Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä arvottomana miehenä

Vierailija
15.02.2025 |

Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä. Olen käytännössä yhteiskunnan alinta saastaa jota kaikki hyljeksivät.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22-vuotias.

Olen kyllä ajatellut suorittaa itsemurhan lähitulevaisuudessa exit-bagilla, en koe että elämällä olisi minulle juurikaan annettavaa, pelkkää kärsimystä on elämä ollut jo pidemmän aikaa.

Suosittelen, että yrität kohdata ainakin vielä huomisen. Sitten huomenna ajattelet samalla tavalla, että jaksat ainakin vielä huomisen. Lopulta voit ylpeänä todeta, että paska reissu, mutta tulipa tehtyä! 

Vierailija
42/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön parikymppinen jätkä, tarkoittaa sitä etten ole kykenevä elättämään ketään. Tarkoittaa että se pienikin lisäarvo, jonka voisin miehenä tuoda on poissa. Näin ollen nähdäkseni ruma nainen on huomattavasti minua korkeammalla hierarkiassa, hän voi sentään synnyttää jälkikasvua vaikka olisikin ruma ja persaukinen.

Onpa surkeata jos parikymppinen tuntee noin. Ja pelkän työttömyyden takia. Kaikki on vielä mahdollista ja kaikki on edessä. 

Lopeta ensimmäisenä itsesi vertailu muihin. 

Ei tässä mitään mahdollisuuksia ole ja edessä pelkkää paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, olet yhtä arvokas kuin kuka muu tahansa. Me kaikki olemme Luojan luomia, emme voi sille mitään. millaiseksi meidät on luotu. Pää pystyyn, ja selkä suoraksi, Tsemppiä tulevaisuuteen.

Miksi "luoja" järjestää toisille paremmat lähtökohdat kuin toisille?

Sattuman kauppaa ja vanhempien geenien tulosta. 

Vierailija
44/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön parikymppinen jätkä, tarkoittaa sitä etten ole kykenevä elättämään ketään. Tarkoittaa että se pienikin lisäarvo, jonka voisin miehenä tuoda on poissa. Näin ollen nähdäkseni ruma nainen on huomattavasti minua korkeammalla hierarkiassa, hän voi sentään synnyttää jälkikasvua vaikka olisikin ruma ja persaukinen.

Onpa surkeata jos parikymppinen tuntee noin. Ja pelkän työttömyyden takia. Kaikki on vielä mahdollista ja kaikki on edessä. 

Lopeta ensimmäisenä itsesi vertailu muihin. 

Ompa hassua. Täällä ukot parkuvat, kun eivät millää  haluaisi äpäröitään elättää ja sitten yksi miehen alku suree, kun ei siihen (vielä) pysty.

Vierailija
45/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavana naisena elämä on 100x kurjempaa, koska miehiä KOHDELLAAN AINA PAREMMIN, KUIN NAISIA, KOSKA HE OVAT HIERARKIASSA YLEMPÄNÄ, KUIN NAISET.

Ja ei , ei lohduta, että "voit aina saada seksiä". Niin kuule sinäkin, jos et ole ronkeli. Parrua vaan peräreikään.

Jos sinäkin saat heteroseksiä, kai aloittajalla ja hänen tyyppisillään on oikeus heteroseksiin tasa-arvoisessa maassa. Mitä mieltä muuten olet, pitäisikö tasa-arvoisessa maassa olla pakollinen asepalvelus kummallekin sukupuolelle?

Heteroseksissä voi tasa-arvo loistaa poissaolollaan.

Vierailija
46/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavana naisena elämä on 100x kurjempaa, koska miehiä KOHDELLAAN AINA PAREMMIN, KUIN NAISIA, KOSKA HE OVAT HIERARKIASSA YLEMPÄNÄ, KUIN NAISET.

Ja ei , ei lohduta, että "voit aina saada seksiä". Niin kuule sinäkin, jos et ole ronkeli. Parrua vaan peräreikään.

Mitä tekemistä parrun peräreikään työntämisellä on sillä jos haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa?

Sitä, että ne samat miehet haluaa työntää sen parrunsa naisen peräreikään, vaikkei nainen siitä itse yhtään nauttisi.

Vierailija
47/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkin varmaan sitten huomannut, miten arvostavasti synnyttäneistä naisista täällä palstallakin puhutaan...

Vierailija
48/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, lihava, työtön, sosiaalisesti kömpelö ja kaveriton nainen. Elämä on kyllä melko hirveää tällaiselle, kun miettii lopulta.

Vierailija
49/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä parrun peräreikään työntämisellä on sillä jos haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa?

Sitä, että ne samat miehet haluaa työntää sen parrunsa naisen peräreikään, vaikkei nainen siitä itse yhtään nauttisi.

Etkö siis viehäty miehistä ollenkaan, vai havitteletko vain korkeatasoisia miehiä, joiden kanssa seksistä nauttisit? Tässä on ehkä miesten ja naisten olennaisin ero. Naisten ongelma on se kun he eivät saa sitä top 5%:iin kuuluvaa tasokasta miestä, ja miesten ongelma on se että he eivät saa ketään.

Vierailija
50/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin varmaan sitten huomannut, miten arvostavasti synnyttäneistä naisista täällä palstallakin puhutaan...

No niin ei tietenkään pitäisi puhua. Jokainen äiti on tehnyt arvokkaan työn antaessaan uuden elämän - ja eriävän mielipiteen omaavien pitäisi mennä itseensä. Synnyttäneet äidit on sen lisäksi kauniita.

Vierailija
51/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole ketään läheisiä? :(

Itse olen näkymätön, mutta en kuitenkaan päin naamaa halveksuttu, netissä kyllä (työtön).

Miksi olet työtön?

Vierailija
52/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työttömyys on kyllä kaikkein pahin niin ettei kukaan halua selliseen edes tutustua.

Vierailija
53/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, lihava, työtön, sosiaalisesti kömpelö ja kaveriton nainen. Elämä on kyllä melko hirveää tällaiselle, kun miettii lopulta.

Koita edes laihduttaa ja jotain tehdä ulkonäkösi eteen eikä laiskana vaan valittaa ja mene TÖIHIN tai opiskelemaan. Miksi olet tuollaisen yököttävän laiskan ja lihavan elämän itsellesi hankkinut ja nyt sitten valitat.

Vierailija
54/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä. Olen käytännössä yhteiskunnan alinta saastaa jota kaikki hyljeksivät."

Katsele kehitysvammaista lyhyt kasvuista naista itsellesi. Mitään normaalia et voi saada jotenka voit sellaisen unohtaa.

Vierailija
55/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä. Olen käytännössä yhteiskunnan alinta saastaa jota kaikki hyljeksivät."

Katsele kehitysvammaista lyhyt kasvuista naista itsellesi. Mitään normaalia et voi saada jotenka voit sellaisen unohtaa.

Pitää alkaa katselemaan.

Vierailija
56/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita edes laihduttaa ja jotain tehdä ulkonäkösi eteen eikä laiskana vaan valittaa ja mene TÖIHIN tai opiskelemaan. Miksi olet tuollaisen yököttävän laiskan ja lihavan elämän itsellesi hankkinut ja nyt sitten valitat.

En valita. Koin lapsuudessa väkivaltaa ja kiusaamista ja olen ollut masentunut koko ikäni. Omaa syytähän se tietysti on. Yritän kyllä laihduttaa.

Vierailija
57/57 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään parikymppisen ei odoteta elättävän toista.

Voitko tehdä jotain keikkahommia esim Boltin kautta? Lumitöitä, hiekanlapiointia, siivousta?

Ihan ensimmäisenä ala arvostaa itseäsi. Sanonta Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, tarkoittaa että myös itseä pitää Rakastaa. Mieti joka päivä kolme hyvää piirrettä itsessäsi ja yritä tunkea kielteiset ajatukset itsestäsi pois. Anna anteeksi itsellesi jos vaikka joku moka hävettää. Tee joku hyvä teko jokapäivä. Yleensä jos auttaa jotain apua tarvitsevaa, se kohottaa mielialaa. Auta vaikka jotain vanhusta tien yli tai kerää muutama roska pois luonnosta. Nöyryys on hyvä mutta ei tarvitse nöyristellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi