa noin kauaa
Vanhojen ukkeleiden lapset ovat usein autisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Komea mies kohteli mua huonosti. Sen takia vittuilen taviksille kostoksi ja deittailen vain superkomeita miehiä"
Voihvittu naisten logiikan kanssa.
Niin? Mahdat(te) tuollekaan marginaalille lain ja moraalin puitteissa mitä? Miksi kukaan ("tavis")mies edes silti yhä haluaisi tuollaistaKIN naista (lähinnä irtopllua)?
En tiedä. Käyn nykyisin vaan pan emassa hyvin nuoria naisia thaimaassa.
Suominaiset voivat voima antua, vaahdota ja pyöriä mustien ja ruskeiden pippelin karu sellissä ihan vapaasti, ei se mun elämään vaikuta.
T. Komea M51
Ei helvata. Ylpeileekö joku urpo tosiaan sillä, että käy maksullisissa naisissa. Siinä on tasokkuus miehestä kaukana. Edes komeus ei pelasta tilannetta. Tosin veikkaan, että on komea vain omasta ja niiden maksettujen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Komea mies kohteli mua huonosti. Sen takia vittuilen taviksille kostoksi ja deittailen vain superkomeita miehiä"
Voihvittu naisten logiikan kanssa.
Niin? Mahdat(te) tuollekaan marginaalille lain ja moraalin puitteissa mitä? Miksi kukaan ("tavis")mies edes silti yhä haluaisi tuollaistaKIN naista (lähinnä irtopllua)?
En tiedä. Käyn nykyisin vaan pan emassa hyvin nuoria naisia thaimaassa.
Suominaiset voivat voima antua, vaahdota ja pyöriä mustien ja ruskeiden pippelin karu sellissä ihan vapaasti, ei se mun elämään vaikuta.
T. Komea M51
Ei helvata. Ylpeileekö joku urpo tosiaan sillä, että käy maksullisissa naisissa. Siinä on tasokkuus miehestä kaukana. Edes komeus ei pelasta tilannetta. Tosin veikkaan, et
No, jos mies on itse jokanaisen ilmainen h*ora ja jopa valmis maksamaan, niin munassahan ne aivot on.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät ole miehiä, eivät ajattele/toimi, kuten miehet vaikka kaltaisesi simppelijormat niin luulevat, koska eivät ymmärrä/tunne edes itseään saati muita miehiä taikka varsinkaan naisia. Etpä kovin komea/haluttu voi olla kun kerran joudut metsästämään ( + maksusta ) nämä nuoremmat patjasi maista, joissa naisilla mahdollisuudet ja arvostus miehiä alempia."
Olipa sekavaa tekstiä.
Eipä suomessa komeakaan 20-30v mies pääse jatkuvasti panemaan ysin tai kympin 20v muijia. Niitä kun on niin harvassa täällä.
Thaimaassa se hoituu pikkurahalla.
Ei ne pikkurahalla pantavat baarityöt siellä Thaimaassa mitään kympin kaunottaria ole. Nuoria ja hoikkia kyllä, mutta tyypillisesti tihrusilmäisiä ja ruskeaihoisia, nenän virkaa toimittaa lähinnä kaksi sierainta keskellä naamaa. Ne aidosti kauniit La Lisan näköiset Thai -prostitoidut pyörivät yleensä kalliissa yökerhoissa ja ovat freelancereita. Heillä on varaa valita asiakkaansa, joten viisikymppisen möhömahan pitää maksaa vino pino batheja, että olisi saumaa.
Toiseksi, ne komeat 20-30 vuotiaat menevät Thaimaassa(kin) sinun edellesi.
Kolmanneksi, miksi jauhat ylipäätään prostituoiduista ketjussa, joka käsitelee parinvalintaa? Maksullisissa käynti ei ole parinvalintaaa.
"Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!"
Deittauswalmentaalikeissi voi tunkea "tuomionsa" jonnekin minne ei (toivottavasti) aurinko paista. Ketään normijärkistä naista ei kiinnosta kisailla viisikymppisistä riviröhöreijoista, oli heillä sitten oikeasti tai kuvitteellisesti valinnanvaraa tai ei.
Miksi sitten ne 40+ miehet (osa ainakin) valehtelee itsensä aina nuoremmaksi eikä vaikkapa 52-vuotiaaksi tai jopa ole rehellisesti keski-ikäisiä, jos kerran sellaisilla on kysyntää? Yleensähän se menee niin, että naisilla on ikärajana 5 vuotta suuntaansa omasta iästään ja miehillä 18-30 vuotta omasta iästä huolimatta.
Kyllähän niitä 50-kymppisiä olis jonoksi asti, mutta minä ainakin etsin miestä, jonka kanssa vanheta ja matkustella yhdessä. Ei niin että mies kuolee 20 vuotta mua ennen. Jos etsisin vaan seksiseuraa, niin kallistuisin itseäni hieman nuorempaan. 29 N
Nyt on kyllä täyttä potaskaa. En tunne yhtään naista joka haluaa vanhemman ukon. Ukot vanhenee muutenkin aiemmin, jo alla 40v on osa harmaahapsia kaljamahoineeen ja harrastukset kaljanjuonti sohvalla.
Kyllähän näitä hyvännäköisiä viisikymppisiä miehiä välillä näkee. Mutta ei heitä liikaa ole, ovat enemmän poikkeus massasta. Voin ihan hyvin kuvitella, että heille löytyy seuraa nuoremmistakin naisista. Itse en seurustelemaan alkaisi selvästi vanhemman kanssa, mutta sinkkuna voisin ihan hyvin pitää satunnaista hauskaa kyllä. Edellyttäen, että se mies olisi siis komea ja mukava.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään. Suomessa on miehiä paljon enemmän kuin naisia, miksi naisten pitäisi tapella samoista (vanhoista) ukoista.
Koska heillä rahaa
Ja sehän se on nykyisille suomalaisille demariämmille kaikki kaikessa. Päästä kuppaamaan suoraan miesten lompakoille kun miehet on vähentäneet työntekoa, hankintoja sekä kaikkea millä syöpäiset demarit ylläpitävät loisimistaan, verovaroja kuppaamalla. Joten ä m m ä t luonnollisina opportunisteina suuntaavat suoraan menetettyjen verovarojen syntylähteille, eli nettoveroja generoivien ja maksavien miesten lompakoille.
Kummasti ä m m ä t osaa kapitalistiseen tyyliin siinä kohtaa tehostaa ja karsia turhia väliportaita, kun on omat välittömät taloudelliset edut kyseessä. Jää valtio ja sosiaalisyöpä vähemmälle kun resurssit käy niukemmiksi eli kupattavia verovaroja on vähemmän ja tarvii tunkea suoraan sammon kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaksi kertaa suhde 20v nuoremman naisen kanssa. Jos olisin halunnut lisää lapsia, toinen olisi voinut johtaa avioliittoon.
Deittauskoijari voisi nyt tarkentaa tarkoittaako tosissaan, että myös tällaisista iäkkäämmistä panopatjaruikkijamiehistä pitäisi naisten ihan kilvoitella ykköspatjaksi päästäkseen?