Valokuvaaja otti rumat passikuvat ja nyt on ihan kamala passi
Eikö noilla ole mitään taiteillisia näkökulmia? Nyt on ruma kuva aivan kuin Alibista.
Kommentit (124)
Mun erittäin kaunia teinitytär näytti passikuvassa murmeilta 😂. Jos ei edes hän onnistu niin ei pidä soimata itseään liikaa.
Mullakin. Mun työkaverin passikuva on vielä pahempi kunnon mugshot ja nätti ystävällinen rouvaihminen hän on.
Ota seuraavaksi itse, minäkin teen niin.
Kyllä ne siellä rajalla nyt nauraa!
Joku Voguen valokuvaaja saisi ottaa mun kuvan 💅🏻
Ilmeisesti otti kuvan perseestä,no sattuuhan sitä.
Viimeksi, kun kävin kuvassa niin meni pieleen vaikka otettiin muutama kerta uusiksi.
Leikilläni sanoin, että eikö tuota voisi fiksailla kuten esim. lehdissä tehdään julkkiksillle yms.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Kriteerit on äärimmäisen tarkat, luin ne äsken ja menen kyllä suosiolla kuvaamoon.
Hiukset näyttää aina uskomattoman lättänältä passikuvassa, en tiedä millainen överikiharakampaus siihen pitäisi oikein laittaa että näyttäisi hyvältä 😂
Passikuva, yksi elämän traumaattisimmista hetkistä.
Se on passikuva, jolle on määrätty tarkat rajat Lue passin ohjeista.. mikä tahans tissivakokuva ei siihen siihen kelpaa pää kuin linnulla kenossa
No hei, mä menin kuvaan tosi väsyneenä ja näytän siltä kuin olisin kännissä ja krapulassa samaan aikaan :'D
Mä ihmettelin kanssa miksi mun passikuva näyttää ihan kamalalta mutta sitten tajusin että se onkin tää mun naama
joka näyttää kamalalta.
Itse näytän passikuvissa yleensä manaajan ja vampyyrin sekasikiöltä. Luonnossa toki olen ihan Brad Pittin näköinen. Naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kyse, vaan pääseekö rajan yli kun näyttää niin vaaralliselta siinä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Näistä saisi sarjan hauskimmat passikuvat. No ne on tehty konetta varten, pitää korostaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Kriteerit on äärimmäisen tarkat, luin ne äsken ja menen kyllä suosiolla kuvaamoon.
Ihan on otettu normaali kännykällä passikuvia, ei todellakaan vaikeaa. Siis toinen ottanut, en selfiestä tiedä miten onnistuu.
Varmasti on ihan mallinsa näköinen kuva.
Mitä väliä? Ainoastaan passintarkastaja sen näkee, eikä se välitä.