Mitä vikaa on pullantuoksuisessa äidissä
Nyt joka tuutista huudetaan ettei naisen pidä olla sellainen. No entä jos nainen haluaa olla sellainen ? Onko se väärin. Miksi ?
Esim oman äitini mielsin pitkälle tällaiseksi ja muistan häntä hyvällä. Ja minusta hän oli jopa onnellinen.
Kommentit (154)
Pullaa on hankala leipoa korsetissa ja lateksipöksyissä.
No jatketaan itkemistä siitä miksi lapsia ei synny enää ja miksi nekin jotka syntyy voi huonosti. Eihän sitä kukaan tiedä miksi. Itkettään vain ja ihmetellään.
Kilttinä miehenä haluaisin pullantuoksuisen vaimon.
Et sinä ap voi tietää oliko äitisi onnellinen. Kävikö äitisi töissä? Oliko hän opiskellut ja kouluttautunut ammattiin? Oliko hänellä omaa rahaa? Vai oliko hän kotiäiti ja leipoi pullaa vain isäsi vaatimuksesta?
Isoäidilläni oli sodan aikana kolme pientä lasta, ja hänen oli pakko mennä ansiotöihin, koska isoisäni oli vuosikausia rintamalla ja jonkun oli elätettävä perhe. Sodan loputtua isoäitini ja muut perheenäidit palautettiin hellan ja nyrkin väliin. Isoäitini ei saanut enää käydä töissä, sillä isoisäni vaati että päivällisen oli oltava valmis klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ap voi tietää oliko äitisi onnellinen. Kävikö äitisi töissä? Oliko hän opiskellut ja kouluttautunut ammattiin? Oliko hänellä omaa rahaa? Vai oliko hän kotiäiti ja leipoi pullaa vain isäsi vaatimuksesta?
Isoäidilläni oli sodan aikana kolme pientä lasta, ja hänen oli pakko mennä ansiotöihin, koska isoisäni oli vuosikausia rintamalla ja jonkun oli elätettävä perhe. Sodan loputtua isoäitini ja muut perheenäidit palautettiin hellan ja nyrkin väliin. Isoäitini ei saanut enää käydä töissä, sillä isoisäni vaati että päivällisen oli oltava valmis klo 17.
No kävi kyllä töissä. Tosin kun me lapset oltiin aivan pieniä oli kotona. Ja vielä kun minä olin ensimmäisellä teki vain osa päivää. Kyllä äiti aina puhui että perhe oli hänelle tärkein. Samoin kyllä isäkin. Tosin meillä oli myös isä joka vietti aikaa lastenkin kanssa. Itse olen kiitollinen vanhemmista jotka me lapset koettiin turvallisina. Luulen että olemme harvinaisen rikkaita siltä osin. Ei me nyt niin rikkaita muutoin oltu.
Nykynainen on hukassa eikä oikein tiedä mitä haluaa.
Äärifeministien ja vihervasemmistolaisten aivopesua ja painostusta, että siinä olisi mitään vikaa. Miksi kuunnella muiden mielipiteitä, jos haluaa olla sellainen äiti. Olisiko röökin- ja viinanhajuinen äiti parempi? Sellainen joka laittaa einespitsan mikroon lapsille ruoaksi.
Ei ole mitään vikaa. Saa tuoksua pullalta. Mutta ei tarvitse leipoa pullaa. Siinä on se olennainen pointti. Nainen voi vapaasti valita miten haluaa elämänsä toteuttaa. Minun elämässä on yhtenä päivänä pullaa ja marjapiirakoita ja kakkuja, toisena päivänä vedän kinkyvaatteet päälle klubikeikalle. Molemmat ihan samanarvoista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävi kyllä töissä. Tosin kun me lapset oltiin aivan pieniä oli kotona. Ja vielä kun minä olin ensimmäisellä teki vain osa päivää. Kyllä äiti aina puhui että perhe oli hänelle tärkein. Samoin kyllä isäkin. Tosin meillä oli myös isä joka vietti aikaa lastenkin kanssa. Itse olen kiitolli
Miksi tämän kaiken esilletuominen on sinulle niin tärkeää?
Ei kukaan pullalle haise. Ainoostaan voi näyttää pulla mössöltä.
Minulla oli sellainen äiti. Ihan kirjaimellisesti leipoi usein pullaa. Eikä ollut täynnä tatuointeja ja niittejä iho täynnä, ei ollut shokkivärjättyä lyhyttä tukkaa ja merimiesmäistä käytöstä. Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävi kyllä töissä. Tosin kun me lapset oltiin aivan pieniä oli kotona. Ja vielä kun minä olin ensimmäisellä teki vain osa päivää. Kyllä äiti aina puhui että perhe oli hänelle tärkein. Samoin kyllä isäkin. Tosin meillä oli myös isä joka vietti aikaa lastenkin kanssa. Itse olen kiitolli
Ihania muistoja 🥰
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen on hukassa eikä oikein tiedä mitä haluaa.
Hyvää seksiä ilman että joutuu tinkimään mistään. Mikäli yhdeltä ei saa tyydyttävää niin sitten löytyy kyllä seuraava.
Moni nykynainen elää alapäänsä tuntemuksien ohjaamaa elämää ja mikäpä siinä, kerranhan täälä todennäköisest vain eletään ja yli viisikymppisenähän tuo on enään muisteluitten kohde ja elettyä historiaa.
Lähtökohtaisesti ei mitään vikaa, mutta rajansa kaikella. Jos "pullantuoksuisuus" tarkoittaa muun perheen pilalle passaamista ja yliruokkimista, on se elinikäinen terveyshaitta koko perheelle. Lisäksi muut perheenjäsenet eivät opi huushollin ylläpidosta yhtään mitään, jos heiltä ei odoteta minkäänlaista osallistumista. Lopulta ovat sitten täysin hukassa oman elämänsä kanssa, kun tuo passaaja ei yhtäkkiä enää olekaan sotkuja siivoamassa ja ruokia kokkailemassa.
Vihervassarit on niin pihalla kun aina jaksaa jankuttaa valheitaan nyrkin ja hellan välissä olemisesta. Omassa lapsuudessa sekä meillä että kaverien perheissä äidit olivat ihan omasta tahdostaan sellaisia perinteisiä äitejä. Se oli heidän HAAVEENSA eikä mikään "mies pakotti nyrkeillä leipomaan pullaa perheelle" juttu mitä nykyään väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit pitkät rakenne kynnet ...
No varmaan se gluteeni, sokeri ja hiiva. Kerran kuussa voi tuoksua pullalta, mutta jos menee tuota useammaksi niin seuraa terveysongelmia
Naiset eivät halua olla seksikkäitä vaan tylsiä. Rinnat piennetään, laihdutetaan anorektikoiksi ja pihdataan laamapaidassa. Ellei olla kehopositiivisia ylilihavia.
Vierailija kirjoitti:
Tai tienaamassa perheelle rahaa modernina työssäkäyvänä äitinä.
Nainen on paha jos hoitaa nykyään omia lapsiaan ja leipoo pullaa. Hui kauheeta.
Hyvä nainen vie lapset heti kun ne kynnelle kykenee suureen laitokseen ja ostaa vain ehdottomasti ilman eläintuotteita valmistettuja valmispiirasia vaihtoehto myymälästä.