Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaarallisin tilanne, joka sinulle on käynyt yksinollessa?

Vierailija
18.07.2025 |

Olin yksin kotona ja söin lehteä selatessa leipää. Nielasin leipää, mutta se pala olikin aika kuiva ja juuttui kurkkuun. Yritin nieleskellä, ja tajusin et ei helvetti se ei liiku mihinkään, enkä saa kunnolla henkeä. No, löin itseäni rintakehään aivan helvetin kovaa, ja yritin yskiä, kunnes toisella kerralla pala irtosi. Säikähdin sen verran, että jäi leivän syöminen siihen. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin niin kovaa että esinahka repesi ja tuli varmaan pari desiä verta 👍🏻

Vierailija
2/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin housuun 👴🏻🧺💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vaarallisin, mutta inhottavin. Otin ruokaa pois uunista, ja käsi osui 200 asteiseen uunin reunaan. Nätti palovamma, ja sattui pitkään.

Vierailija
4/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama:

Oli paha vatsatauti, taju lähti pöntöllä ollessa ja kolautin kaatuessa pään lattiaan. Olin aika pitkään ilmeisesti tajuttomana, aivotärähdys vain seurasi.

Ruoka jäänyt myös useita kertoja kiinni, oksennuksen saanut kuitenkin tulemaan lopulta aina. En ole siis ruokaa vetänyt henkeen.

Aivokalvontulehdus iski, olin todella raato kunnossa kotona, kunnes lapsi tuli koulusta ja soitti mulle ambulanssin. Oli kuulemma tunneista kiinni selviytyminen.

Vierailija
5/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia loiskui hieman pöydälle

Vierailija
6/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kun olin lapsi, asuttiin omakotitalossa perheen kanssa ja muita taloja ei ollut lähellä yhtä lukuunottamatta jossa asui vanha pariskunta, se mies aina välillä sekoili milloin mitäkin pitkin kyliä mutta kerran se tunki meille sisälle kun olin yksin kotona ja alkoi huutaa ja paiskomaan tavaroita. Juoksin ulos ja jätin sen riehumaan ja hain miehen vaimon hätiin joka onneksi sai sen rauhoittumaan. Meillä oli ovi yleensä auki jos joku kotona oli, tämän jälkeen aloin laittamaan sen lukkoon aina yksin kotona.

Vierailija
7/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syötte jotain jossa on sulatettua juustoa niin välillä se tarttuu kurkkuun, näin on käynyt minulle.

Vierailija
8/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryin, ja kaatuessa löin naamani lattiaan. Yks hammas lohkesi ja huuli auki. Pyörtymisen syynä ilmeisesti matala hemoglobiini, sekä matala verenpaine

Vierailija
9/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui kiehuvat pasta vedet jaloille

Vierailija
10/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran kahta eri opioidia yhtaikaa, oli respa molempiin. Tuli hengityslama, meinasin tukehtua. Selvisin makaamalla lattialla ja keskittymällä tahdonvoimalla hengittämiseen. Paniikki ei ole kiva tunne.

Vierailija
11/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin illalla lasten kanssa kotona, lapset iältään 2-6 v ja oli pimeä syysilta kun oveen koputettiin. Menin avaamaan ja ulkona oli joku ulkomaalainen taidetta tai vastaavaa kaupitteleva nuori mies,  en muista tarkalleen enää mitä yritti myydä. Hänellä oli pistävät silmät ja jotenkin häijyn näköinen. Ei puhunut mitään vaan ojensi muistaakseni jonkin a4 paperin jossa jotain tekstä taiteesta (?) jota oli myymässä ,mutta ei ollut siis mitään iloista "hei olen se ja se ". Sanoin etten osta ja suljin oven. Mitään pahaa ei tapahtunut, mutta mietin jälkikäteen kuinka olisin ollut avuton lasten kanssa yksin jos olisi ollut joku paha ihminen liikkerllä. Tapahtui 90-luvulla.

Vierailija
12/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kerran kahta eri opioidia yhtaikaa, oli respa molempiin. Tuli hengityslama, meinasin tukehtua. Selvisin makaamalla lattialla ja keskittymällä tahdonvoimalla hengittämiseen. Paniikki ei ole kiva tunne.

Et sitten pistänyt sormia kurkkuun oksennusreflektiksi?

Vierailija
13/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin päästä unilääkkeitä pois kaatuilin pitkin pakoyritystä seiniä ovia.

Joskus heräsin kun naapurit avasi oven et avaimet tässä 

Vierailija
14/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin rapussa ja löin pääni lattiaan. Onneksi joku naapuri kuuli tämän ja tuli auttamaan. Päivystykseen sitten aivotärähdyksen takia. Sain mustan silmänkin.

Vierailija
15/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin ollessa

Vierailija
16/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa ollessa iski alaselkään aivan älyttömän kivulias jumitus ja hitaasti konttaamalla pääsin sohvalle. Siinä mielessä kävi että mitähä hittoa sitten jos ei tämä tästä hellitä kun liikkua ei pysty ollenkaan ja puhelin jossain kaukana. Tunnin jälkeen onneksi kuitenkin alkoi helpottamaan.

Vierailija
17/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin sirkkelillä pari sormea pois rempatessa. 

Vierailija
18/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisin on varmaan se kun ajoin yksin autoa ja vastaan tuli toista kaistaa rekka. Meni ehkä metrin päästä ohi. Suhaus vaan kuului.

Eikä siinnä mitään hetken päästä tuli toinenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän