Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa.
En osaa kuvitella, että olisin yhdessä ihmisen kanssa, jota lapsuudenperheeni inhoaisi -hänessä täytyisi nimittäin olla jotain todella pahasti vialla- mutta jos nyt kuitenkin olisin, ei se olisi mikään syy katkoa välejä heihin, koska heillä takuulla olisi tunteilleen vankat perusteet.
Tuskin miehesi vanhemmat ja sisarukset sinua syyttä inhoavat ja koska mies on heidän kanssaan väleissä, hänkin sen tietää. Ilmeisesti se piirre sinussa, josta lapsuudenperheesi ei pidä, ei kuitenkaan häntä häiritse, koska on kanssasi suhteessa.
No se nainen kyllä jättäisi sinut kun et suojelisi häntä sukusi vihalta
Ennen vanhaan taisi olla tapana, että nuoria naisia kirjaimellisesti myytiin miesten sukuihin. Eli se nainen tosiaan joutui sinne anopin ja suvun armoille ja alaisuuteen, eikä todellakaan mihinkään kuningattaren asemaan. Osa tytöistä meni sitten piikomaan, eivät päässeet edes vaimoiksi. Nykyään tilanne ei ole näin, iso osa on itsenäistynyt ja elää jopa täysin erillään suvustaan. Miehet eivät ole vielä ilmeisesti siirtyneet nykypäivään vaan kuvittelevat, että tämä dynamiikka on edelleen siitä huolimatta, että naiset hakevat leipänsä ulkopuolisilta työnantajilta eivätkä ole alaissuhteessa mieheen tai heidän emoihinsa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta?
Suomi lienee aina valtio missä ihmiset yrittävät aktiivisesti pysyä erossa vanhemmistaan ja muista sukulaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin. Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.
ap
Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?
Jos 60 vuotias on vanha niin sitten ovat vanhoja . Itse olen 35
ap
Eli sinun vanhemmilla on vielä viisi vuotta työelämää ennen eläkeikää. Luulisi heillä olevan omaakin elämää ja ymm
Olisiko ap näitä maidonjuojia. Jäänyt aivojen kehitys vaiheeseen
Ei mutta minäkin törmäsin mieheen, joka oli reippaasti yli 40 ja kävi edelleen vanhempiensa luona katsomassa televisiota. Kutsui minut treffeille huoltoasemalle.
En ymmärrä. Olisi eri juttu, jos kävisit muutaman kerran viikossa vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin. Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.
ap
Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?
ap
Eli melko nuoria vielä ja täysin kykeneviä siirtelemään omia romujaan itse. Tsiisus, poika, sinun on todellakin aika irtaantua äiskästä ja iskästä.
T. N55 jaM58, juuri muutettiin ja siirreltiin romumme itse uuteen asuntoon. Pojallamme on omakin elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta?
Suomi lienee aina valtio missä ihmiset yrittävät aktiivisesti pysyä erossa vanhemmistaan ja muista sukulaisista.
Siihen on varmaan ihan hyvät syyt. Minä olen esim. tullut lapsuudenperheessäni pahoinpidellyksi ja seksuaalisesti ahdistelluksi, plus sukulaiset ovat rikkoneet muitakin oikeuksiani rajusti. Eri asiahan se olisi, jos saisin elää omaa elämääni ja heistä olisi jotain iloa ilman tuollaista sairaalloista käytöstä, mutta näillä mennään
Suomi on myös maailman promiskuiteettisin maa, joka johtaa perheväkivallassa ja polygamiassa. Näillä saattaa olla jokin yhteys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli melko nuoria vielä ja täysin kykeneviä siirtelemään omia romujaan itse. Tsiisus, poika, sinun on todellakin aika irta
Juu eiköhän se ole selvää, että tässä on kyseessä joku "erikositapaus". Ei ole välttämättä poika ainoa "erikoinen"
Mä en suuttuisi, koska en päättyisi tommosen vauvan kanssa suhteeseen
Kyllä kerran viikossa riittää vanhempien tapaaminen, ellei vanhemmat ole niin huonokuntoisia, että pitää auttaa askareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli sinun vanhemmilla on vielä viisi vuotta työelämää ennen eläkeikää. Luulisi heillä olevan omaakin elämää ja ymm
Kateellinen kun poika käy katsomassa omia vanhempiaan, kun sinun luonasi ei lapset käy?
Päästiin. Tähän. Tavallisesti täällä ilkutaan esim hoitokodeissa oleville , olitte niin huonoja vanhempia miks kukaan tulisi katsomaan teitä.
Hyvillä vanhemmilla käyvät aikuiset lapset. Jos puoliso sallii. Tää ihan skitso keskustelu. Mutta kuten tiedämme työikäisillä paljon mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi, mutta mitä ihmettä oikein olen lukenut tässä ketjussa? Tiivis yhteydenpito vanhempien kanssa on kielletty, jos lapsella on puoliso/oma perhe? Poika ei saisi tavata äitiään kahden kesken, koska kyseessä insesti?!? Tämä jos mikä ei ole normaalia, ja on saanut aivan hirveästi yläpeukkuja. Mikä teitä vaivaa?
Onneksi en ole parisuhteessa kenenkään näin ajattelevan kanssa. Anoppini ja appiukkoni kuuluvat perheeseeni. Mieheni voi käydä kotonaan niin paljon kuin haluaa. Käymme siellä myös yhdessä. Miehen sisarukset käyvät siellä perheineen. Kävimme myös mieheni kanssa usein edesmenneen äitini luona vierailuilla ja yhdessä hoidimme häntä, kun hän vanhemmiten tarvitsi apua. Soittelin myös äidilleni joka päivä. Olemme viestitelleet ja soitelleet vanhemmillemme yksin ja erikseen lomamatkoilla. Olen anoppiin ja appiukkoon yhteydess
Hyi helv...olet oksettava. Ei sillä ole yhtään mitään tekemistä miten vanhaa haaskaa kohtelee että miten kohtelee omaa ihanaa vaimoa!!
M42 Alfa
Kyllä meidän lapset käy meillä, viimeksi olivat jouluna. Lapsilla pitää olla oma elämä. Olisin huolissani, jos omat lapset olisi noin kiinni vanhemmissa kuin ap. Tuolla menolla hän jää yksin.
Mun exäni vietti kaikki viikonloput äidillään. Kävi vain kotona nukkumassa. Ei pystynyt sopimaan mun kanssa viikonlopputekemistä, koska äitinsä tarvitsi apuja milloin missäkin. Äitinsä olisi hyvin itsekin pärjännyt, mutta kun oli valta pompottaa ja toinenhan sitten pomppi. Äitinsä vielä pokalla ehdotti, että ostaisimme myynnissä olleen naapuritalon, niin hän voisi käydä saunomassa luonamme. Äidillä oli kyllä ihan omakin sauna.
Suhde kariutui parin vuoden päästä ihan vain hiipumiseen, muuta päätin, että en koskaan enää ikinä aloita suhdetta ihmisen kanssa jolla on vielä napanuora kiinni äidissään. Hyvät välit on toki hieno asia, mutta kun kyse on symbioosin tapaisesta, niin se on ei kiitos. Ei ole normaalia, että äiti menee puolison edelle. Itse onneksi väistin luodin.
Vierailija kirjoitti:
Mun exäni vietti kaikki viikonloput äidillään. Kävi vain kotona nukkumassa. Ei pystynyt sopimaan mun kanssa viikonlopputekemistä, koska äitinsä tarvitsi apuja milloin missäkin. Äitinsä olisi hyvin itsekin pärjännyt, mutta kun oli valta pompottaa ja toinenhan sitten pomppi. Äitinsä vielä pokalla ehdotti, että ostaisimme myynnissä olleen naapuritalon, niin hän voisi käydä saunomassa luonamme. Äidillä oli kyllä ihan omakin sauna.
Suhde kariutui parin vuoden päästä ihan vain hiipumiseen, muuta päätin, että en koskaan enää ikinä aloita suhdetta ihmisen kanssa jolla on vielä napanuora kiinni äidissään. Hyvät välit on toki hieno asia, mutta kun kyse on symbioosin tapaisesta, niin se on ei kiitos. Ei ole normaalia, että äiti menee puolison edelle. Itse onneksi väistin luodin.
Apua. Oliko tälläkin isä kuollut? Hirveitä nämä tapaukset, missä äidit kohtelevat poikiaan aviomiehinään.
Vierailija kirjoitti:
Jätin aviomieheni osittain siksi, että hän oli niin kiinni vanhemmissaan ja ramppasi heidän luonaan lähes päivittäin. Jätti mut kerran koko päiväksi 40-asteen kuumeessa hoitamaan kahta kipeää vaippaikäistä, kun vanhemmat juoksuttivat hänet omille asioilleen.
Kannattaa miettiä siis minkälaisen viestin tuolla käytöksellä annat..
voi ei! Kyllä niissä vanhemmissakin on vikaa siinä missä miehessäkin. Varmaan tullut ulkopuolinen olo muutenkin.
Meillä on hyvät välit anoppilaan. Mies käy siellä usein ja mäkin eri aikaan viikosta. :D He ovat myös paljon meillä ja hoitavat muksuja yms. Jos tuommoinen tautijuttu iskis, niin anoppi olisi täällä ensimmäisten joukossa huusholleeraamassa ja hoitamassa. On siis ollutkin, kun oltiin koko porukka samaan aikaan influenssassa ja heillä oli rokotteet suojana. Eikä muuten saaneet tautia edes pienessäkään muodossa, vaikka meillä oli useamman päivänä. - Rakastan mun appivanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Minulle on kahden eri naisen toimesta valitettu näistä asioista. Ei ole lapsia. Kai naiset haluavat olla uusi äiti.
ap
Vaimo syrjäyttää äidin tärkeyskärjestyksessä, ellei äiti tarvitse erityistä apua terveyden takia
En ole uskova, mutta raamatussakin käsketetään irtoamaan vanhemmista ja liittymään vaimoon, jotenkin niin se oli.. Napanuora pitää katkaista jo
Syrjäyttää, siis mikä helvetin kilpailuasetelma tässä on kyseessä? Eikö miehen elämässä ole tilaa sekä vaimolle / omalle perheelle, että vanhemmilleen?
Olen kahden pojan äiti ja siten kahden miniän anoppi. Meillä ei ole ollut koskaan mitään riitaa eikä kilpailutilannetta
Sanoisin että kunnioitusta on monenlaista, eikä kaikki kunnioitus riitä läheisiin väleihin. Myös persoonakysymys ja eroja on siinäkin, kuinka läheistä suhdetta toivoo. Mulla kävi anopin ja miehen siskon kanssa niin, että he toivoivat läheisempää yhteisöä kuin minä. Koen että se vähän myös söi sitä kunnioitusta molemminpuolin.
Meillä on niin että vaimo lässyttää äidilleen jokapäivä lässytyspuheluita. Onneksi kuolo korjaa anopin kohta niin pääsee siitäkin. Ihan hiton rasittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän
Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen
Mikä sinäkään olet neuvomaan. Törkeää lässytystä. Taitaisi olla parempi että katsoisit peiliin, siellä se suurin vika näkyy.
Täällä ihmetellään, miksi iäkkäitä ja sairaita vanhempia on suotavampaa käydä katsomassa useamminkin. Uskoisin sen liittyvän hoivaan ja huolenpitoon. Jos naisena joutuu katsomaan vierestä, kun oma mies käy äidin luona saamassa hoivaa, niin eihän sellaista miestä voi miehenä pitää. Sehän on pikkupoika. Jos taas on ihan selvää, että hoiva on nuoremmalta polvelta hauraille vanhuksille, niin siinä on kaikki luontevasti kohdillaan. Ja tähän ei kuulu siirtelyn vuoksi siirtelyt ja muut turhat juoksuttamiset.
Koska olet toivoton mammanpoika soijainen vätys!!
M42