Elämä arvottomana miehenä
Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä. Olen käytännössä yhteiskunnan alinta saastaa jota kaikki hyljeksivät.
Kommentit (57)
Ei ulkonäöllä ole mitään väliä. Jos teet työsi kunnolla etkä kohtele muita ihmisiä huonosti, olet aivan arvostettava kansalainen.
Eikö sinulla ole ketään läheisiä? :(
Itse olen näkymätön, mutta en kuitenkaan päin naamaa halveksuttu, netissä kyllä (työtön).
En usko, että uhminen joka tiedostaa oman rajallisuutensa syyttämättä siitä ketään on menetetty tapaus ja on siten kaukana arvottomasta
T. Kohtalo toveri
Ystäväni, olet yhtä arvokas kuin kuka muu tahansa. Me kaikki olemme Luojan luomia, emme voi sille mitään. millaiseksi meidät on luotu. Pää pystyyn, ja selkä suoraksi, Tsemppiä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, olet yhtä arvokas kuin kuka muu tahansa. Me kaikki olemme Luojan luomia, emme voi sille mitään. millaiseksi meidät on luotu. Pää pystyyn, ja selkä suoraksi, Tsemppiä tulevaisuuteen.
Jos oot ystävä niin varmaan annat ko aloittajalle sähköpostiosoitteen mihin hän voi kirjoittaa sinulle ettei olisi niin hyljeksitty olo. Pelkkä tsempitys on vähän turhaa, tarjoudu kaveriksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi "luoja" järjestää toisille paremmat lähtökohdat kuin toisille?
Vierailija kirjoitti:
Elämä rumana, lyhyenä, lihavana, kaljuuntuvana, ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä on kyllä täyttä helvettiä.
Asenne ratkaisee.
Käyttäydy kuin olisit miljonääri.
Niin muut haistelevat hiki ja pierunhajujasi hymyillen.
T. Toinen samanlainen
Lähes kaikki suomalaiset ovat samassa asemassa, siksi väestöä vaihdetaankin "parempiin" kovaa vauhtia.
Naisena en koskaan ihastu ja viehäty pelkästä ulkonäöstä. Kiinnostun miehestä jos hän on itsevarma hyvällä tavalla, ei ylimielinen eikä ylpeä. Lisäksi rauhallisuus ja lempeys on viehättävää. Olen viime kesänä eronnot ja nyt haluan hitaasti ensin katsella etäämpää kuinka mies käyttäytyy muiden seurassa ja sitten voisin tutustua. Puhumista voisit harjoitella vaikka lukemalla ääneen peilin edessä ( tai ilman) . Sitten kuuntelet mistä keskustellaan ja voit vaikka aloittaa kertomalla yhden mielipiteen tai kommentin. Vähitellen lisäät. Eikä kaikki ole suulaita, usein äänessä olevat tuntuvat rasittaville. Kiva kun voi olla välillä puhumatta mitään. Ja kyllä sulla on paljonkin arvoa . Toivottavasti tästä on sulle apua.
Vierailija kirjoitti:
"Ole vain oma itsesi"
No eihän tällaisia neuvoja voi kukaan itseään arvostava ihminen ottaa tosissaan. Jokaisen tulee pyrkiä olemaan parasta mitä kykenee tarjoamaan.
Kuinka vanha sä olet? Yleensä mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän ulkonäöllä enää on merkitystä. Muut asiat ratkaisevat.
22-vuotias.
Olen kyllä ajatellut suorittaa itsemurhan lähitulevaisuudessa exit-bagilla, en koe että elämällä olisi minulle juurikaan annettavaa, pelkkää kärsimystä on elämä ollut jo pidemmän aikaa.
Itsesääli ei kaunista ketään tai paranna elämänlaatua
Vastaavana naisena elämä on 100x kurjempaa, koska miehiä KOHDELLAAN AINA PAREMMIN, KUIN NAISIA, KOSKA HE OVAT HIERARKIASSA YLEMPÄNÄ, KUIN NAISET.
Ja ei , ei lohduta, että "voit aina saada seksiä". Niin kuule sinäkin, jos et ole ronkeli. Parrua vaan peräreikään.
Voithan olla noiden päälle vielä tyhmä, työtön ja köyhä.
"vielä voi mennä paljon huonommin, niin kauhean paljon huonommin"
Vierailija kirjoitti:
22-vuotias.
Olen kyllä ajatellut suorittaa itsemurhan lähitulevaisuudessa exit-bagilla, en koe että elämällä olisi minulle juurikaan annettavaa, pelkkää kärsimystä on elämä ollut jo pidemmän aikaa.
Jos olet valkoihoinen, niin tämä on hyvä asia. Suomeen ei kaivata valkoisia miehiä.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä. Tee elämästäsi itsellesi mieluista, harrasta jotain mistä tykkäät, tee/syö hyvää ruokaa, matkustele, mikä nyt tekeekään sinut onnelliseksi. Pääasia, että elämäsi on itsellesi mieluista. Silloin olet jo todella onnekas.
Ei minulla ole yhtäkään läheistä ihmistä, vanhemmista on toinen vain elossa eikä ole halukas olemaan tekemisissä kanssani. Kavereita ei ole yhtään.
Oot keskiverto suomalainen