Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fatal Attraction - Vaarallinen Suhde nyt TV5:lla. 80-luvun hittileffa naimisissa olevasta miehestä, jolla hetken salarakas

Vierailija
15.02.2025 |

Ei menny ihan niinku Strömsössä tuokaan salasuhde.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on edelläkävijä stalker-aiheiselle psykologiselle jännärille. Suoraa jatkoa tälle ovat mm. 90-luvulla "Kohtalokas vuokralainen", "Käsi joka kehtoa keinuttaa", "nuori naimaton nainen" jne.

Kaikki kolme keskushenkilöä tekevät loistavat roolisuoritukset. Hyvä elokuva ja kiva sukellus 80-luvulle.

Vierailija
62/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54: Osaan varsin hyvin lukea. Kaikki ei kuitenkaan läheskään aina ole sitä miltä näyttää. Mistä sinä omaisuuden omistukset tiedät. Ai niin siitä kun mies niin kertoi. Hänhän on luotettavuuden perikuva puolisoaan pettäessään. Jos hän rakkaalleen valehtelee, niin miksi ei sinullekin. Ethän ole hänelle mitään muuta kuin huvia. Mistä tiedät avovaimon olevan onnellinen. Oletko kuullut sen naiselta itseltään. Miksi ihmeessä annat vedättää itseäsi tuolla tavoin. Menetät elämäsi parhaita vuosia.

Miehellä on ollut talo ja muut ennen tätä nykyistä puolisoa. Hän haluaa jättää kaiken lapsilleen joten siksi omistaa yksin kaiken. 

Mä en edes etsi parisuhdetta vaan tämä on hyvä nyt. En jaksa parisuhdetta tällä hetkellä. Ei mua kukaan vedätä. Ei mies ole edelleenkään mulle luvannut yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä vähiten lynemäinen elokuva. Ei ole niin tyylikäs kuin ne muut mutta ehkä juuri siksi juoneen on panostettu enemmän. Flashdance on silti Lynen paras imo.

Douglasin vaimo oli paljon kauniimpi ja viehättävämpi kuin GC:n hahmo.

Vierailija
64/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tuon salarakkaan kostonhimon, sillä naimisissa oleva mies vain leikki hänen tunteillaan ja jätti kuin märän rukkasen sen jälkeen ja palasi vaimonsa luo.

Minä tulkitsen ihan toisin. Salarakas iski siihen mieheen kiinni kuin sika limppuun ja alkoi uhriutua kun mies ei välittänyt jatkaa suhdetta. Mielenterveyspotilas toki oli myös.

Näin minäkin tän näen.

Jos jotakin niin toimii varoituksena miehille siitä että salapanoksi suostuva nainen ei välttämättä ole ihan tasapainoinen...

Vierailija
65/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tunkeutui miehen seuraan. Inhottava ä m m ä. Poistettiin !

Vierailija
66/89 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mukavan valkoihoinen elokuva

jos haluaa nähdä afrikkalaisia voi matkustaa afrikkaan

Jos haluaa nähdä fiksuja ihmisiä, voi matkustaa kauas sinusta.

Sinun viereen en haluaisi elokuvissakaan pimeässä. Vaikutat vastenmieliseltä. 

Vierailija
67/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitäkin että elokuvan aikuiset olivat ihan oikeasti aikuisia siis yli nelikymppisiä näyttelijöitä

Vierailija
68/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä vähiten lynemäinen elokuva. Ei ole niin tyylikäs kuin ne muut mutta ehkä juuri siksi juoneen on panostettu enemmän. Flashdance on silti Lynen paras imo.

Douglasin vaimo oli paljon kauniimpi ja viehättävämpi kuin GC:n hahmo.

Kyllä. Mielestäni salarakkaan rooliin olisi pitänyt valita se kaunista vaimoa näyttelevä.

Vierailija
69/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoo

Vierailija
70/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54: Osaan varsin hyvin lukea. Kaikki ei kuitenkaan läheskään aina ole sitä miltä näyttää. Mistä sinä omaisuuden omistukset tiedät. Ai niin siitä kun mies niin kertoi. Hänhän on luotettavuuden perikuva puolisoaan pettäessään. Jos hän rakkaalleen valehtelee, niin miksi ei sinullekin. Ethän ole hänelle mitään muuta kuin huvia. Mistä tiedät avovaimon olevan onnellinen. Oletko kuullut sen naiselta itseltään. Miksi ihmeessä annat vedättää itseäsi tuolla tavoin. Menetät elämäsi parhaita vuosia.

Miehellä on ollut talo ja muut ennen tätä nykyistä puolisoa. Hän haluaa jättää kaiken lapsilleen joten siksi omistaa yksin kaiken. 

Mä en edes etsi parisuhdetta vaan tämä on hyvä nyt. En jaksa parisuhdetta tällä hetkellä. Ei mua kukaan vedätä. Ei mies ole edelleenkään mulle luvannut yhtään mitään.

Mitä tämä sitten tarkoittaa, suora lainaus tekstistäsi sivulla 1 "Miehelle olen vähän kiukutellut, mutta ei mitään tuollaista sekopäistä kuten tuossa elokuvassa. Sanallista kiukuttelua vain." Mistä siis kiukuttelet kun et kertomasi mukaan mitään muuta kuin p*noa halua.

Vierailija
71/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tuon salarakkaan kostonhimon, sillä naimisissa oleva mies vain leikki hänen tunteillaan ja jätti kuin märän rukkasen sen jälkeen ja palasi vaimonsa luo.

Minä tulkitsen ihan toisin. Salarakas iski siihen mieheen kiinni kuin sika limppuun ja alkoi uhriutua kun mies ei välittänyt jatkaa suhdetta. Mielenterveyspotilas toki oli myös.

Näin minäkin tän näen.

Jos jotakin niin toimii varoituksena miehille siitä että salapanoksi suostuva nainen ei välttämättä ole ihan tasapainoinen...

tämä

Vierailija
72/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Oletko nähnyt talon omistuspaperit? Et varmaankaan, joten mistä tiedät kenen talo on. Vaikkapa avopuolison ja mies roikkuu avokissaan talon takia. Yhäkin, jos mies valehtelee rakkaalleen, niin miksi puhuisi sinulle totta. Johan se on todistettu että sinä et ole hänelle mitään. Ainoastaan hän itse on itselleen tärkeä.

Vierailija
73/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
74/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
75/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin elokuvan, Glose on huippu. Sensuelli ja sexy. Kiva katsoa kasarielokuvaa c-kasetteineen ja lankapuhelimineen. Muistan aikoinaan haaveilleeni Glosen tyylisestä loft-asunnosta Nykissä.

Vierailija
76/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
77/89 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkyväky. Talo yms. on miehen. Omaisuus on ollut miehellä paljon ennen nykyistä puolisoa.

Siinähän raivoat. 

Vierailija
78/89 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää leffa tuli taas eilen illalla telkkarista

Vierailija
79/89 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jännittävä ja ajatuksia herättävä juoni, leffassa oli ihanaa kaikki se 80-lukulaisuus. Ihmisten ulkonäössä oli jotain aitoa kauneutta, hiukset oli muhkeat kuten meillä kaikilla oli siihen aikaan ja ne vaatteet. Juuri noin pukeuduttiin, oli vähän isot farkut, jotka kurottiin vyöllä sopivaksi, tai porkkanalahkeiset housut, joissa yläosassa väljyyttä, paitsi ei vyötärössä. Sitä korostettiin leveällä vyöllä. Ja ne liivit, itselläkin oli erilaisia. 

Lapsinäyttelijät saivat olla lapsia, ei sellaisia Hollywood-pikkuprinsessoja kuin nykyään.

En silti tajua, että miksi sen pikkutytön tukka oli pitänyt nyrhiä ja häntä puettiin pojaksi?

Vierailija
80/89 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tän näen.

Ja elämä ei aina ole niin mustavalkoista...Tässä oli kyse vakavasti persoonallisuushäiriöisestä hahmosta, mutta salapanoksi ryhtyminen voi jossain tilanteessa olla hyvinkin kypsä ja harkittu ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän