Mitä eväitä ottaisitte pitkälle noin 10 tunnin lennolle?
Kommentit (61)
Niin lyhyt lento, että pelkkä vesipullo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla lennolla kuulu ruoka. Ottaisin täytetyn leivän ja hedelmiä + juotavaa.
Kyllä 10h lennoilla kuuluu. Vain lyhyillä lennoilla voi olla, ettei ole tarjoilua. Ei ehdi olla, jos lento kestää esim. 1h15min.
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakkapurkki. Sen kun narauttaa auki matkustamon alhaisessa ilmanpaineessa niin on lentoemot ihmeissään!
Lennon aikana matkustamossa on KORKEA paine.
Otan yleensä kokonaisen kanan, jonka nyljen koneessa ja paistelen Trangialla. Juomaksi kirnupiimää ja jälkiruoaksi kokonainen unelmatorttu.
Vierailija kirjoitti:
Niin lyhyt lento, että pelkkä vesipullo riittää.
Pelkkä pullo ilman vettä. No tapansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti 1 salkku (= 24 kpl) Karhu olutta voisi sammuttaa janon riiitävän hyvin. Se tekisi tasaisen vauhdin taktiikalla yksi olut 25 minuutin välein. Tuskin siinä merkittävää nestehukkaa pääsisi tulemaan.
Itseasiassa tulisi. Lentokoneessa elimistö kuivuu normaalia enemmän ja alkoholi kuivattaa vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti 1 salkku (= 24 kpl) Karhu olutta voisi sammuttaa janon riiitävän hyvin. Se tekisi tasaisen vauhdin taktiikalla yksi olut 25 minuutin välein. Tuskin siinä merkittävää nestehukkaa pääsisi tulemaan.
Itseasiassa tulisi. Lentokoneessa elimistö kuivuu normaalia enemmän ja alkoholi kuivattaa vielä lisää.
Toivottavasti et kirjoittanut tuota tosissasi. Jos kirjoitit, huh-huh....
Vierailija kirjoitti:
Otan yleensä kokonaisen kanan, jonka nyljen koneessa ja paistelen Trangialla. Juomaksi kirnupiimää ja jälkiruoaksi kokonainen unelmatorttu.
Helkatti et repesin 😂😅🤣Tää oli paras. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kirjoittanut tuota tosissasi. Jos kirjoitit, huh-huh....
Kirjoitan aina tosiasiat tosissani.
Eikö noin pitkillä lennoilla yleensä oo tarjoilu? Ennen ainakin pärjänny niillä hyvin, yleensä pyynnöstä saanu tarvittaessa vielä pientä naposteltavaa (pähkinöitä, suolakeksejä, tms).
Nyt on edessä 6h lento. En aamulla sitä ennen syö mitään kotona, niin otan leivän, koneesta ostan kahvin. Paluuta mietin lähempänä, joko ostan ennakkoon lennon ruuan tai ostan salaatin/leivän kentältä tai syön kentällä jotain (on just ruoka-aikaan lento ja kotona myöhään illalla, niin ei pelkällä aamupalalla pärjää).
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin pitkillä lennoilla yleensä oo tarjoilu? Ennen ainakin pärjänny niillä hyvin, yleensä pyynnöstä saanu tarvittaessa vielä pientä naposteltavaa (pähkinöitä, suolakeksejä, tms).
Nyt on edessä 6h lento. En aamulla sitä ennen syö mitään kotona, niin otan leivän, koneesta ostan kahvin. Paluuta mietin lähempänä, joko ostan ennakkoon lennon ruuan tai ostan salaatin/leivän kentältä tai syön kentällä jotain (on just ruoka-aikaan lento ja kotona myöhään illalla, niin ei pelkällä aamupalalla pärjää).
Kokonaisen leivän? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka-aika? Oletko joku keskosvauva, jonka pitää syödä aina tietyllä kellonlyömällä? Aikuinen, terve ihminen pärjää ihan hyvin pelkällä aamupalalla iltaan asti. Yksi päivä vain kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkotaskusta mukava vedellä esiin vähän ennen laskeutumista.
Mä vetelen yleensä vessassa.
Hyi! Senkin sika. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkotaskusta mukava vedellä esiin vähän ennen laskeutumista.
Mä vetelen yleensä vessassa.
Hyi! Senkin sika. :)
Fiksumpaa se on vessassa vedellä kuin siinä vieruskaverin vieressä matkustamon puolella.
Aikuinen, terve ihminen pärjää ihan hyvin pelkällä aamupalalla iltaan asti.
Ai samperi että olisi kärttyinen akka, jos pitäisi koko päivä aamupalan voimin matkustaa. Muutenkin nyppii tuo ajatusmaailma, että jos minä pärjään koko päivän aamupalalla niin pitää muidenkin pärjätä. Jos mulle ei tuu nälkä koko päivänä niin ei tule sullekaan. Taasko te syötte, vastahan meillä oli aamupala seittemän tuntia sitten! Onneksi tunnen itseni, niin mulla on eväitä ettei tarvitse olla muiden syömistottumusten varassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai samperi että olisi kärttyinen akka, jos pitäisi koko päivä aamupalan voimin matkustaa. Muutenkin nyppii tuo ajatusmaailma, että jos minä pärjään koko päivän aamupalalla niin pitää muidenkin pärjätä. Jos mulle ei tuu nälkä koko päivänä niin ei tule sullekaan. Taasko te syötte, vastahan meillä oli aamupala seittemän tuntia sitten! Onneksi tunnen itseni, niin mulla on eväitä ettei tarvitse olla muiden syömistottumusten varassa.
Näytät olevan kiukkuinen akka joka tapauksessa. Otit taas tosissasi kieliposkessa heitetyn jutun. Syöhän vähän taas niin helpottaa :)
Vierailija kirjoitti:
JOKAINEN aikuinen pärjää päivän syömättä. Ihan turha vinkua muuta. Kyse on asenneongelmasta, jos pitää kiukutella kuin uhmaikäinen taapero, jos ei jatkuvasti ole jotain mussutettavaa suussa.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy sairaalahenkilökuntaa, jos joskus joudut leikkaukseen, jota ennen pitää olla syömättä 12 tuntia. Ei ole helppoa, kun potilas rupeaa räyhäämään vain siksi, ettei saanut syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät olevan kiukkuinen akka joka tapauksessa. Otit taas tosissasi kieliposkessa heitetyn jutun. Syöhän vähän taas niin helpottaa :)
Näillä asioilla ei vitsailla, s-tana!
Kenttävessa eli ns.makkipakin. Se on sellanen koottava pahviloota. Ei tarvi jonottaa.