Ostakaa laskiaispullia!
Kommentit (24)
PitÀis kai leipoa itse mutta onhan tuohon vielÀ aikaa.
Teen itse, ovat vielÀ herkullisempia. Kaupan omat ei niin hyviÀ.
EikÀ ole edullisia, teen itse isomman satsin ja pakastan osan.
Joskus ostan myös tavallisia pyöreitÀ pullia punalapulla ja pistÀn myös pakastimeen. SieltÀ on hyvÀ sulattaa ja laittaa höystykettÀ vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona tehdyt laskiaispullat eivÀt ole mistÀÀn kotoisin!
Ostan ehkÀ sellaisia paistovalmiita pikkupullia kaupan pakastealtaasta ja laitan niihin kermavaahtoa ja hilloa. En viitsi itse leipoa, kun pullia ei vÀlttÀmÀttÀ tule syötyÀ muuten enkÀ vain muutamaa viitsi tehdÀ.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin monella on harhaiset kÀsitykset omasta leipomistaidoistaan.
En osta. En tee itse. En ole yllytyshullu ja makeaa en syö juuri ollenkaan.
3 euroa kaupassa, 6-8 eur kahvilassa
Ostakaa laskiaispullia
Se kasvatta kul...makarvoja
ĂlkÀÀ ostako mitÀÀn sikahintaisia tuotteita! Ainoa tapa saada hinnat jĂ€rkevĂ€lle tasolle on olla ostamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne sieltÀ kotoa kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ ostako mitÀÀn sikahintaisia tuotteita! Ainoa tapa saada hinnat jĂ€rkevĂ€lle tasolle on olla ostamatta
No tÀmÀ juuri. Vain punalapulla kuten rikkaatkin nÀyttÀvÀt tekevÀn vaikka heillÀ olisi varaa ostaa tÀydellÀ hinnalla.
Ei tarvi ostaa. Mulla on itse leipomiani vielÀ pakastimessa,a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin monella on harhaiset kÀsitykset omasta leipomistaidoistaan.
Mutta kommentoimallasi on varsin realistinen kÀsitys omasta leipomistaidostaan. Ja rohkenee jopa kertoa sen. Rehellisyys on nykyÀÀn harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tÀmÀ juuri. Vain punalapulla kuten rikkaatkin nÀyttÀvÀt tekevÀn vaikka heillÀ olisi varaa ostaa tÀydellÀ hinnalla.
Punalaput eivÀt ole tarkoitettu vÀhÀvaraisille, jokainen, myös mystiset "rikkaat", saa ostaa niitÀ jos haluavat
KÀvin 2 kertaa kahvilla ja otin laskiaispullan, 6,50e. Hintaa tuli siis yhteensÀ 13e. SenhÀn se tietenkin maksaa, jotta kahvila pysyy pystyssÀ. EikÀ se ole kallein hinta meillÀpÀin.
Laskiainen kestÀÀ yhden pÀivÀn. Ei niitÀ muina pÀivinÀ saa syödÀ. Ja vain yks pulla per henkilö!
En jaksa. Olen laiskiainen.