Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvaaja otti rumat passikuvat ja nyt on ihan kamala passi

Vierailija
12.02.2025 |

Eikö noilla ole mitään taiteillisia näkökulmia? Nyt on ruma kuva aivan kuin Alibista.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset näyttää aina uskomattoman lättänältä passikuvassa, en tiedä millainen överikiharakampaus siihen pitäisi oikein laittaa että näyttäisi hyvältä 😂

Sama. Tukka lätässä vaikka kotona näytti vielä hyvältä. Tein kevyen meikin mutta kuvassa oli valju ja väritön, väsynyt ja vanhan näköinen naama.🙄

Vierailija
22/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne siellä rajalla nyt nauraa! 

Tai säikähtää! (Ja itkee sitten)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos passikuvasta tulee hyvä niin se on se hetki elämässä kun kannattaa laittaa lotot, pitkävedot, hedelmäpelit, mitä näitä nyt on vetämään vaikkei normaalisti edes pelaisi rahapelejä

Vierailija
24/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis käydä myös, en halua!! 🤣 Nöyryyttävää aina.

Vierailija
25/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva ei valehtele.

Viranomaisen ohjeet on tiukat ja tulee vielä tiukemmiksi. 

Vierailija
26/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi passiin tuli kelvollinen kuva, mutta henkkareihin ei. Minkäänlaista kunnon valaistusta ei ollut ja minulla on karmeat varjot naamalla. Ilme on sellainen "älä lyö".

Siinä valokuvaamon lähellä pyörii paljon alkoholisteja. Kuvaaja varmaan luuli, että olen yksi heistä. Lähtiessä hän kysyi, että haluanko niitä kuvia fyysisenä. Hän antoi ne minulle ilman lisämaksua!

Yleensä on hyvä valaistus ja joskus hyvissä paikoissa on annettu sellainen heijastava kangas pideltäväksi. 

Vierailija
27/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näytän passikuvissa yleensä manaajan ja vampyyrin sekasikiöltä. Luonnossa toki olen ihan Brad Pittin näköinen. Naiset tykkää.

Putouksen Mattikin tuli paikalle😍

Vierailija
28/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaateista saa ihan hirveitä kuvia ja niitä kuvia hylätään eniten.

Halvalla ei saa hyvää

Vierailija
30/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et otattanut toisessa paikassa uusia kuvia? Hölmöhän sinä olet. Miksi laitoit paskan kuvan passiisi?

Toisaalta turha syyttää peiliä jos naama näyttää väärältä. Sama juttu kameran kanssa.

Tyhmän näköisestä ei kovin helpolla älykkään näköisiä kuvia saa. Pointti on passikuvissa kuitenkin siinä, että sinut niistä tunnistaa. Miten sinut voisi tunnistaa jos näyttäisit kuvassa hyvältä?

Se on se juttu...

Vierailija
31/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuva ei valehtele.

Ei valehtele joo siitä miltä näyttää kun pelkästä naamasta otetaan suoraan edestä kuva. Muutamia asentokikkojakin tuohon on mutta harvalta onnistuu kun pitää ilmettäkin koittaa kontrolloida. Suurin osa saa todella epäedustavan kuvan

Vierailija
32/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on kuva teidän naamastanne."

Vierailija
33/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuva näyttää tätilapselta, hiukset päätä myöten. Ja tosiaan se alibikuva.

Vierailija
34/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuva ei valehtele.

Kyllä kuvan optiikka (selvästi pullon pohja efekti), valaistus yms. vaihtelee ja valokuvasta tulee aivan eri näköinen. Kannattaa käydä toisella kuvaajalla.

Vierailija
35/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun erittäin kaunia teinitytär näytti passikuvassa murmeilta 😂. Jos ei edes hän onnistu niin ei pidä soimata itseään liikaa.

Numero?

T. Pertti 54v

Vierailija
36/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset näyttää aina uskomattoman lättänältä passikuvassa, en tiedä millainen överikiharakampaus siihen pitäisi oikein laittaa että näyttäisi hyvältä 😂

Sama. Tukka lätässä vaikka kotona näytti vielä hyvältä. Tein kevyen meikin mutta kuvassa oli valju ja väritön, väsynyt ja vanhan näköinen naama.🙄

Sinun vanha naamasi on ihan realismia.

Lättäpää olet aina ollut ja tulet aina olemaankin. Valju ja väritön? Onko ihme kun tyylisi on harmaa ja musta. Jotakin hiiren harmaan ja mustan rotan väliltä. 

Ja hyvä ihminen tee jotain tuolle kropalles!Laihduta!! Muuten näytät seuraavassa passikuvassa itsesi mummolta.

Vierailija
37/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että muillakin passikuvat pielessä, en ole ainoa. Aiempi henkilökortin kuva hyvä, riittävästi valoa ja suoraan kohti otettu. Passikuva aavistuksen liian ylhäältä alaspäin ja sivuttain. Varjo tulee toisen vasemman silmän kohdalle ja näyttää kuin olisi vasemman silmän alapuoli lyöty mustaksi. Oli kiire enkä ehtinyt sitä tarkemmin tutkia siinä, joten oma moka. Kyrsii ihan sairaasti! Seuraavalla kerralla osaan olla tarkkana, joten oppia ikä kaikki.

Vierailija
38/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä munkin passikuvat on huonontuneet kerta kerralta.

Luulis, että niillä on nykyään vähintään yhtä hyvät kamerat kuin v. 1980, mutta ei. Ihan karmeita kuvia.

Vierailija
39/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisestä naisesta vaan enää saa kovin kummoista kuvaa ilman filttereitä ja niitä kun ei passikuvissa saa käyttää. Ei sillä, että heissä mitään vikaa olisi, sillä helvetin hyvin ne panee. 

Vierailija
40/124 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, mä menin kuvaan tosi väsyneenä ja näytän siltä kuin olisin kännissä ja krapulassa samaan aikaan :'D

sittenhän sinut tunnistaa siitä hyvin lomareissulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan