Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvaaja otti rumat passikuvat ja nyt on ihan kamala passi

Vierailija
12.02.2025 |

Eikö noilla ole mitään taiteillisia näkökulmia? Nyt on ruma kuva aivan kuin Alibista.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanontahan sanoo, että silloin, kun alat näyttää passikuvaltasi, olet matkan tarpeessa. 

Vierailija
102/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä automaatissa, niissä saa itse otettua paljon paremmat kuvat ja pystyy uusimaan niin monta kertaa kuin haluaa. Liikkeessä otetuissa aina ihan järkyttävä lopputulos.

Automaattikuvia hylätään eniten koska ihmiset ei osaa sijoittua kuvassa vaatimusten mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alat muistuttaa passikuvaasi, olet loman tarpeessa. 

Vierailija
104/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanontahan sanoo, että silloin, kun alat näyttää passikuvaltasi, olet matkan tarpeessa. 

LOMAN tarpeessa. 

Vierailija
105/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy aina. Ennen sai käyttää silmälaseja passikuvassa. Taitavat kuvaajat osasivat ottaa kuvat, jotka kelpaavat. Nykyään passijonossa virkailija vilkaisun sijaan tuijottaa ensin kuvaa, sitten minua ja viel lopuksi passia. 

Vierailija
106/124 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuvaaja sanoi että hymyile vähän! Sanoin että ei kai passikuvassa saa hymyillä? Hän vastasi että olet muuten niin karun näköinen. Niinpä mulla on passissa vieno hymy 😅

Vierailija
107/124 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat premium tason passikuvat kannattaa varata aika studio kuvaajalta. Stadissa on muutaman kuvaaja joka tekee huolella valaistuja passikuvia. Hinta on toki eri.

Vierailija
108/124 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun erittäin kaunia teinitytär näytti passikuvassa murmeilta 😂. Jos ei edes hän onnistu niin ei pidä soimata itseään liikaa.

Sain ajokortin kun täytin 18, kävin kolmessa eri passikuvassa😄Olin nätti, mielellään näytin sitä vuosikymmeniä, kunnes eräs tokaisi että alkaa olla vanha😡

Vierailija
109/124 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilas sun passin. Vaadi korvauksia? Nykyään on muotia vaatia korvauksia, jopa miljoonakorvauksia. Se on aikamoinen haitta, kun ei ilkeä matkustaa mihinkään, ettei tarvitse näyttää passia. Käytännössä maasta poistuminen tehty mahdottomaksi.

Vierailija
110/124 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla pilasi Gigantin automaatti. En näyttänytkään niin upealta, mitä oletin.. siis oikeasti, mikä on ongelma??

Vierailija
111/124 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi passikuvassa edes pitäisi näyttää hyvältä? 

Vierailija
112/124 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen passikuvat otettiin vähän sivuviistosta ja niissä näytti taviskin paremmalta. Nyt pitää koko leipälautanen olla suoraan edestä kuvattua ja varsinkin jos naamassa on hiemankin epäsuhtaa niin näyttää kamalalta.

Vierailija
113/124 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole ihan perinteiden mukaista? Passikuvat ovat perinteisesti rumia, ainakin kuvatun omasta mielestä.

Vierailija
114/124 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvan on tarkoitus olla erikoinen ja poikkeava, koska asiantuntijat pystyy muutamien seikkojen perusteella tarttua ulkonäköön että onko ne passissa olevan henkilön piirteitä mitä livenä edessään näkee :)

Siksi jokainen näyttää enemmän tai vähemmän rikolliselta passikuvissaan. :D

Vierailija
115/124 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten nakkihuuli- ja palloposkitäytetyt ihmiset, sitten kun ne täytteet lähtee tai ne joutuu poistamaan terveyssyistä, niin meneekö passi kuvineen uusiksi?

Vierailija
116/124 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaanko nuo kuvat nykyään aina suoraan edestä?

Vierailija
117/124 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi, kun kävin kuvassa niin meni pieleen vaikka otettiin muutama kerta uusiksi.

Leikilläni sanoin, että eikö tuota voisi fiksailla kuten esim. lehdissä tehdään julkkiksillle yms.

Kyllä ne usein fiksaavatkin

Vierailija
118/124 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tahallaan muokataan. Juuri otin passikuvat ja olen kuin poliisin pidätyskuvasta! 

Vierailija
119/124 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli kun sain passin missä näytän joltain kirvesmurhaajalta! 

M38

Vierailija
120/124 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän passikuvassa ihan kuuskymppiseltä, vaikka olenkin vasta 59v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme