Miksi rokotatte vauvojanne????
Tiedättekö oikeasti, että mitä niissä on sisällä? Vastuutonta touhua.
Kommentit (60)
Nykyäidit on niin nuoria että ne ei ole nähnyt Polion vammauttamia ihmisiä tai rokonarpisia kuuroja, jotka ovat selvinneet hengissä, mutta saaneet ikäviä jälkitauteja.
Mummo selvisi tuberkuloosista, mutta oli kuukausia tai peräti vuosia parantolassa, tämä tapahtui joskus 40-luvulla, silloin ei ollut rokotekattavuus hyvä ja Suomi oli täynnä keuhkoparantoloita. Rokotuksella sen olisi voinut välttää, mutta onhan se luonnollisempaa sairastaa näitä tauteja ja olla päiviä, viikkoja tai kuukausia todella huonossa kunnossa sen sijaan että ottaisi sen rokotteen.
Nythän ri enää calmettea vauvoille anneta. Ihmiset kuitenkin matkustelevat paljon ja tuberkuloosia on maailmalla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole rokottanut vauvaani. Oltiinhan siitä minulle vihaisia joka paikassa mutta nyt on 10v. Terve lapsi ei tullut mitään tauteja eikä kuollut. Kansallinen rokotusohjelma on pelkkää huu haata ja massa hysteriaa.
Onko myös maa litteä ja hampaassasi radio?
Mistäs tällaisia ajatuksia olet saanut? Oletko skitsofreenikko? Ovatko nämä tuberkuloosit ja rutot vastaavasti huoneessa kanssasi, kuin tämä hammasradiokin?
Toope ei tajua, että tuberkuloosin, isorokot ja vastaavat on saatu lähes hävitettyä juurikin rokottamalla. Ne ei siis ole huoneessa edellisen kanssa. Mutta takaisin ne voi tulla, jos rokottaminen vähenee.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Nythän ri enää calmettea vauvoille anneta. Ihmiset kuitenkin matkustelevat paljon ja tuberkuloosia on maailmalla paljon.
Ei ole poliota tai tuberkuloosia Suomessa. Mutta kunhan ihmiset lakkaa rokottamasta vauvojaan ja kuitenkin matkustelee ties minne kaukomaille niin ehkä ne tekee comebackin, onhan noita yksittäisi tuhkarokkoja ainakin ollut, minä olen tarpeeksi vanha että sain aikoinaan kaikki rokotteet niin en ole huolissani.
Kuka oikeasti roikottaa vauvaa? Sairasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona mikä. Äänimaljat ja valkosipulia ovikrassiin.
Terve immuniteetti ja kehon itseparantamisen salliminen. Mitä enemmän kehoa mutiloi ja käyttää varsinkin antibiootteja, sitä heikommaksi immuniteetti käy. Tämä tarkoittaa sitä, että aikuisiällä flunssat ja koronat venyvät viikkojen, jopa kuukausien mittaisiksi, siinä missä immuniteetin omaava selättää ne parissa päivässä ilman lääkkeitä. Oletteko koskaan nähneet tällaista, tervettä ihmistä?
Joka päivä peilistä näen tälläisen ihmisen. Ikinä en ole yhtäkään antibioottikuuria syönyt, en yleensä saa flunssaa, en oksennustauteja, jos on jotain niin se on pari yskäisyä ja vähän kurkku kipeä. Koronaa en tietääkseni ole sairastanut tai se on ollut niin lievä että en ole edes huomannut.
Lapsena sain kaikki mahdolliset rokotteet.
Eikö kansa osaa sanoa rokotutatte? Kovin moni ei taida itse rokottaa vauvaansa.
Kyllä niiltä pitää rokottaa, kun rokottaja iskee se ei paljoa ikää katso
Ap tapaiset vaarallista porukkaa, aivopestyä, disinformatiota levittävää uskovaista sakkia. Poistoon !!!
Perusrokotusohjelmaan kuuluu sellaisia rokotteita joiden riskit on erittäin pienet suhteessa tauteihin miltä ne suojaa. Jos jossain näistä rokotteista olisi laajoja yleisiä ongelmia ne olisi huomattu jo kauan aikaa sitten.
Olen nähnyt mitä polio tekee ihmiselle, myös tiedän perheen lapsen jota ei vanhempien ideologian takia rokotettu, lapsi sai tartunnan tuhkarokkoon ja kuoli.
koska ovat meille tärkeitä ja halutaan pitää heidät elossa ja hyvässä terveydessä
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole rokottanut vauvaani. Oltiinhan siitä minulle vihaisia joka paikassa mutta nyt on 10v. Terve lapsi ei tullut mitään tauteja eikä kuollut. Kansallinen rokotusohjelma on pelkkää huu haata ja massa hysteriaa.
Se onkin sitten aikuisena kiva sairastaa lastentaudit, kun aikuisina monet taudit ovat vakavampia Esim lapsena sairastettu sikotauti on aikuiselle vaarallinen ja nuorella tai aikuisella miehellä voi johtaa hedelmättömyyteen. Rokotuksen ansiosta sikotauti on lähes kadonnut Tuhkarokkoon liittyy useita jälkitauteja, joista aivotulehdus lienee vaarallisin ja voi ilmetä vasta vuosienkin kukuttua. Vihurirokkoon rokottamaton odottava äiti saattaa lapsensa hengenvaaraan. Lapsilla tavallinen vesirokko on aikuisiällä vaarallinen ja odottavan äidin lapselle voi aiheuttaa pysyviä vaurioita jne
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko näihin ruotsinkieliseen uskovaisten yhteisöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sitten aikuisena kiva sairastaa lastentaudit, kun aikuisina monet taudit ovat vakavampia Esim lapsena sairastettu sikotauti on aikuiselle vaarallinen ja nuorella tai aikuisella miehellä voi johtaa hedelmättömyyteen. Rokotuksen ansiosta sikotauti on lähes kadonnut Tuhkarokkoon liittyy useita jälkitauteja, joista aivotulehdus lienee vaarallisin ja voi ilmetä vasta vuosienkin kukuttua. Vihurirokkoon rokottamaton odottava äiti saattaa lapsensa hengenvaaraan. Lapsilla tavallinen vesirokko on aikuisiällä vaarallinen ja odottavan äidin lapselle voi aiheuttaa pysyviä vaurioita jne
Ap tapaiset levittävät tauteja päiväkodeissa, alttiita ovat ne lapset jotka eivät ole vielä saaneet kaikkia rokotuksia. Ovat toisten lapsien tappajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse rokottaa, jos ei haittaa polio, tuhkarokko, isorokko tai muu vastaava tappava tai vammauttava kulkutauti.
Näitähän tuolla kaduilla kulkeekin reippaasti. Ehdottomasti kannattaa vastasyntynyttä alkaa puuk..siis piikittämääja biomutiloimaan välittömästi syntymästään.
Ole hyvä ja mene ottamaan vaikka tuberkuloosi itsellesi. Yksi kitisijä sitten vähemmän.
Miksi ottaisin. Imuroitko sinä tauteja ja jos kyllä niin miksi? Onko pakko imutella koko kylän kanssa? Ja tuhota oma immuniteetti antibiooteilla?
Suomessa aika harvaan tautiin saa antibiootteja 🙄 ei niitä joka flunssassa määrätä ja yskäisyistä
Vierailija kirjoitti:
Jotta heille tulee hyvä, terve ja kaunis elämä, eli juuri sellainen mitä sinulla ei ole.
Ei niille tule. Ei rokotukset mitään kaunista elämää takaa.
Luoja mitä porukkaa täällä.
Lapsena minulla oli kaksi ystävää, joista toinen oli kuuroutunut yhden lapsuusisän rokon sairastamisen johdosta ja toinen sitten tuli steriiliksi toisen lapsuusiän rokon sairastamisen johdosta. Kummai vanhemmat olivat päättäneet ettei lapsiaan rokoteta, koska niiden huhuttiin aiheuttavan autismia. Elettiin 1970-luvun loppuvuosia.
Kallis hinta huhuihin uskomisesta. Onneksi lapset sentään jäivät henkiin.
Tyrmistys on vallannut hyvinvointi-ihmisten piirit. Muutama k-rokottamaton saanut syövän ja jokunen kuollut. Heidänhän piti olla terveitä ja elää tervaskannoiksi.
Hopeavesi, havujuoma, meditaatio, energiahoidot, kaukoparannukset, niillähän lapset paranee. Kuka nyt lastaan lääkäriin veisi.