Kun omaa aviomiestä panee joku muu
Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.
Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta pillu märkänä
Kommentit (53)
Leikkaa rikosvälineet ja purkita spriihin takanreunalle.
Jos ei ole takkaa, niin jokin toinen taso sopii hyvin.
On todella kiihottavaa katsoa tai jälkeenpäin kuulla kun avomies flirttailee toisten naisten kanssa ja on sitten valinnut naaraan jonka kanssa parittelee ja itse joutuu odottamaan kiimassa kotona.
On siinä ehkä vähän sitä nöyryytystäkin joka kiihottaa mutta eniten kiihottaa ihan vaan se kun tietää paljon mies riettaasti nauttii, antaa ja saa.
Leikittelimme ajatuksella että miehellä olisi joku rakastaja kunnes päätimme toteuttaa sen. Nyt hänellä on sellainen ja meillä on paikka missä mies saa käydä panemassa hänen kanssa niin usein kun haluaa. Kertoo aina etukäteen aikeistaan, joten tiedän jo muutama päivä aikaisemmin, että toinen pääsee naimaan ja minä en. Ei ehkä sovi kaikille, mutta meille sopii. Mitä sitä ei miehensä eteen tekisi.
Meillä vaimo haluaa nähdä kun joku muu nainen panee mun kanssa kunnolla. Hän on meistä se dominoivampi. Aion kyllä suostua tähän.
Meillä ainakin mies pitkään mietti ja kieltäytykin luvan saatuaan mutta näki kun hymyssä suin viestiä vaihtoi. Sitten lopulta kysyi luvan käydä kokeilemassa toisella paikkakunnalla tuttavaansa. Kun palasi kotiin niin aika väsynyy oli. Ilmeisen mieleinen kun kyseli heti lupaa uudelle käynnille.
Epäilen että mun miestä panee joku mies tai useampikin kuin yksi. Surullista kun eihän mies sille mitään voi että haluaa niin toimia. Enkä minä voi enkä halua mieheksi muuttua. Kuitenkin rakastan miestäni.
Eveliina28
Minä tykkään nuolla vieraan pillun märäksi ja sitten päästää mieheni panemaan.
Vierailija kirjoitti:
On todella kiihottavaa katsoa tai jälkeenpäin kuulla kun avomies flirttailee toisten naisten kanssa ja on sitten valinnut naaraan jonka kanssa parittelee ja itse joutuu odottamaan kiimassa kotona.
On siinä ehkä vähän sitä nöyryytystäkin joka kiihottaa mutta eniten kiihottaa ihan vaan se kun tietää paljon mies riettaasti nauttii, antaa ja saa.
Tyttöystävä kertoilee välillä silmät suurina kaveristaan (tyttö) joka on vakisuhteessa mutta kiihottuu niin siitä että miesystävä panee toista naista että suorastaan etsii sille tuttavapiiristään puutteessa olevia naisia ja yllyttää miestä yöksi hoitamaan niitä.
Makaa kotona yön hirveässä puutteessa pikkuhousut märkänä ja kiihottuu juuri siitä nöyryytyksestä kun mies tulee aamuyöstä taksilla kotiin ja pesemätön spermalta haiseva kalu on aivan veltto eikä sitä saa imemälläkään pystyyn.
Kiihottaa ihan älyttömästi nähdä kun mies laukeaa nuoren naisen pilluun paljaalla. Salaa jopa toivon että tulisi raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa ihan älyttömästi nähdä kun mies laukeaa nuoren naisen pilluun paljaalla. Salaa jopa toivon että tulisi raskaaksi.
Vaimo on vihjaillut pitkään ohimennen siitä että kolmen kimppa voisi kiihottaa. Kun olen kysellyt tarkemmin mitä pitäisi tehdä niin selvisi että hänen ei pitäisi olla mukana sängyssä lainkaan vaan hän joutuu ainoastaan katselemaan kun minä panen toista hyvän näköistä naista. Tarkensi vielä että hän haluaa ainoastaan katsella eikä harrastaa seksiä edes heti perään sitten kun minulla seisoo uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on vihjaillut pitkään ohimennen siitä että kolmen kimppa voisi kiihottaa. Kun olen kysellyt tarkemmin mitä pitäisi tehdä niin selvisi että hänen ei pitäisi olla mukana sängyssä lainkaan vaan hän joutuu ainoastaan katselemaan kun minä panen toista hyvän näköistä naista. Tarkensi vielä että hän haluaa ainoastaan katsella eikä harrastaa seksiä edes heti perään sitten kun minulla seisoo uudestaan.
Meillä toteutetaan tuo muutaman kerran vuodessa. Mutta niin että vaimo on sidottuna tuolin ja voi vain katsella tai toisinaan silmät myös sidotuna jos vierasta ujostutaa eli pystyy vain kuuntelemaan. Lissäksi vieralla pitää olla isot rinnat joita sitten kehun vaimon kuulten ( vaimo hoikka ja pieni rintainen A kuppit ) tuo lissä nöyrytys saa kyllä tuolin kastumaan =).
M32 N29
Aivan parasta kun mies ei pilaa kaikkia lomareissuja ja kynttiläillallisia vaan panee vierasta.
Jätän sen sian! Se, että minulta ei saa seksiä, ei oikeuta häntä. Jos minulla ei ole seksiä, ei hänelläkään saa olla. Minä päätän. Feminismi kunniaan!
miehelläsi on siis joku mies, eihän nainen voi panna - ellei sitten jollain esineellä?
Vierailija kirjoitti:
miehelläsi on siis joku mies, eihän nainen voi panna - ellei sitten jollain esineellä?
Oletpa mielikuvitukseton ja varmaan neitsytkin.
Meidän 15-vuotta kestänyt avioliitto loppui siihen. Oltiin tukholman risteilyllä ja aamulla tukholmassa mies sanoi, että vatsa kipeä, minä siihen, että käyn sitten yksin ostoksilla. Noin puolentunnin jälkeen muistin, että lompakko jäi hyttiin. En ikinä unohda sitä näkyä, kun aukaisin hytin oven. Mieheni oli kontillaan ja naamalla nautinnon ja kivun vääristämä ilme ja svante pani häntä takaapäin. Otin oman hytin ja kotona keskusteltiin asiasta, olin kiinnittänyt huomiota, että ekana iltana mieheni jutteli aina saman miehen kanssa, kun haki meille juomia ja kertoi että mies oli tämä svante joka oli joku ruotalainen homo. Jokin muutui vaikka vielä yritettiin, en nähnyt enää miestäni samalla lailla ja otin eron.
Aisuriseksiin päädyttiin tavallaan vahingossa parinvaihdon yhteydessä. Toinen nainen omi molemmat miehet näiden harrastellessa toisiaan. Hieman tuntui oudolta kun sellaisesta ei oltu sovittu mitään etukäteen. Sivuun jääminen toisaalta kiihottikin ja mies tykkäsi kun sai kerrankin kunnolla. N36
Annoin kerran miehelleni luvan panna ystävääni. Ehdot olivat:
- Ystäväni on sängyllä yläruumis peitettynä peitolla. Hän ei siis tiedä ketä panee.
- Pano kestää alla viisi minuuttia. Hän joutuu siis runkkaamaan itsensä niin lähelle laukeamista, että kykenee tulemaan aikarajan sisällä.
- Minä valvon vieressä, että säänmtöjä ei rikota.
Mieshän suostui innoissaan. Meillähän on talossa kaksi sisäänkäyntiä. Kun operaatio suoritettiin, niin ystäväni tuli takaovesta sisälle, riisuutui ja meni sängylle makamaan selälleen peitto yläruumiin päällä. Sitten annoin miehelleni luvan tulla paikalle. Mies siinä sitten riisuitui ja meni sängylle sormettamaan ystävääni. Meinasin kieltää sen, mutta sitten tajusin ettei antamissani säännöissä sanota asiasta mitään. Vähän tulin mustasukkaiseksi, koska en ollut nähnyt miestäni vuosikausiin niin kiihottuineena. Aktin jälkeen mies pois ja ystäväni livahti takaovesta ulos.
Mutta ton jälkeen mieheni oli minuakin kohtaan monta viikkoa aivan kiimassa. Olen siitten jatkossakin antanut miehelle vähän vierasta, kun itsekin hyödyn siitä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran miehelleni luvan panna ystävääni. Ehdot olivat:
- Ystäväni on sängyllä yläruumis peitettynä peitolla. Hän ei siis tiedä ketä panee.
- Pano kestää alla viisi minuuttia. Hän joutuu siis runkkaamaan itsensä niin lähelle laukeamista, että kykenee tulemaan aikarajan sisällä.
- Minä valvon vieressä, että säänmtöjä ei rikota.
Mieshän suostui innoissaan. Meillähän on talossa kaksi sisäänkäyntiä. Kun operaatio suoritettiin, niin ystäväni tuli takaovesta sisälle, riisuutui ja meni sängylle makamaan selälleen peitto yläruumiin päällä. Sitten annoin miehelleni luvan tulla paikalle. Mies siinä sitten riisuitui ja meni sängylle sormettamaan ystävääni. Meinasin kieltää sen, mutta sitten tajusin ettei antamissani säännöissä sanota asiasta mitään. Vähän tulin mustasukkaiseksi, koska en ollut nähnyt miestäni vuosikausiin niin kiihottuineena. Aktin jälkeen mies pois ja ystäväni livahti
Miksei mies saanut nähdä kuka oli kyseessä? Tiesikö tuo nainen kuka panee? Oliko se äitisi?
On tullut koettua täällä noin että mies meni ja petti mutta suutuspäissäni huomasin että se kiihotti enemmän kuin suututti.