Naiset väittää että miehen rahat ja miehen status ei merkitse mitään... mutta?
Miksi sitten muskilla on lapsia ja naisia, harkimolla, trumpilla, niinistöllä.. jne? Jos kyseiset henkilöt olisi tavismiehiä niin miten te luulisitte että ne saisi naisia? Jos kyseiset henkilöt olisi taviksia niin heillä tuskin olisi naisia ja lapsia.
Me tavalliset miehet emme ole naisille mitään.... me olemme naisille kuin huonoja ihmisiä koska meillä ei ole rahaa eikä statusta joten siksi me jäämme lapsettomiksi ja naisettomiksi.
Jos esimerkiksi renny harlin tai danny olisi tavallisia raksamiehiä tai rekkamiehiä niin naiset ei heitä arvostaisi mutta nyt heillä on rahaa ja statusta joten naiset kiinnostuu heistä.
Miesten tasa-arvosta on hyvä puhua.
Kommentit (133)
Niin palstamammatkin menisi riemuiten parisuhteeseen muskin tai halla-ahon kanssa koska heillä on rahaa ja valtaa.
No varmaan samasta syystä kun tosi moni mies sanoo että haluaa vaan tavallisen naisen, ja silti missit, isorintaiset, pusuhuuliset ja pikku-uomaiset naiset ovat aina miesten kainaloissa.
Se toimii molempiin suuntiin kun uskaltaa katsoa koko näkymää avaimenreiän sijaan.
Muhun ei vaikuta. Mies on pienituloinen duunari ja lyhyt.
Naisiakin on miljardeja. Kuten miehiä. On myös niitä jotka innostuu murhaajista. En ikinä itse haluaisi olla missään tekemisissä onnenonkijoiden tai päästään niin vinksahtaneiden kanssa, että massamurhaaja innostaa. Mutta moni mies vaikuttaa tuntevan peräti kateutta ja kaunaa tällaisesta. Arvostakaa itseänne enemmän miehet, kuka tarvitsee hulluja vain siksi että niiden jalkojen välissä on oman elimen vastinpari? Oikeasti?
Ne naiset, jotka sanovat ettei raha tai status merkitse, tuskin ovat Muskin tai Niinistön kanssa. Naisia kun on puolet koko maapallon ihmisistä, ja heillä on keskenään hyvinkin erilaisia mielipiteitä. Esim. itselleni raha ei todellakaan merkitse mitään, mutta joku toinen taas ehdottomasti haluaa rikkaan miehen ja etsii sellaista.
Näinhän on muuten miehilläkin. Kaikilla rikkailla julkkisnaisilla on miehet. Vaikkapa Madonnallakin on aina itseään jotain 40 vuotta nuorempi mies. Silti ei voi yleistää että kaikkia miehiä kiinnostaisi naisessa raha ja status.
Miten aloitus liittyy tasa-arvoon?
Vierailija kirjoitti:
No varmaan samasta syystä kun tosi moni mies sanoo että haluaa vaan tavallisen naisen, ja silti missit, isorintaiset, pusuhuuliset ja pikku-uomaiset naiset ovat aina miesten kainaloissa.
Se toimii molempiin suuntiin kun uskaltaa katsoa koko näkymää avaimenreiän sijaan.
Isorintaiset pusuhuuliset pikku-uumaiset muhkeatakamuksiset naiset ovat ainoastaan kiinnostavia. Aina olen löytänyt.
Koska on olemassa oikeaa rakkautta, ja sitten on tuota kullankaivuuta. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla. Naiset päättävät kenen kanssa alkaa seurustelemaan ja naiset asettaa miehille kriteerit. Mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen keneen omat rahkeet riittää ja miehet ei saa asettaa naisille mitään kriteerejä. Tämäkö on sinusta tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Niin palstamammatkin menisi riemuiten parisuhteeseen muskin tai halla-ahon kanssa koska heillä on rahaa ja valtaa.
Ei kukaan hinku Halla-ahoa. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla. Naiset päättävät kenen kanssa alkaa seurustelemaan ja naiset asettaa miehille kriteerit. Mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen keneen omat rahkeet riittää ja miehet ei saa asettaa naisille mitään kriteerejä. Tämäkö on sinusta tasa-arvoa?
No nyt oli aika kiinnostavaa ajattelua. Kuka miehiä kieltää asettamasta naisille mitään kriteerejä? Eikö se ole miehen ihan oma vika, jos tyytyy sellaiseen jota ei oikeasti halua? Joku voisi sanoa sitä jopa hyväksikäytöksi tai huijaukseksi.
Minulla ei ole lapsia yhdenkään noista kanssa eikä tule. Ajatuskin ällöttää. Ihanko tosiaan kuvittelet että kaikki maailman tavalliset miehet on ilman naista :D
Tasa-arvoon kai kuuluu, että jokainen saa itse valita kumppaninsa, vai määrätäänkö me palstalaiset sinulle joku puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpö höpö. menisit vaikka syömään puuroa ja ulkoilemaan niin saat vähän happea ja terveemmän maailmankuvan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa provota tätä paskaa ketjusta toiseen keksi jotain uutta.
Totta kai naiset tykkäävät statuksesta, mutta yleensä ne ns. alemman statuksen naiset kyllä ihan mieluusti ovat samanlaisten miesten kanssa. Voi toki olla, että keskimääräinen akateeminen nainen ei halua seurustella raksamiehen kanssa, mutta ihmekös tuo. Naiset pyrkivät avioitumaan ylöspäin, tai vähintään omalla tasollaan, eivät alaspäin. Itse olen miespuolinen tohtori, ja kyllä naiset yleensä tykkäävät siitä, että minulla on korkea koulutus. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Keskimäärin naisilla on "kaikki valta", mutta harvinaisella huipputason miehellä on enemmän "valtaa" kuin kellään naisella.
Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus kysymys.. kellään ei ole velvoitetta olla kenenkään kanssa. Kaikilla on eri motiivit olla jonkun kanssa.
Yksinelävien mielestä saattaa tuntua katkeralta miksi kukaan ei mua kelpuuttanut . Eikö sinut pitäis ihmisenä valita ei kelpuuttaa.. 🤔 miksi haluaisit tyytyä vain jonkun kanssa joka sut vaan kelpuutti että olis joku.. kriteerit kertoo itse kunnioituksesta sekä kunnioituksesta muitakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
AP haluaa pakkoliittoon jonkun kanssa, josta ei ole kiinnostunut ilmeisesti.
Mun prinssini karautti aikanaan työpaikalle valkealla micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet. 20 v myöhemmin kuninkaani on eläköitynyt ja ajaa valkealla pakettiautolla. Toivon vielä montakymmentä onnellista seikkailuvuotta yhdessä. Millään statuksella, pituudella, rahalla tai hiusrajalla ei ole mitään merkitystä, kun rakastuu. Toivottavasti saatte tekin joskus kokea sen.
Taidat asua erakkona käymättä koskaan missään tai tuntematta yhtäkään miestä, kun et koskaan näe kuinka suunnilleen kaikki ihan normaalit amikset ja työttömät miehet ovat parisuhteissa.