Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverit hehkuttavat ystävänpäiväsuunnitelmaansa nenäni edessä. Olin ainoa, jota ei oltu kutsuttu.

Vierailija
12.02.2025 |

Menevät ilmeisesti keilaamaan tai jotain perjantaina. Kyllä jaksavatkin hehkuttaa ihan koko ajan, ei ole sitten tullut mieleen kutsua minua. Ja juuri silloin siitä puhutaan, kun minä olen kuulemassa.

Jään muutenkin kaikesta ulkopuolelle. Olen aina heille mukava ja yritän miellyttää edes jollain tasolla, mutta heillä on oma kaveriporukkansa johon minua ei selkeästi haluta. 

Neuvoja?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että asia ei voi olla totta. Sitten muistin entisen työpaikkani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, että ahdistaa ja harmittaa kovasti, kun ihan jokainen paitsi minut oli kutsuttu.

Ap

Vierailija
5/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että he tarkoittivat tuolla puheellaan kutsua myös sinut? Mulle selvisi viime vuonna että ihmiset toimivat joskus, moni kutsu on mennyt ohi. 

Vierailija
6/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "Minua ei ole kutsuttu minnekään. Mukavaa ystävänpäivää teille."

Vierailija
7/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista että he tarkoittivat tuolla puheellaan kutsua myös sinut? Mulle selvisi viime vuonna että ihmiset toimivat joskus, moni kutsu on mennyt ohi. 

En usko. Tuntuu että olen heille vain ilmaa, ja työkaverit eivät millään tavalla ilmaisseet haluavansa minut mukaan, pikemminkin päinvastoin.

Ap

Vierailija
8/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että "Minua ei ole kutsuttu minnekään. Mukavaa ystävänpäivää teille."

Voisin tehdä noin!

Ap

Vierailija
9/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ystävällisesti, että voisivatko he jatkaa hehkutteluaan sitten kun sinä et ole paikalla, koska ei tunnu kivalta olla ainoa, jota ei ole kutsuttu mukaan.

Vierailija
10/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää olla kutsumatta yhtä. Ymmärrän jos työporukassa on muutama joka kokoontuu ja kaikkia ei haluta mukaan mutta se, että yksi jätetään pois on kiusaamista. 

Vierailija
11/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tuntuu että olen heille vain ilmaa, ja työkaverit eivät millään tavalla ilmaisseet haluavansa minut mukaan, pikemminkin päinvastoin.

Ap

Mistä epäilet sen johtuvan? 

Vierailija
12/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ystävällisesti, että voisivatko he jatkaa hehkutteluaan sitten kun sinä et ole paikalla, koska ei tunnu kivalta olla ainoa, jota ei ole kutsuttu mukaan.

Tuolla tavalla voisin heti huomenna sanoa. Toivottavasti tulee edes lievät tunnontuskat, tai sitten heitä ei edes jaksa kiinnostaa.

Ap

Vierailija
13/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluaisit liittyä mukaan niin kysy, voinko tulla mukaan? Välillä ihmiset vain ovat ajattelemattomia.

Vierailija
14/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko mennyt jos olisi kutsuttu?

Vierailija
15/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä. Ehkä kyse on sitten siitä että olen vain niin pska tyyppi, mutta en ymmärrä sitä, kun minua on kehuttu mukavaksi monta kertaa (jopa näiden ystävänpäivähehkuttajien toimesta). Yritän aina olla ystävällinen, mutta työkavereille ei näköjään se riitä?

Ap

Vierailija
16/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää olla kutsumatta yhtä. Ymmärrän jos työporukassa on muutama joka kokoontuu ja kaikkia ei haluta mukaan mutta se, että yksi jätetään pois on kiusaamista. 

Mun ystävällä kävi usein työporukoissa näin. Kyllästyin vähän kuuntelemaan siitä, ja sanoin sitten että nyt mietitään mistä se johtuu. Jonkin aikaa tuumailtiin, ja tajuttiin että koska ystäväni on introvertti ja väsyy herkästi sosiaalisesta kanssakäymisestä, hän oli työpaikan saatuaan usein jättäytynyt pois illanvietoista, lounaspausseista ja virkistyspäivistä, ja ollut muutenkin poissaoleva. Luulen, että työkaverit olivat tulkinneet asian niin ettei hän halua tulla mukaan, ja lakanneet kutsumasta. 

Vierailija
17/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiusaamista, sulkemista ulos porukasta. Ala-asteikäiset tytöt tekevät jo noin. Hehkuta sinä meneväsi treffipäivälliselle kuuman miehen kanssa kaupungin kalleimpaan ravintolaan 😀 Siinäpähän keilailevat, melko mielikuvituksetonta ja junttimaista

Vierailija
18/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä. Ehkä kyse on sitten siitä että olen vain niin pska tyyppi, mutta en ymmärrä sitä, kun minua on kehuttu mukavaksi monta kertaa (jopa näiden ystävänpäivähehkuttajien toimesta). Yritän aina olla ystävällinen, mutta työkavereille ei näköjään se riitä?

Ap

Oletko kehunut heitä mukaviksi?

Vierailija
19/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli haluaisit liittyä mukaan niin kysy, voinko tulla mukaan? Välillä ihmiset vain ovat ajattelemattomia. 

Voisin kysyä, mutta uskon vahvasti, että tämä ulkopuolelle jättäminen on 100% tarkoituksellista, ja jos pyytäisin päästä mukaan, tulisi vain kiusallinen tilanne..

Ap

Vierailija
20/80 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä asia ja harmitus  toisinpäin. Luultavasti sinulla ei olisi siellä yhtään mukavaa kun he jo töissä kohtelevat sinua noin .