Fatal Attraction - Vaarallinen Suhde nyt TV5:lla. 80-luvun hittileffa naimisissa olevasta miehestä, jolla hetken salarakas
Ei menny ihan niinku Strömsössä tuokaan salasuhde.
Kommentit (89)
Väky väky itelles. Taitaa kuitenkin ottaa koville kun et merkitse mitään. Onks sulla mitään muuta elämää kun olla varatun salapano ja odottaa milloin herra suvaitsee luoksesi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Väky väky itelles. Taitaa kuitenkin ottaa koville kun et merkitse mitään. Onks sulla mitään muuta elämää kun olla varatun salapano ja odottaa milloin herra suvaitsee luoksesi tulla.
No ei oikein ole. Odotan kaiket päivät ja yöt puhelua. En pääse edes pas*alle kun puhelin on otettava aina mukaan. Onneksi en ole töissä että pystyn päivystämään puhelinta aina. Ei työnteosta tulisi mitään kun pitäisi palaveristakin poistua kun herra soittaa. Silti herra ei kustanna mun elämää mitenkään. Se kyllä harmittaa kun ei tuo kukkia eikä alusvaatteita kuten avokilleen, mutta itteään saa syyttää. Hänhän ei ole luvannut mitään.
Viitsisikö joku kertoa miten tää päättyi? Olin laittanut äänitykseen, mutta loppui kesken. Pupu on keitetty ja muijalle kerrottu.
Hei onko tää se leffa, jonka pääosissa Glen Close?
Mä olen pitkään aina silloin tällöin miettinyt, että minkähän niminen se leffa oli. Kävin siis sen aikoinaan elokuvissa katsomassa joskus 80-luvun lopulla, jos siis kyseessä sama leffa. Aivan kauhee leffa ja Glen Close todella pelottava.
Vähänkös olis kiimainen ajatus olla näyttelijänä Naked Attractionissa .
Katoin eilen tän vissiin ihan ekan kerran! Ihmeen hyvä, kuten vähän aikaa sitten pitkästä aikaa katsomani Hohto. Panostettu niin ettei kyllästy vaikka ovat nykyleffoihin verrattuna jotenkin hidastempoisempia. Tosi hyvin oli tähänkin vangittu sensuellisuus, aitous ja lopulta voittava rakkaus ja läheisyys siihen omaan vaimoon ja perheeseen. Salarakas haastoi naisihannetta, hyvä että persoonallisuudella on pärjätty. Hyvä leffa!