Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
621/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmaisi heti alussa, että äitinsä on tärkeä ja läheisin henkilö, johon turvautuu joten jos aion olla esteenä niin parempi lopettaa tapaileminen tähän. Toisilla treffeillä mies kertoili kuinka lapsuudessa oli mennyt äidiltään hukkaan ja pelännyt ettei koskaan pääse takaisin äitinsä luokse. Nykyään ollaan naimisissa ja anoppi on paras ystäväni, että voi se näinkin toimia.

Tämä lienee keksitty tarina, mutta... jos mies kertoisi olevansa noin kiintynyt äitiinsä ekoilla treffeillä, loppuisi ne treffit lyhyeen. Toisia treffejä ei tulisi.

Vierailija
622/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisiko yksikään mies ilmaista vaimolleen rttä tämän yhteys äitiinsä on liiallinen, mies tuntee itsensä kakkoseksi?

Jos nainen töiden jälkeen kävisi syömässä miehen valmistaman ruuan, sanoisi heipat, jättäisi miehen siivoamaan jäljet ja lähtisi illaksi vanhempiensa luokse muutaman kerran viikossa, niin varmaan mies sanoisi jotain.

Kuten mitä? Parempihan tuokin tilanne on kuin se normaali, missä nainen heittäytyy sohvalle valittamaan joka ilta viilossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

596, ei se tiivis yhteydenpito ehkäise kotiin kuolemista, jos niin on käydäkseen. Naapurien kannalta on yhtä ikävää maata jo pari päivää vainajana. Neljän päivän jälkeen tarvittiin jo otsonointi.

Ei mutta onhan nyt normaalimpaa että lapset huolestuvat, sen verran ees pitävät vanhempiin yhteyttä vaikkA puoliso nalkuttaisikin.

Löysin lähisukulaisen, lapsettoman, kuolleena. Poliisi kyseli tarkkaan mitä tiedän sairauksista. Milloin viimeksi näjähnyt, milloin soittanut.

Oletan että poliisi kyselee saman lapsilta kun saa heihin yhteyden

Minun lapset ei kyllä tiedä kaikkia minun diagnooseja. Ei ne kuulu poliisillekaan tuossa vaiheessa, ei ne tee kuolinsyyn tutkintaa.

Vierailija
624/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisiko yksikään mies ilmaista vaimolleen rttä tämän yhteys äitiinsä on liiallinen, mies tuntee itsensä kakkoseksi?

Täysin eri asia. Nämä tissi-napanuora jutut koskee vain miehiä.

Mutta jos tytär käy 2 kertaa viikossa metsästämässä ja saunomassa isänsä kanssa ilman puolisoaan. Ja sanoo, että jos tämä on miehelle ongelma niin voi etsiä toisen naisen. Niin eipä tuo nyt kovin normaalia ja tervettä ole :D  

Jestas,  että te jaksatte vääntää näitä.  Nyt sitten ollaan jo saunomassa.  

Ainoa, mikä tässä ei ole tervettä on sinun mielikuvitus. 

Vierailija
625/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen töiden jälkeen kävisi syömässä miehen valmistaman ruuan, sanoisi heipat, jättäisi miehen siivoamaan jäljet ja lähtisi illaksi vanhempiensa luokse muutaman kerran viikossa, niin varmaan mies sanoisi jotain.

Kuten mitä? Parempihan tuokin tilanne on kuin se normaali, missä nainen heittäytyy sohvalle valittamaan joka ilta viilossa. 

Niinkö sinun vaimo tekee? Ota ero.

Vierailija
626/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tytär käy 2 kertaa viikossa metsästämässä ja saunomassa isänsä kanssa ilman puolisoaan. Ja sanoo, että jos tämä on miehelle ongelma niin voi etsiä toisen naisen. Niin eipä tuo nyt kovin normaalia ja tervettä ole :D  

Ketjun mammat on nyt koko ajan olleet seksualisoimassa lasten ja vanhempien suhdetta.  Kertoo miten normaaleja tyyppejä täällä pyörii. 

Vierailija
627/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

596, ei se tiivis yhteydenpito ehkäise kotiin kuolemista, jos niin on käydäkseen. Naapurien kannalta on yhtä ikävää maata jo pari päivää vainajana. Neljän päivän jälkeen tarvittiin jo otsonointi.

Ei mutta onhan nyt normaalimpaa että lapset huolestuvat, sen verran ees pitävät vanhempiin yhteyttä vaikkA puoliso nalkuttaisikin.

Löysin lähisukulaisen, lapsettoman, kuolleena. Poliisi kyseli tarkkaan mitä tiedän sairauksista. Milloin viimeksi näjähnyt, milloin soittanut.

Minun lapset ei kyllä tiedä kaikkia minun diagnooseja. Ei ne kuulu poliisillekaan tuossa vaiheessa, ei ne tee kuolinsyyn tutkintaa.

Tuntui kuuluvan.  Meneehän se pöytäkirja vainajan tiedoissa.

Vierailija
628/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin.  Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.

ap

Vierailija
629/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa. 

En osaa kuvitella, että olisin yhdessä ihmisen kanssa, jota lapsuudenperheeni inhoaisi -hänessä täytyisi nimittäin olla jotain todella pahasti vialla- mutta jos nyt kuitenkin olisin, ei se olisi mikään syy katkoa välejä heihin, koska heillä takuulla olisi tunteilleen vankat perusteet. 

Tuskin miehesi vanhemmat ja sisarukset sinua syyttä inhoavat ja koska mies on heidän kanssaan väleissä, hänkin sen tietää. Ilmeisesti se piirre sinussa, josta lapsuudenperheesi ei pidä, ei kuitenkaan häntä häiritse, koska on kanssasi suhteessa.

Vierailija
630/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin.  Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.

ap

Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?

Vierailija
631/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä kukaan ole käskenyt välejä katkaisemaan, vaan järkeistämään vierailuiden määrää.

Vierailija
632/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittaja ei kertonut miksi käy vanhemmillaan? On hyvä asia käydä auttamassa sairaita vanhempia. Jos käy siellä vain passattavana ja laistamassa omien lasten hoidosta ja kotihommista, on kumppanilla syytäkin olla vihainen. 

Vierailija
633/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?

Jos 60 vuotias on vanha niin sitten ovat vanhoja . Itse olen 35

ap

Vierailija
634/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa. 

En osaa kuvitella, että olisin yhdessä ihmisen kanssa, jota lapsuudenperheeni inhoaisi -hänessä täytyisi nimittäin olla jotain todella pahasti vialla- mutta jos nyt kuitenkin olisin, ei se olisi mikään syy katkoa välejä heihin, koska heillä takuulla olisi tunteilleen vankat perusteet. 

Tuskin miehesi vanhemmat ja sisarukset sinua syyttä inhoavat ja koska mies on heidän kanssaan väleissä, hänkin sen tietää. Ilmeisesti se piirre sinussa, josta lapsuudenperheesi ei pidä, ei kuitenkaan häntä häiritse, koska on kanssasi suhteessa.

Mun anopille riittää mun vihaamiseen, että asun hänen poikansa kanssa. Vihasi mua jo ennen kuin tavattiin. On myös aiheuttanut miehen veljen kaksi eroa. On vihannut myös näitä naisia ennen kuin on tavannut heidät. Miehrn muut sukulaiset ovat ihan ok tyyppejä. 

Vierailija
635/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmaisi heti alussa, että äitinsä on tärkeä ja läheisin henkilö, johon turvautuu joten jos aion olla esteenä niin parempi lopettaa tapaileminen tähän. Toisilla treffeillä mies kertoili kuinka lapsuudessa oli mennyt äidiltään hukkaan ja pelännyt ettei koskaan pääse takaisin äitinsä luokse. Nykyään ollaan naimisissa ja anoppi on paras ystäväni, että voi se näinkin toimia.

Onko mies ulkomaalainen? Ei kuulosta kotimaiselta eikä tuollainen sovi suominaisille, koska ovat itsenäisiä ja omistavia justiinoita.

Jotkut maalaismammat, joiden mies on heittänyt nuorena veivinsä (kuolleet viinaan) ja joilla yksi tai kaksi poikalasta, saattavat päätyä tällaiseen... "Järjestelyyn"... Eihän se poika sitä äitiä koskaan jätä, jos äiti ei vieroita. Ja mihin vanhan maailman nainen tukeutuisi, ellei mieheen... Sellainen järjestely sitten. Italiassahan näitä on myös, miehet ihan tyytyväisenä asuvat äidin luona ja äiti petaa petin joka päivä

Vierailija
636/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö sinun vaimo tekee? Ota ero.

Exä, lähti kun asiasta huomautti tarpeeksi monta kertaa. 

Vierailija
637/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi poika tapaisi äitiään mutta tyttö ei isäänsä? Ei todellakaan ole kaukaa haettua vaan täysin vastaava esimerkki. Mikä ongelma saunassa on, kun kyseessä on kuitenkin oma vanhempi eikä esim. toinen mieskaveri? :D Eikös sen vanhemmuussuhteen pitänyt olla täysin platoninen, niinkuin näillä mammanpojillakin! Kyllähän platonisesti voi saunoa.

Vierailija
638/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on niin kohahduttavaa?

Tunsin juuri tällaisen isä-tytär -parin. Erähenkisiä molemmat. Valitettavasti isä alkoholisoitui ja menehtyi nuorena kun kroppa petti. Tytär oli loppuun asti vierellä. Tyttären parisuhde ei hajonnut tähän.

Vierailija
639/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään joka suuttuisi siitä, että kumppani vierailee vanhempiensa luona. En osaa kuvitella jonkun naisen olevan vihainen siitä, että yksinkertaisesti vierailet äitisi luona ja siksi minusta tuntuukin, että tähän liittyy nyt hieman muutakin kuten liian läheinen äiti-poika suhde aikuisiällä, äiti puuttumassa aikuisen poikansa parisuhteisiin(arvostelemassa, jakamassa neuvoja jne.) ja poika ei puolusta kumppaniaan äidiltään, poika/mies ei ole aikuistunut ja äiti kantaa asioista vastuuta tmv.

Vierailija
640/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos 60 vuotias on vanha niin sitten ovat vanhoja . Itse olen 35

ap

Eli sinun vanhemmilla on vielä viisi vuotta työelämää ennen eläkeikää. Luulisi heillä olevan omaakin elämää ja ymmärrystä niin, että lapsen ei tarvitse varoittaa huijareista.

Minä itse olen kuusikymppinen ja lapseni on saman ikäinen mitä sinä. Vaikea uskoa juttujasi todeksi.