Elämä arvottomana miehenä
Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä. Olen käytännössä yhteiskunnan alinta saastaa jota kaikki hyljeksivät.
Kommentit (57)
Olen työtön parikymppinen jätkä, tarkoittaa sitä etten ole kykenevä elättämään ketään. Tarkoittaa että se pienikin lisäarvo, jonka voisin miehenä tuoda on poissa. Näin ollen nähdäkseni ruma nainen on huomattavasti minua korkeammalla hierarkiassa, hän voi sentään synnyttää jälkikasvua vaikka olisikin ruma ja persaukinen.
Itse asiassa olen myöskin kaikkia noita kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, olet yhtä arvokas kuin kuka muu tahansa. Me kaikki olemme Luojan luomia, emme voi sille mitään. millaiseksi meidät on luotu. Pää pystyyn, ja selkä suoraksi, Tsemppiä tulevaisuuteen.
Miksi "luoja" järjestää toisille paremmat lähtökohdat kuin toisille?
Paremmat lähtökohdat mihin?? Luoja, Jumala haluaa antaa sinulle tulevaisuuden yhteydessään ja pelastaa sinut helvetiltä. Vaikuttaa siltä että sinulle merkitsee mitä tässä maailmanajassa saavuttaa, ikäänkuin se olisi kaikki. Jeesus sanoi että "kuka kadottaa elämänsä minun tähteni, löytää sen".
Ap, miten on muuten terveytesi laita?
Voi sanoa, että nuo mainitsemasi ongelmat tuntuvat todella olemattomilta, jos sairastut vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön parikymppinen jätkä, tarkoittaa sitä etten ole kykenevä elättämään ketään. Tarkoittaa että se pienikin lisäarvo, jonka voisin miehenä tuoda on poissa. Näin ollen nähdäkseni ruma nainen on huomattavasti minua korkeammalla hierarkiassa, hän voi sentään synnyttää jälkikasvua vaikka olisikin ruma ja persaukinen.
Voihan sinulla olla iso mulkku.
Masentunut näkee ja liioittele päässään vain niitä huonoja asioita elämässään, eikä näe niitä hyviä puolia.
Monelta tuntuu puuttuvan suhteellisuudentaju ja perspektiivi, ja asiat osaa suhteuttaa oikein vasta kun sattuu jotain todella karmeata, esim. loukkaantuu tai sairastuu vakavasti tai menettää läheisensä tai lapsensa.
Kuten joku sanoi jo aiemminkin, niin AP, jos sinulla on tervettä, työtä ja katto pään päällä, niin asiasi ovat lopulta aika hyvin. Et vaan näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten on muuten terveytesi laita?
Voi sanoa, että nuo mainitsemasi ongelmat tuntuvat todella olemattomilta, jos sairastut vakavasti.
Testot todennäköisesti matalalla koska olo on sen mukainen, muuten kai ihan perusterve. Toki toivon että tulisi joku tappava tauti.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut näkee ja liioittele päässään vain niitä huonoja asioita elämässään, eikä näe niitä hyviä puolia.
Monelta tuntuu puuttuvan suhteellisuudentaju ja perspektiivi, ja asiat osaa suhteuttaa oikein vasta kun sattuu jotain todella karmeata, esim. loukkaantuu tai sairastuu vakavasti tai menettää läheisensä tai lapsensa.
Kuten joku sanoi jo aiemminkin, niin AP, jos sinulla on tervettä, työtä ja katto pään päällä, niin asiasi ovat lopulta aika hyvin. Et vaan näe sitä.
Ei ole työtä, eikä ole terveyttä. Kannattaa lukea lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa surkeata jos parikymppinen tuntee noin. Ja pelkän työttömyyden takia. Kaikki on vielä mahdollista ja kaikki on edessä.
Lopeta ensimmäisenä itsesi vertailu muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavana naisena elämä on 100x kurjempaa, koska miehiä KOHDELLAAN AINA PAREMMIN, KUIN NAISIA, KOSKA HE OVAT HIERARKIASSA YLEMPÄNÄ, KUIN NAISET.
Ja ei , ei lohduta, että "voit aina saada seksiä". Niin kuule sinäkin, jos et ole ronkeli. Parrua vaan peräreikään.
Jos sinäkin saat heteroseksiä, kai aloittajalla ja hänen tyyppisillään on oikeus heteroseksiin tasa-arvoisessa maassa. Mitä mieltä muuten olet, pitäisikö tasa-arvoisessa maassa olla pakollinen asepalvelus kummallekin sukupuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa surkeata jos parikymppinen tuntee noin. Ja pelkän työttömyyden takia. Kaikki on vielä mahdollista ja kaikki on edessä.
Lopeta ensimmäisenä itsesi vertailu muihin.
Entä sitten 36v työtön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työtä, eikä ole terveyttä. Kannattaa lukea lankaa.
Oletko ajatellut ryhtyä dokaamaan? Se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22-vuotias.
Olen kyllä ajatellut suorittaa itsemurhan lähitulevaisuudessa exit-bagilla, en koe että elämällä olisi minulle juurikaan annettavaa, pelkkää kärsimystä on elämä ollut jo pidemmän aikaa.
Jos olet valkoihoinen, niin tämä on hyvä asia. Suomeen ei kaivata valkoisia miehiä.
Kai täällä halutaan jonkinlainen infra säilyttää jms. Eli ikävä kyllä tämän kaiken pyörittämisen kannalta olisi tärkeää säilyttää ainakin pieni osa niitä pahoja, valkoisia miehiä.
Olet siis oivaltanut, että lopulta sinäkin olet vain yksi mitätön kärpäsen kakka tässä universumissa. Hienoa. Maailman navoiksi itseään kuvittelevia on tällä pallolla aivan liikaa.
Käykääpä vierailulla vanhusten vuodeosastolla tai syöpäsairaalassa.
Matkustakaa johonkin kehitysmaahan ja käykää slummeissa. Tai sotatoimialueella.
Menkää vapaaehtoiseksi huumeklinikalle.
Saattaa muuttua näkemys omasta tilanteestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavana naisena elämä on 100x kurjempaa, koska miehiä KOHDELLAAN AINA PAREMMIN, KUIN NAISIA, KOSKA HE OVAT HIERARKIASSA YLEMPÄNÄ, KUIN NAISET.
Ja ei , ei lohduta, että "voit aina saada seksiä". Niin kuule sinäkin, jos et ole ronkeli. Parrua vaan peräreikään.
Mitä tekemistä parrun peräreikään työntämisellä on sillä jos haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Entä naisena? Ihan yhtä hirveää.
Ja onhan tyttö aina uhri kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä parrun peräreikään työntämisellä on sillä jos haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa?
Se on nokkelien tyttöjen vakiokommentti aina tällaisissa keskusteluissa.
Minulla oli elämä. Nyt eron jälkeen elän elämääni elävänä kuolleena ja munanikin, se on lukittu vankilaan virumaan ikuisessa selibaatissa.