Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, oletko tahallasi laittanut hakemuksia sellaisiin työpaikkoihin, joihin tiedät ettei sinua varmasti oteta? Esim johonkin lentoemännäk

Vierailija
14.02.2025 |

si tai vastaavaan johon sinulla ei ole koulutusta tai muuten sopivia ominaisuuksia? Teetkö tahallasi näin, ettei sinua varmasti otettaisi kyseiseen paikkaan töihin? 

Vai haetko sellaisiin paikkoihin, joihin sinulla olisi oikeastikin mahdollisuus päästä? 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Ei tämä työttömänä köyhänä kituuttaminen ole mitään hääviä. Ja olen opiskellut viisi kertaa, ja olisi aika jumalauta minunkin vihdoin saada kunnon työpaikka joka ei ole määräaikainen tai sellainen josta ei tienaa niin että elää.

Ja toiseksi. Laki määrää että pitää hakea vain työpaikkohin joihin voisi päästäkin.

Minä tunnen kymmeniä työttömiä, enkä tiedä ketään joka hakisi töihin mihin ei haluaisi oikeasti päästä. Osalla toki on sitten 0 paikkaa hakuvelvoite, mullakin on nyt vain kaksi, kun tilanne on mitä on.

Mulle sanottiin edellisessä suunnitelman päivityksessä, että pitää olla lääkärintodistus, jotta voi hakea vähemmän kuin 4 työpaikkaa. Mutta taitaa kuitenkin olla pärstäkohtaista.

Vierailija
102/104 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valitsen listalta ne neljä allekkain olevaa paikkaa ja laitan sinne samanlaisen hakemuksen 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen

Vierailija
104/104 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Ei tämä työttömänä köyhänä kituuttaminen ole mitään hääviä. Ja olen opiskellut viisi kertaa, ja olisi aika jumalauta minunkin vihdoin saada kunnon työpaikka joka ei ole määräaikainen tai sellainen josta ei tienaa niin että elää.

Ja toiseksi. Laki määrää että pitää hakea vain työpaikkohin joihin voisi päästäkin.

Minä tunnen kymmeniä työttömiä, enkä tiedä ketään joka hakisi töihin mihin ei haluaisi oikeasti päästä. Osalla toki on sitten 0 paikkaa hakuvelvoite, mullakin on nyt vain kaksi, kun tilanne on mitä on.

Mulle sanottiin edellisessä suunnitelman päivityksessä, että pitää olla lääkärintodistus, jotta voi hakea vähemmän kuin 4 työpaikkaa. Mutta taitaa kuitenkin olla pärstäkohtaista.

Mulla laskettiin iän ja asuinpaikan perusteella, täällä ei oikein ole mitään hommia kenellekään. Terveyshaasteet mainitsin myös mutta ei multa ainakaan mitään lääkärintodistusta pyydetty.