Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 32 ja koen, että jo 10 vuotta vanhempi mies on keskimäärin liian vanha mulle. Viiskymppinen olisi aivan liian vanha suhteessa omaan ikääni, en halua tietentahtoen tilannetta missä puoliso on 80-v kun ite oon reipas 60-v. Varmaan poikkeuksia aina löytyy mut en kyllä tieten tahtoen hae kauheasti itseäni vanhempaa puolisoa.
Voisi myös kuvitella, että semmoset kolmekymppisten ihailemat eli luultavasti komeat, ei-kaljuuntuvat, urheilulliset ja hyvin tienaavat viisikymppiset sinkkumiehet olisi lopulta aika pieni ryhmä tossa ikäpolvessa. En näe miksi joku tosi tavallinen viisikymppinen ihan kiva mies olisi kolmekymppisten joukossa jotenkin erityisen suosittu.Melko moni 50+ mies tienaa hyvin, todennäköisesti suurin edustus kovatuloisimpien joukossa
Nuoremmat miehet ehtivät tienata vuosikymmeniä kauemmin. 50+ miehellä työvuosi vajaat 20 ja tulot putoo puoleen eläkkeellä.
Kamala haljuharmaa pickmeshakurppa ja "deittausvalmentaja" millä meriiteillä? Saanut iskettyä uliharmaapappan?
pätee vain helsingissä ja muutamassa muussa suuremmassa kaupungissa. muualla suomessa ei juuri ole vapaita parisuhdetta hakevia naisia.
Viisikymppisillä papparaihnaisilla on jo ehtoopuolen humppa alkanut auttamatta. Kaikki lässähtänyt alkolla ja röökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Aina kun naiset puhuu miehistä he tarkoittavat niitä top20%, jolloin syntyy harha että miehillä on varaa valita.
Juuri näin. Sitten nämä top 20 miehet kovan kysynnän vuoksi voivat tehdä mitä tekevät mutta siitä sitten rangaistaan kaikkia miehiä. Pieni osa miehistä nai kaikki naiset , lasku siitä tulee sitten betoille.
Miksi taas kaivettu tusinarivi-akka, joka tönii muita naisia bussin alle ja ulizee toksista "inkkeli scarcity mind set:iä"?
https://radreads.co/how-to-overcome-the-scarcity-mindset/
https://www.headspace.com/mindfulness/there-will-always-be-more-overcom…
Nykyajan käärmeöljykauppiaita kaikki tällaiset turhanpäiväiset ja tyhjää täynnä inizzevät valmentajakonsulttikoijarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Aina kun naiset puhuu miehistä he tarkoittavat niitä top20%, jolloin syntyy harha että miehillä on varaa valita.
Juuri näin. Sitten nämä top 20 miehet kovan kysynnän vuoksi voivat tehdä mitä tekevät mutta siitä sitten rangaistaan kaikkia miehiä. Pieni osa miehistä nai kaikki naiset , lasku siitä tulee sitten betoille.
Betabölvästeille ei tule mitenkään laskua jos ei ole kaupankäyntiäkään. Kaikilla on _omalta osaltaan_ mahdollisuus valita, mutta monet osaavat vain valittaa.
Niin, avainsana komea. Tietysti jos on komea ja pitää kropastaan huolta niin on sitä vielä viisikymppisenäkin, joten onhan meillä vientiä.
Koitin tinderiä pari vuotta sitten. Sain matcejä enimmäkseen 20 - 30 naisilta. Olen 50. Aina ekoilla treffeilla nuo nuoret oli valmiita sänkyyn. Tovin jälkeen löysin 45 sopivan tädin ja poisyin tinderin.
"Komea mies kohteli mua huonosti. Sen takia vittuilen taviksille kostoksi ja deittailen vain superkomeita miehiä"
Voihvittu naisten logiikan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koitin tinderiä pari vuotta sitten. Sain matcejä enimmäkseen 20 - 30 naisilta. Olen 50. Aina ekoilla treffeilla nuo nuoret oli valmiita sänkyyn. Tovin jälkeen löysin 45 sopivan tädin ja poisyin tinderin.
Näin se meni mullekin.
Vierailija kirjoitti:
"Komea mies kohteli mua huonosti. Sen takia vittuilen taviksille kostoksi ja deittailen vain superkomeita miehiä"
Niin? Mahdat(te) tuollekaan marginaalille lain ja moraalin puitteissa mitä? Miksi kukaan ("tavis")mies edes silti yhä haluaisi tuollaistaKIN naista (lähinnä irtopllua)?
Vierailija kirjoitti:
Nice story, bro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mahdat(te) tuollekaan marginaalille lain ja moraalin puitteissa mitä? Miksi kukaan ("tavis")mies edes silti yhä haluaisi tuollaistaKIN naista (lähinnä irtopllua)?
En tiedä. Käyn nykyisin vaan pan emassa hyvin nuoria naisia thaimaassa.
Suominaiset voivat voima antua, vaahdota ja pyöriä mustien ja ruskeiden pippelin karu sellissä ihan vapaasti, ei se mun elämään vaikuta.
T. Komea M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Käyn nykyisin vaan pan emassa hyvin nuoria naisia thaimaassa.
Suominaiset voivat voima antua, vaahdota ja pyöriä mustien ja ruskeiden pippelin karu sellissä ihan vapaasti, ei se mun elämään vaikuta.
T. Komea M51
Naiset eivät ole miehiä, eivät ajattele/toimi, kuten miehet vaikka kaltaisesi simppelijormat niin luulevat, koska eivät ymmärrä/tunne edes itseään saati muita miehiä taikka varsinkaan naisia. Etpä kovin komea/haluttu voi olla kun kerran joudut metsästämään ( + maksusta ) nämä nuoremmat patjasi maista, joissa naisilla mahdollisuudet ja arvostus miehiä alempia.
"Naiset eivät ole miehiä, eivät ajattele/toimi, kuten miehet vaikka kaltaisesi simppelijormat niin luulevat, koska eivät ymmärrä/tunne edes itseään saati muita miehiä taikka varsinkaan naisia. Etpä kovin komea/haluttu voi olla kun kerran joudut metsästämään ( + maksusta ) nämä nuoremmat patjasi maista, joissa naisilla mahdollisuudet ja arvostus miehiä alempia."
Olipa sekavaa tekstiä.
Eipä suomessa komeakaan 20-30v mies pääse jatkuvasti panemaan ysin tai kympin 20v muijia. Niitä kun on niin harvassa täällä.
Thaimaassa se hoituu pikkurahalla.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät ole miehiä, eivät ajattele/toimi, kuten miehet vaikka kaltaisesi simppelijormat niin luulevat, koska eivät ymmärrä/tunne edes itseään saati muita miehiä taikka varsinkaan naisia. Etpä kovin komea/haluttu voi olla kun kerran joudut metsästämään ( + maksusta ) nämä nuoremmat patjasi maista, joissa naisilla mahdollisuudet ja arvostus miehiä alempia."
Olipa sekavaa tekstiä.
Eipä suomessa komeakaan 20-30v mies pääse jatkuvasti panemaan ysin tai kympin 20v muijia. Niitä kun on niin harvassa täällä.
Thaimaassa se hoituu pikkurahalla.
Kyllä jorma. Kaikki on sekavaa kun katkarapu vie ja aivotkin sijaitsevat siellä.
Jaa. Harmi vaan että itsellä meni maku koko touhusta jo tässä nelikymppisenä.
"Joka mieshän naista saa mutta harva nainen hyvää miestä", vanha asfalttiviidakon sanonta.