Miksi rokotatte vauvojanne????
Tiedättekö oikeasti, että mitä niissä on sisällä? Vastuutonta touhua.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse rokottaa, jos ei haittaa polio, tuhkarokko, isorokko tai muu vastaava tappava tai vammauttava kulkutauti.
Näitähän tuolla kaduilla kulkeekin reippaasti. Ehdottomasti kannattaa vastasyntynyttä alkaa puuk..siis piikittämääja biomutiloimaan välittömästi syntymästään.
Ole hyvä ja mene ottamaan vaikka tuberkuloosi itsellesi. Yksi kitisijä sitten vähemmän.
Minä en ole rokottanut vauvaani. Oltiinhan siitä minulle vihaisia joka paikassa mutta nyt on 10v. Terve lapsi ei tullut mitään tauteja eikä kuollut. Kansallinen rokotusohjelma on pelkkää huu haata ja massa hysteriaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole rokottanut vauvaani. Oltiinhan siitä minulle vihaisia joka paikassa mutta nyt on 10v. Terve lapsi ei tullut mitään tauteja eikä kuollut. Kansallinen rokotusohjelma on pelkkää huu haata ja massa hysteriaa.
niin mikä lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko myös maa litteä ja hampaassasi radio?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ihan tosissanne? Minä en myrkkyjä laita vauvoihini, piste.
Ap
Ja haluat lapsellesi esimerkiksi polion, jäykkäkouristuksen tai hinkuyskän? 

Silloin kun jonkun k-rokotteen sisältö julkaisiin (kyllä, se on nähtävillä), niin s-liitolaiset kauhistuivat ainetta, joka osoittautui olemaan oli vesi.
En ole rokottanut lastani, vein neuvolaan ammattilaisen rokotettavaksi. Lapseni on sitten ollut terve aikuisikään asti.
Vierailija kirjoitti:
En ole rokottanut lastani, vein neuvolaan ammattilaisen rokotettavaksi. Lapseni on sitten ollut terve aikuisikään asti.
Tämä
Siksi ettei se saa paiseruttoa, spitaalia tai vaikka pahimassa tapuksesssa persuvirusta joka tuhoaa aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän sama kuin sanoisi, että koska otin vakuutuksen niin en jäänyt auton alle. Logiikka hukassa ja pelkkä kevyt lääkekartellin huulenheitto oikeuttamassa lapsen biomutilaatiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse rokottaa, jos ei haittaa polio, tuhkarokko, isorokko tai muu vastaava tappava tai vammauttava kulkutauti.
Näitähän tuolla kaduilla kulkeekin reippaasti. Ehdottomasti kannattaa vastasyntynyttä alkaa puuk..siis piikittämääja biomutiloimaan välittömästi syntymästään.
Ole hyvä ja mene ottamaan vaikka tuberkuloosi itsellesi. Yksi kitisijä sitten vähemmän.
Miksi ottaisin. Imuroitko sinä tauteja ja jos kyllä niin miksi? Onko pakko imutella koko kylän kanssa? Ja tuhota oma immuniteetti antibiooteilla?
Pidän autisteista. Olen itsekin autisti.
Vaihtoehtona mikä. Äänimaljat ja valkosipulia ovikrassiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viha ja syrjintä on käsittämätöntä, kun suojelee lasta lääketeolliselta väkivallalta. Rokotukset eivät ole ainoa, lapsi on myös synnytysväkivallan uhri siinä missä äitikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös maa litteä ja hampaassasi radio?
Mistäs tällaisia ajatuksia olet saanut? Oletko skitsofreenikko? Ovatko nämä tuberkuloosit ja rutot vastaavasti huoneessa kanssasi, kuin tämä hammasradiokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän sama kuin sanoisi, että koska otin vakuutuksen niin en jäänyt auton alle. Logiikka hukassa ja pelkkä kevyt lääkekartellin huulenheitto oikeuttamassa lapsen biomutilaatiota
Kyllä sinuakin on "mutiloitu" rokotteilla ja tekstistä päätellen ihan muullakin lailla. Oliko hyväksikäyttöä, väkivaltaa vai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ihan tosissanne? Minä en myrkkyjä laita vauvoihini, piste.
Ap
Ja haluat lapsellesi esimerkiksi polion, jäykkäkouristuksen tai hinkuyskän?
Tulevatko ne, kun tarpeeksi toistelee ja hysterisoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinuakin on "mutiloitu" rokotteilla ja tekstistä päätellen ihan muullakin lailla. Oliko hyväksikäyttöä, väkivaltaa vai molempia?
Naulan kantaan, mutta se ei tarkoita sitä että minä tekisin samoja hirveyksiä omille lapsilleni. Sinä näemmä jatkat "vanhaa tuttua"
Vierailija kirjoitti:
Ne rokottaa, jotka haluaa saada nepsyjä, autisteja, tai muuten todella neurologisesti sairasta jälkikasvua. Sopii myös niille, jotka pitävät kivana vaihtoehtona sitä, että se ei-toivottu lapsi kätkytkuolee.
Tuskin kukaan niin pitkälle sentään ajattelee, että se rokotettu lapsi kuolee sitten vanhana todennäköisesti johonkin syöpään.
Olet sekopää ja et vähääkään tiedä. En viitsi edes sääliä sinua
Eiköhän sinutkin ole rokotettu lapsena. Mitä noista sinä itse olet?